Vind ik niet. Ik zit namelijk vandaag in de trein met een enorme koffer.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:24 schreef HaywoodJablome het volgende:
beetje overdreven om zo te gaan schelden, vind je ook niet?
asoquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:25 schreef handboek het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik zit namelijk vandaag in de trein met een enorme koffer.
Kun je niet maken manquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:25 schreef handboek het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik zit namelijk vandaag in de trein met een enorme koffer.
OOOH JONGEN ALS IK JE STRAKS VIND GA IK JE HET LEVEN HELEMAAL ZUUR MAKEN!quote:
Ooit van overstappen gehoord? Heeft trein A vertraging dan mis je trein B waardoor je dus soms minimaal een half uur kan gaan staan wachten op de nieuwe trein waardoor je dus ook trein C mist en je 5 uur later thuis bent.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:27 schreef hosselaar.woensel het volgende:
Jank jank jank! Hou toch op man het is maar een trein die niet op tijd rijd! Maak je niet zo druk. Kansloze mensen altijd die lopen te huilen als een trein 10 min te laat is!! Alle tijd pak je rust het zonnetje schijnt en geniet ervan
Wat een onterechte klacht dit. Je betaald voor 1 plek en dan meen je een huge koffer mee te moeten nemen die minstens die je waarschijnlijk voor 1 zitplek neer hebt gezet. Ga in het vervolg met de taxi.quote:
ik zit op mijn werk, niet in de trein. je moet de ts quoten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:28 schreef Mushox het volgende:
[..]
Wat een onterechte klacht dit. Je betaald voor 1 plek en dan meen je een huge koffer mee te moeten nemen die minstens die je waarschijnlijk voor 1 zitplek neer hebt gezet. Ga in het vervolg met de taxi.
nop, zet hem tussen de stoelen in, daar is namelijk ruimte voorquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:28 schreef Mushox het volgende:
[..]
Wat een onterechte klacht dit. Je betaald voor 1 plek en dan meen je een huge koffer mee te moeten nemen die minstens die je waarschijnlijk voor 1 zitplek neer hebt gezet. Ga in het vervolg met de taxi.
Dat gebeurt zelden, vaak blijft trein B eventjes wachten en trein C op haar beurt ook. Wat een enorm huil topic.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:28 schreef handboek het volgende:
[..]
Ooit van overstappen gehoord? Heeft trein A vertraging dan mis je trein B waardoor je dus soms minimaal een half uur kan gaan staan wachten op de nieuwe trein waardoor je dus ook trein C mist en je 5 uur later thuis bent.
ooooh, ik hoop zo dat je je vlucht mistquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:28 schreef handboek het volgende:
[..]
Ooit van overstappen gehoord? Heeft trein A vertraging dan mis je trein B waardoor je dus soms minimaal een half uur kan gaan staan wachten op de nieuwe trein waardoor je dus ook trein C mist en je 5 uur later thuis bent.
Ik bedoelde dat ik het eens was met je 'aso' opmerkingquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:29 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik zit op mijn werk, niet in de trein. je moet de ts quoten.
Die moet nog geboekt worden, jammer johquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:30 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ooooh, ik hoop zo dat je je vlucht mist
ow zo! dan gaarne mijn geheel onterechte aantijging negeren.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:30 schreef Mushox het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik het eens was met je 'aso' opmerking
Nou, in de 6 jaar dat ik dagelijks met de trein ga (en de vele vertragingen) nog nooit meegemaakt dat treintje B blijft wachten omdat treintje A vertraging heeft opgelopen....quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:29 schreef Mushox het volgende:
[..]
Dat gebeurt zelden, vaak blijft trein B eventjes wachten en trein C op haar beurt ook. Wat een enorm huil topic.
Haha ga huilen danquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:28 schreef handboek het volgende:
[..]
echt niet? ik ben echt jarenlang met de trein naar mijn werk gegaan, en toegegeven, meestal doen ze het niet, maar het is nou ook weer niet iets dat nooit gebeurt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:31 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Nou, in de 6 jaar dat ik dagelijks met de trein ga (en de vele vertragingen) nog nooit meegemaakt dat treintje B blijft wachten omdat treintje A vertraging heeft opgelopen....
Vind vooral kwalijk dat ze treinen eruit gaan halen.... Lekker proppen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |