dit idd, bewaar mijn wijn tijdens deze dagen in kelder, eigenlijk iets te koud, als je hem nodig hebt haal ik hem er een uur van te voren uit. en alvast het kurkje eraf (of dopje) zodat er wat lucht bij kanquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:01 schreef LompeHork het volgende:
Heb ik nog nooit in de koelkast gezet, met die hitte zou ik het misschien op een koele plek bewaren (trapkast ofzo).
Ach, als je het niet met een top wijn doet vind ik het ook meevallen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:10 schreef Bramito het volgende:
Een Schorle ben ik dan weer niet zo'n fan, dan heb ik liever Calimocho (rode wijn met cola en ijs natuurlijk). Barbaars? Vind ik wel mee vallen.
Calimocho ach als je geen lekkere rode wijn hebt gewoon mixen met coke dan is het te drinken. Alleen dit is zonde om te doen met wel een goede wijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:10 schreef Bramito het volgende:
Een Schorle ben ik dan weer niet zo'n fan, dan heb ik liever Calimocho (rode wijn met cola en ijs natuurlijk). Barbaars? Vind ik wel mee vallen.
Waarom zou je geen lekkere rode wijn gebruiken? Zonde? Alsof je het over een petrus hebtquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:12 schreef mytec het volgende:
[..]
Calimocho ach als je geen lekkere rode wijn hebt gewoon mixen met coke dan is het te drinken. Alleen dit is zonde om te doen met wel een goede wijn.
Zwervers in Spanje drinken dit trouwens ook ;-) gemixt in een coca cola fles zodat de politie niet zo ziet dat het drank is.
Als het je doel is om calimocho te drinken boven een goed glas wijn dan kan je dat wel doen ja. Zelf vind ik het een beetje zonde. Hierbij moet ik er wel bij zeggen dat ik het alleen heb geprobeerd met een fles wijn in spanje van 70 eurocent.. Ja dat zijn prijzen waarbij je niks kan verwachten.. uit pure nieuwsgierigheid meegenomen en het was inderdaad niet te drinken. (als calimocho wel)quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom zou je geen lekkere rode wijn gebruiken? Zonde? Alsof je het over een petrus hebt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |