Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...Ook te boeken voor feestjes en partijen
goed leven.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
jojojojo fipo po po po
Vannacht tot 2 uur in het park gezeten met bier een bbq.
Was het ook wel. Was rond een uurtje of vier 's middags toen ik werd meegevraagdquote:
Dikke struggles man, damnquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:25 schreef LompeHork het volgende:
Vanavond wordt ook echt zo'n chillavond, vuurkorf erbij, bietje drinken, bietje paffen, kaas en stokbrood erbij
Die harde leventje.
Jeweet, keihard hier, elke dag kogels vegen voordat ik m'n voordeur uit kan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dikke struggles man, damnZwaar leven.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:25 schreef LompeHork het volgende:
Vanavond wordt ook echt zo'n chillavond, vuurkorf erbij, bietje drinken, bietje paffen, kaas en stokbrood erbij
Die harde leventje.
Same here, gelukkig heb ik een bikini gekocht van de week haha. Kan ik vanmiddag gaan zwemmen, doe ik echt maar 1x per jaar ofzoquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
godverdommeIk wil nog steeds zwemmen! Echt al maanden ofzo.
Snotverdillemequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
godverdommeIk wil nog steeds zwemmen! Echt al maanden ofzo.
Gelukkig heb ik die niet nodigquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:33 schreef Unscrewed het volgende:
Boterham met ei in de ochtend als je de vorige dag dik hebt zitten zuipen
Geen zin om in mijn eentje te gaanquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:35 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
SnotverdillemeWat is houden jou tegen mang
?
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik die niet nodigHoewel ik wel krankie veel gezopen heb xd.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geen zin om in mijn eentje te gaan
#foreverAlone
Moet wel heel veel geluk hebben om bekenden tegen te komen in het zwembadquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Ik ga zo vaak alleen xd Ook gewoon omdat ik weet dat ik toch wel weer bekenden tegenkom in het park of weet ik veel waar
![]()
Soms best irritant, zo nu en dan wil ik tijd voor mezelf
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moet wel heel veel geluk hebben om bekenden tegen te komen in het zwembad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |