abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 augustus 2013 @ 17:09:10 #1
408994 Ed1969
Altijd vrolijk!
pi_129584138
Hallo allemaal,
Tijdens onze vakantie is er zo nu en dan iets misgegaan met de stand van onze camera. Soms vergaten we de knop na opnames van bewegende onderwerpen terug te zetten van sport naar normaal. Nu durf ik mezelf niet eens hobby-fotograaf te noemen, laat staan dat ik voldoende kennis heb van het bewerken van foto's om ze beter toonbaar te krijgen. Ik voeg een voorbeeld toe waar ik er op tijd achter kwam en een foto met en zonder sportstand kon maken. De foto op de automatische stand laat veel meer details zijn (bijvoorbeeld de rotsen links waar het water overheen stroomt). Wie kan mij tips geven wat ik aan bewerking kan doen? Ik gebruik Corel Photo Paint Essentials. Alvast bedankt voor de hulp!
pi_129585232
Is geen verschil, hij heeft alleen ergens anders op gefocust waardoor ie een andere sluitertijd heeft genomen, te licht voor je rotsen dus waardoor die rechter uitgebleekt is.. kan je voorkomen door op een lichter deel van je compositie scherp te stellen, nadeel is dat je donkere partijen dan nog donkerder worden. Oplossing is om het lichter/donkerder te maken of te werken met schaduwen/hooglichten.

Toedels
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 15:23:01 #3
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_129755069
Het is gelukkig maar een vakantiefoto
Gewoon beetje proberen t te bewerken tot iets acceptabels
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:50:47 #4
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_129759870
Lijkt me opgelost, TS?
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: