Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...Ook te boeken voor feestjes en partijen
goed leven.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
jojojojo fipo po po po
Vannacht tot 2 uur in het park gezeten met bier een bbq.
Was het ook wel. Was rond een uurtje of vier 's middags toen ik werd meegevraagdquote:
Dikke struggles man, damnquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:25 schreef LompeHork het volgende:
Vanavond wordt ook echt zo'n chillavond, vuurkorf erbij, bietje drinken, bietje paffen, kaas en stokbrood erbij
Die harde leventje.
Jeweet, keihard hier, elke dag kogels vegen voordat ik m'n voordeur uit kan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dikke struggles man, damnZwaar leven.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:25 schreef LompeHork het volgende:
Vanavond wordt ook echt zo'n chillavond, vuurkorf erbij, bietje drinken, bietje paffen, kaas en stokbrood erbij
Die harde leventje.
Same here, gelukkig heb ik een bikini gekocht van de week haha. Kan ik vanmiddag gaan zwemmen, doe ik echt maar 1x per jaar ofzoquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
godverdommeIk wil nog steeds zwemmen! Echt al maanden ofzo.
Snotverdillemequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
godverdommeIk wil nog steeds zwemmen! Echt al maanden ofzo.
Gelukkig heb ik die niet nodigquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:33 schreef Unscrewed het volgende:
Boterham met ei in de ochtend als je de vorige dag dik hebt zitten zuipen
Geen zin om in mijn eentje te gaanquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:35 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
SnotverdillemeWat is houden jou tegen mang
?
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik die niet nodigHoewel ik wel krankie veel gezopen heb xd.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geen zin om in mijn eentje te gaan
#foreverAlone
Moet wel heel veel geluk hebben om bekenden tegen te komen in het zwembadquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Ik ga zo vaak alleen xd Ook gewoon omdat ik weet dat ik toch wel weer bekenden tegenkom in het park of weet ik veel waar
![]()
Soms best irritant, zo nu en dan wil ik tijd voor mezelf
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moet wel heel veel geluk hebben om bekenden tegen te komen in het zwembad
Meh.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ghe ghe ghe, nja je weet maar nooit. Gewoon lekker gaan.
Lukt je vast welquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Meh.
Kijk wel of ik morgen nog iemand kan overtuigen.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hopelijk een paar mensen met tetten.![]()
Zwembad met een tekort aan tetten is altijd zonde.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Mooi gesproken
Een park zonder tetten aanzicht is natuurlijk ook maar een lame parkje
quote:Een park zonder tetten aanzicht is natuurlijk ook maar een honden uitlaatstrook.
ben je geil of wil je een koekje?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:36 schreef Murdera het volgende:
zwemmen
Tetten
Met chick zwemmen
Kroelen en betasten in het water
Ik ben geil.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ben je geil of wil je een koekje?
Koekje graag.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ben je geil of wil je een koekje?
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
niet te merken
En banaantje, kom maar halen, ik heb hele schappen met koek voor je.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:36 schreef Murdera het volgende:
zwemmen
Tetten
Met chick zwemmen
Kroelen en tetten betasten in het water
Dat is te ver op mijn fietsje.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
een van de AH's in A'dam Rivierenbuurt![]()
Dit ga ik maar even proberenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:33 schreef Unscrewed het volgende:
Boterham met ei in de ochtend als je de vorige dag dik hebt zitten zuipen
Meer drinken is de enige remediequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:02 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dit ga ik maar even proberen
Heb ik gisterenavond al gedaan, geen hoofdpijnquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:04 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Meer drinken is de enige remedie
je bent te jong om daar veel last van te hebben.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:09 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Heb ik gisterenavond al gedaan, geen hoofdpijnMaar voel mij wel gewoon brak
veel water drinkenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:09 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Heb ik gisterenavond al gedaan, geen hoofdpijnMaar voel mij wel gewoon brak
koerier?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Hopelijk is het morgen niet zo warm. Dan moet ik werkenHele dag in de auto zitten zonder airco
bezorgen/aansluiten witgoedquote:
Op zich wel chill werk hoor. Maar het is zo vies benauwd altijd als je met dat spul naar zolder moet ofzoquote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
omdat ahmadinejad
[ afbeelding ]
Ja, wat is dit nou weer?quote:
Bejaardequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
je bent te jong om daar veel last van te hebben.
jij hebt uggs?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:21 schreef Typisch het volgende:
Uggs.
Uggs met dit weer dragen is wel een -1tje waard.
"een beetje gay"quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je weet, een beetje gay is oke maar dat gaat mij weer net wat te ver.
Oke, waar zeg ik dat uggs niet gay zijn dan?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
"een beetje gay"
Uggs als man staat ongeveer gelijk aan je door 25 brede negers in je reet laten buffelen, zonder ook maar enige vorm van glijmiddel.
Het was een toevoeging.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oke, waar zeg ik dat uggs niet gay zijn dan?
Graag gedaan.quote:
It's friday, friday, gotta get down on friday.quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:36 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
It's friday, friday, gotta get down on friday.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:36 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
It's friday, friday, gotta get down on friday.
met dit weeer?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:34 schreef Amarantha het volgende:
Oh mensen, ik heb zo'n lelijk ding (een jumpsuit) gekocht op de marktVermoed dat die over 2 weken van ellende ook al uit elkaar gaat vallen maar goed
Het is een zomerse versiequote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is een zomerse versiekorte broekspijpen, héél dun stof en geen mouwen.. alleen een bandje in mijn nek die een lap stof voor mijn tieten houdt. Best wel luchtig dus haha
quote:Een Groningse drugsdealer heeft een wel zeer bijzonder betaalmiddel ontdekt. Als zijn junks geen geld hebben voor drugs, accepteert hij ook Lego.
Dat meldt het AD. Tijdens de een zitting bij rechtbank in Groningen bekende donderdag een 34-jarige verslaafde veelpleger bewust dure Lego-dozen uit speelgoedwinkels te hebben gestolen. Die kon hij bij zijn dealer namelijk inruilen voor drugs. Het gaat om dozen van tot de 200 euro.
Volgens de advocaat van de Lego-dief is de gedachte achter de handel niet zo vreemd. ,,Lego is erg in trek en raakt men wel kwijt. Als kinderen eenmaal het eerste blokje hebben gehad, dan hangen de ouders.’’
Het Openbaar Ministerie eist een celstraf van 265 dagen, waarvan 180 dagen voorwaardelijk tegen de speelgoeddief.
een sletterig jurkje met broekspijpen dus zeg maarquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is een zomerse versiekorte broekspijpen, héél dun stof en geen mouwen.. alleen een bandje in mijn nek die een lap stof voor mijn tieten houdt. Best wel luchtig dus haha
zondag weer vroeg?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..].
Tevens klaar met werk, morgen eindelijk een vrij dagje![]()
beter, verder wel gewoon een volle week? Of ben je gelijk weer de lul dat je dan amper uren hebt?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Helaas wel, maar dan donderdag pas weer
Nee volgende week 'slechts' 21 uur, 3 avonden en 2 dagen overdagquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
beter, verder wel gewoon een volle week? Of ben je gelijk weer de lul dat je dan amper uren hebt?
Baasquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hartelijke groetjoensch vanaf een mooi terras in Groningen. Onder het genot van een koude Hertog natuurlijk
willikquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hartelijke groetjoensch vanaf een mooi terras in Groningen. Onder het genot van een koude Hertog natuurlijk
willik nietquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee volgende week 'slechts' 21 uur, 3 avonden en 2 dagen overdag
Tosti'squote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee jij zit heerlijk in SzigetDo want.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wow, het scheelde echt fucking weinig of ik had een unsc opmerking gemaakt.
Ik heb een heerlijke Sigaret, telt dat ook?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Google Claire Abbott eens, kan je fappen, ze is jonger dan jij.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik heb een heerlijke Sigaret, telt dat ook?
aka. seks?
Je zit op sziget en dan ga je fokken?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wow, het scheelde echt fucking weinig of ik had een unsc opmerking gemaakt.
Nee is vanaf volgende week, beter lezenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:12 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Je zit op sziget en dan ga je fokken?
Ja, ik zit hier met mijn hele clan, beetje lannen enzo.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:12 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Je zit op sziget en dan ga je fokken?
We hebben net geprobeerd seks te hebben, maar ze wist niet eens wat seks was.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Google Claire Abbott eens, kan je fappen, ze is jonger dan jij.
oh hij zit daar nu al met zn tentje ofzoquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee is vanaf volgende week, beter lezen
Frustiquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:15 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
We hebben net geprobeerd seks te hebben, maar ze wist niet eens wat seks was.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
oh hij zit daar nu al met zn tentje ofzo
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
oh hij zit daar nu al met zn tentje ofzo
Wat valt hier anders aan te snappen dan "hij zit NU op sziget?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het ging over dat ik volgende week moet werken en hij in Sziget zit dan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:18 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Wat valt hier anders aan te snappen dan "hij zit NU op sziget?
das juist lekker johquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:19 schreef Snowbells het volgende:
Teveel kaas op tosti gedaan, hele grill liep over met kaas
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:18 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Wat valt hier anders aan te snappen dan "hij zit NU op sziget?
quote:
oooohquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het ging over dat ik volgende week moet werken en hij in Sziget zit dan.
moet je minder dan 7 kilo wegen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:21 schreef Ahmad1nejad het volgende:
maar wel leuk voor je hoormag ik mee als handbaggage?
mag je het ook over 10 personene verdelen?quote:
Ik pak de decoupeerzaag vast.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:24 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
mag je het ook over 10 personene verdelen?
ik heb net ook een tosti opquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:19 schreef Snowbells het volgende:
alleen mijn pensi moet dan al in drieeen. Dat wordt nog watquote:
Omgquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:19 schreef Snowbells het volgende:
Wat moet ik zien?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:28 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
JNG / [PUB SlowwwwChat] #5915 snelweggluurders________________!!!!
JNG
Puber & Tienertalkquote:
Pub scquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:28 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
JNG
quote:
Wij zeggen iets tegen Snow, en jij reageertquote:
Nee, was niet geluktquote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:32 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
Wij zeggen iets tegen Snow, en jij reageert
Zelfde persoon?![]()
CONSPIRACY ILLUMANDI GOVERNMENT OMG OMG :
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:32 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
Wij zeggen iets tegen Snow, en jij reageert
Zelfde persoon?![]()
CONSPIRACY ILLUMANDI GOVERNMENT OMG OMG :
He hoe vind jij dat eigenlijk zo opeensquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:28 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
JNG
je bent zelf goed vertoeven.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
PUB en de PUB SC waren anders prima vertoeven hoor
Nee volgende week pasquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
ZIT JE IN SZIGET JIJ? VIEZE NEGER IK WIL OOK! SZIGET
godverquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
ZIT JE IN SZIGET JIJ? VIEZE NEGER IK WIL OOK! SZIGET
quote:
ah boeiend, ik wil echt nog een keer naar szigetquote:
JA WAT NEEM MIJ MEE DANquote:
Hoera!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daarna kan mono je anus als tent gebruiken op het volgende festival.
Jaquote:
you're going to diequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:47 schreef Murdera het volgende:
Maandag en dindsdag 38 graden in budapest.
Ja water drinken en niet op het heetst van de dag gaan zuipen want dan droog je uit en dan heb je de volgende dag koppijn van jewelste, maar dat kon je vast wel zelf bedenkenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
jaBeter koop ik even een hoedje ofzo.
![]()
nog andere tips btw?
Whehe je kijkt wel naar de echte FOK! hosselaar, hequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
(Nummer van) Snow nog gehosseld?
Of een compleet gefaalde nacht?
haha jaquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja water drinken en niet op het heetst van de dag gaan zuipen want dan droog je uit en dan heb je de volgende dag koppijn van jewelste, maar dat kon je vast wel zelf bedenken
Ja zeg dat dan gvd.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha ja
Maar qua dingen die ik moet hebben?
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja zeg dat dan gvd.
Zonnebrand factor oneindig.
of ze wil neuken?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:56 schreef Unscrewed het volgende:
Vas, ik heb even een hele serieuze vraag...
Het antwoord is neequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:56 schreef Unscrewed het volgende:
Vas, ik heb even een hele serieuze vraag...
Nee, of haar kutje net zo bruin is als haar zelf, of bruiner.quote:
Dat kan je Mur wel vragen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:59 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee, of haar kutje net zo bruin is als haar zelf, of bruiner.
En of ie aan de binnenkant super roze is of grijs-achtig.
En of ze strak is.
Mur? Toelichting graag, DM is ook goed.quote:
Een ziel hebbenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:04 schreef Unscrewed het volgende:
Als je net zo zwart bent als je ziel
quote:
shitquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:03 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Mur? Toelichting graag, DM is ook goed.
Quotes quoten van mensen die quotes quotenquote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Quotes quoten van mensen die quotes quoten
Ik quote nu een quote van iemand die quotes heeft gequote van mensen die quotes hebben gequote.
quote:
Nee, nog steeds nietquote:
Nopequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:11 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee, nog steeds niet
Zeg dat ie opschiet.
Snow wit kontjequote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
neeik dacht er over na, zag het voor me en zit nu te fappen.
Morgen eerst bij een meertje liggen bakken en dan gewoon 3 keer in de week zonnebankquote:
Ik vind die image juist leukquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Morgen eerst bij een meertje liggen bakken en dan gewoon 3 keer in de week zonnebankweg met mijn white girl image!
Kreeftstyloquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Morgen eerst bij een meertje liggen bakken en dan gewoon 3 keer in de week zonnebankweg met mijn white girl image!
Jeweetzquote:
Eensch.quote:
Eindelijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:16 schreef Unscrewed het volgende:
Oke, ik hou nu voor altijd op met Vas.
quoted om terug te vinden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:16 schreef Unscrewed het volgende:
Oke, ik hou nu voor altijd op met Vas.
Wij white girls hebben een kutlevenquote:
Ja, stoppen op hoogte punt, jwz.quote:
Ook zo vaak idd van oeh wat zie je bleek, ben je ziek? Gvd nee ik ben gewoon opperblankquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wij white girls hebben een kutleven. Ben dit jaar élke les bij m'n decaan gevraagd of ik ziek was
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wij white girls hebben een kutleven. Ben dit jaar élke les aardrijkskunde bij m'n decaan gevraagd of ik ziek was
In combinatie met donker haar wordt het er niet beter op mimang.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ook zo vaak idd van oeh wat zie je bleek, ben je ziek? Gvd nee ik ben gewoon opperblank
Gelukkig ben ik dan nog donkerblondquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
In combinatie met donker haar wordt het er niet beter op mimang.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ook zo vaak idd van oeh wat zie je bleek, ben je ziek? Gvd nee ik ben gewoon opperblank
quote:
quote:
Epischquote:
Can't handle my tanquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
wauw ik vind dit echt niet kunnen. Zulk een onrecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verhuis naar azie, dan zeggen ze elke dag dat je er zo mooi uitziet (no kiddinquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wij white girls hebben een kutleven. Ben dit jaar élke les aardrijkskunde bij m'n decaan gevraagd of ik ziek was
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Can't handle my tan. Jelly
hard gewordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik zeg doenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:26 schreef Unscrewed het volgende:
Een meisje wil met mij naar Frankrijk gaan en een nieuw leven beginnen.
wat.
Ik zeg dat al elke dag tegen haar, daarvoor hoeft ze niet te verhuizen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:26 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
verhuis naar azie, dan zeggen ze elke dag dat je er zo mooi uitziet (no kiddin)
Ik ga over 2 jaar 1 maandje naar Zuid-Korea dus dan dragen ze me op handen en voetenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:26 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
verhuis naar azie, dan zeggen ze elke dag dat je er zo mooi uitziet (no kiddin)
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:26 schreef Unscrewed het volgende:
Een meisje wil met mij naar Frankrijk gaan en een nieuw leven beginnen.
wat.
Na, ze woont te ver weg, ik ga niet helemaal naar Noord-Holland om daarna naar Frankrijk te gaanquote:
awesome have funquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ga over 2 jaar 1 maandje naar Zuid-Korea dus dan dragen ze me op handen en voeten
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Can't handle my tan. Jelly
Jij bent heel je leven verbrand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
over 2 jaar?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ga over 2 jaar 1 maandje naar Zuid-Korea dus dan dragen ze me op handen en voeten
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jij bent heel je leven verbrand.oh shit de "Burn victim"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
18 jaar hè. Maar ligt ook aan hoeveel geld ik dan heb, ik zal ook voor een kamertje moeten sparenquote:
In Utrecht schijnen wat woonboten vrij te zijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
18 jaar hè. Maar ligt ook aan hoeveel geld ik dan heb, ik zal ook voor een kamertje moeten sparen
Ach dan is FL het een keer niet, gun ik hem welquote:
Oh ja, ja dat word inderdaad heel moeilijkquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
18 jaar hè. Maar ligt ook aan hoeveel geld ik dan heb, ik zal ook voor een kamertje moeten sparen
Nou poeh wat een eer.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ach dan is FL het een keer niet, gun ik hem wel
Die zijn duurquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:32 schreef Beach het volgende:
[..]
In Utrecht schijnen wat woonboten vrij te zijn.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:32 schreef Beach het volgende:
[..]
In Utrecht schijnen wat woonboten vrij te zijn.
Ik snap 'm ook nietquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
als ik hem snapte zou ik er wel om lollen
Oh dat wist ik niet eensquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:40 schreef FL_Freak het volgende:
Er waren van die boten in utrecht waar hoeren werkten maar die moesten dicht.
Dat mysterie ook opgelost.
gvd beachquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:40 schreef FL_Freak het volgende:
Er waren van die boten in utrecht waar hoeren werkten maar die moesten dicht.
Dat mysterie ook opgelost.
Dat had dan te lang geduurd.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:41 schreef Beach het volgende:
verpest het nou niet fl nu hoeven ze niet meer te raden
Mijn tranen zijn lang reeds opgedroogd door het verdriet wat Snow mij elke keer aandoet.quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Mijn tranen zijn lang reeds opgedroogd door het verdriet wat Snow mij elke keer aandoet.
Welk gifje van haar?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:52 schreef Snowbells het volgende:
Beetshu ik ga mijn haar hetzelfde doen als Ailee in dat gifje
Ik ben benieuwd dan. Stuur maar op wa zodra het gelukt isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |