Ermahgerd we moeten er samen een beginnen! Bjoetie en laaifstail met de nodige aidsadviezen!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb al een sociale studie gedaan, ik ga schnel een bjoetieblog beginnen
Met wijzen levenslessen en cognitieve aids!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:27 schreef Mss het volgende:
[..]
Ermahgerd we moeten er samen een beginnen! Bjoetie en laaifstail met de nodige aidsadviezen!
Ermahgerd ja!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Met wijzen levenslessen en cognitieve aids!
En de 'HOE van de maand', filmpjes waarin ik een uur lang HOEquote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
EN AIDSFILMPJESMAAND MET EEN AIDSINTRO VAN HOI WIJ HEBBEN SOCIALE AIDS HIHI
En adviezen over HOE je het beste AIDS kan krijgen. Het beste van twee wereldenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:29 schreef Mss het volgende:
[..]
En de 'HOE van de maand', filmpjes waarin ik een uur lang HOE
En er moet ook iets over negers in!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En adviezen over HOE je het beste AIDS kan krijgen. Het beste van twee werelden![]()
Wijze levensles nummer 1: Als iemand over je oordeelt, hebben ze gelijk!
Wijze levensles nummer 2: Je bent 12 en denkt dat alles kut is? HET WORDT ALLEEN MAAR ERGER
Wijze levensles nummer 3: Als je eenmaal aids bent, ben je dat voor altijd
En tetten. En watermeloen. Het liefst gecombineerd.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wijze levensles nummer 4: Een neger lok je met kip
Met bbqsaus.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:36 schreef Mss het volgende:
[..]
En tetten. En watermeloen. Het liefst gecombineerd.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:29 schreef Mss het volgende:
[..]
En de 'HOE van de maand', filmpjes waarin ik een uur lang HOE
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:18 schreef Stormqueen het volgende:
Spees, laat dat kalf eens met rust
Gij obsessief persoonquote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:17 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn brein vraagt zich meteen af hoeveel caloos je verbrandt met een uur HOE-enik zou het als sport overwegen!
guiltyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |