Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
ik zag het als gezonde zelfspot, mijn zelfbeeld kan het aan.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:40 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik moest ook lachen, maar je bent wel hard voor jezelf
joe's apartmentquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:02 schreef Robby87 het volgende:
Heeft iemand een goede film om bij in slaap te vallen?
Ja ! Deze zijn mooiquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:50 schreef ArtistA het volgende:
Dyon, je had 't laatst over goeie gifjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat heb je moeten doen dan?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja ! Deze zijn mooi![]()
Pff... ik ben het niet meer gewend om 8uur normaal werk te doen...
Kassamedewerker bij een BPquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:08 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
wat heb je moeten doen dan?
aha. ik hoop wel met airco?quote:
Ja... ik heb dan ook minstens 100x gehoord O wat is het hier lekker... En ik heb dan ook 100x gezegd... Nou als je een tijdje binnen blijft... Dan merk je er NIKS meer van...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:09 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
aha. ik hoop wel met airco?
Ik denk niet dat ik het aankan om Bardem in een slechte film te zien.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:06 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
joe's apartment![]()
of anders eat pray love. Gegarandeerd snoozefest.
Misschien moet ik telkens heel hard lachen, dan val ik niet in slaap...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:14 schreef DragonFodder het volgende:
Joe's apartment it is. Zingende kakkerlakken, what's not to like?
ik was vergeten te zeggen dat je er ook een krat bier bij moet doen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:15 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Misschien moet ik telkens heel hard lachen, dan val ik niet in slaap...
Er staan twee halve litertjes klaar, mag dat ook?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:16 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ik was vergeten te zeggen dat je er ook een krat bier bij moet doen.
it'll have to doquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:16 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Er staan twee halve litertjes klaar, mag dat ook?
joe's apartment, krat bier. Welterustenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:18 schreef dyonvbaal het volgende:
ik moet slapen.... maar ik ben nog geen half uur terug van me werk en zit nog vol energy...
moet morgen vroeg rijden. Dus bier lijkt me geen goed planquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:19 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
joe's apartment, krat bier. Welterusten
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:23 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je zou, net als Sands, je hele leven kunnen blijven vullen door naar dit soort op voorhand zijnde kutfilms te gaan loeren, waarom zou ik?!!!
Maja, nog altijd beter dan dit:
[ afbeelding ]
Wie gaapt is af:
[ afbeelding ]
Voor de die-hards:
Deze vond ik wel lief
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |