PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
Hij zou nooit meer in Nederlands elftal hebben gespeeld als Van Marwijk geen bondscoach werdquote:
Goeie troll!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij zou nooit meer in Nederlands elftal hebben gespeeld als Van Marwijk geen bondscoach werd
Durpiedurquote:
Op basis waarvan had hij daar wel gezeten als schoonvader Bertje niet kwam ? Van Basten had hem niet nodig en vond hem niet goed genoeg voor zijn positie.quote:
ik geef je ¤2,10.quote:
Klopt wel een beetje, maar blijkbaar was zo iemand wel nodig, want dat blok op het middenveld fungeerde wel gewoon op het WK 2010.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:43 schreef BDIL het volgende:
[..]
Op basis waarvan had hij daar wel gezeten als schoonvader Bertje niet kwam ? Van Basten had hem niet nodig en vond hem niet goed genoeg voor zijn positie.
Op basis van het behalen van de Champions league finale als aanvoerder van Bayern Munchen miss? Van Basten kon het persoonlijk niet met hem bolwerken, daarom zat hij er niet meer bij.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:43 schreef BDIL het volgende:
[..]
Op basis waarvan had hij daar wel gezeten als schoonvader Bertje niet kwam ? Van Basten had hem niet nodig en vond hem niet goed genoeg voor zijn positie.
Want van Bommel heeft Bayern naar de Finale geschoptquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Op basis van het behalen van de Champions league finale als aanvoerder van Bayern Munchen miss? Van Basten kon het persoonlijk niet met hem bolwerken, daarom zat hij er niet meer bij.
Dat ik hier uberhaupt op reageer![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:48 schreef BDIL het volgende:
[..]
Want van Bommel heeft Bayern naar de Finale geschopt
Enige 2 die Bayern naar de Finale hebben geholpen zijn Olic en Robben. Zij maakte het verschil met belangrijke doelpunten om daar te komen.quote:
Jij bent zeker zo iemand die alleen spelers als Ronaldo en Messi goed vindt en totaal niet omkijkt naar spelers die zich bijna volledig opofferen voor het teambelang?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:48 schreef BDIL het volgende:
[..]
Want van Bommel heeft Bayern naar de Finale geschopt
wel een mooie goal van Robben toen tegen United.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:50 schreef BDIL het volgende:
[..]
Enige 2 die Bayern naar de Finale hebben geholpen zijn Olic en Robben. Zij maakte het verschil met belangrijke doelpunten om daar te komen.
Wedstrijd werd gespeeld op woensdagquote:
Ja en de rest bakte er helemaal niets van. Gelukkig waren er genoeg Nederlandse verdedigende middenvelders die op zo'n hoog niveau wel beslissend waren idd, zo gek dat bij Bayern dan die slechte wel elke wedstrijd speeldequote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:50 schreef BDIL het volgende:
[..]
Enige 2 die Bayern naar de Finale hebben geholpen zijn Olic en Robben. Zij maakte het verschil met belangrijke doelpunten om daar te komen.
Ja hoe moet je daar nou tegenin gaan tegen dat soort meningenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo iemand die alleen spelers als Ronaldo en Messi goed vindt en totaal niet omkijkt naar spelers die zich bijna volledig opofferen voor het teambelang?
Ik hoop en denk gewoon dat hij trollt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja hoe moet je daar nou tegenin gaan tegen dat soort meningen
2,50 dan.quote:
Verdediging was zeer slecht, kijk maar de doelpunten terug tegen Fiorentina, Man U en in de finale Inter. Als verdedigende middenvelder ligt jouw taak om de verdediging te ondersteunen. Bayern heeft het geluk gehad door individuele klassen voorin om alsnog doelpunten mee te pikken om zo 2 rondes op uitdoelpunten door te gaan. Tevens is er een reden dat hij het seizoen weinig speelt ( Bayern trekt Luis Gustavo aan en MvB speelt maar 12 wedstrijden ) en daarna moet hij vertrekkenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja en de rest bakte er helemaal niets van. Gelukkig waren er genoeg Nederlandse verdedigende middenvelders die op zo'n hoog niveau wel beslissend waren idd, zo gek dat bij Bayern dan die slechte wel elke wedstrijd speelde
Bolanosquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Iemand nog tips voor silver hidden gems?
Dat hun verdediging niet de beste was, helemaal mee eens. Maar dat lag in mijn ogen niet aan Van Bommel, die er juist voor zorgde dat een 3-2 alsnog over de streep werd getrokken door het totale middenveld en verdediging te bestrijken. Maar dannog was het gewoon de beste verdedigende middenvelder die we toen hadden hoor. Of vind je de Jong beter?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:55 schreef BDIL het volgende:
[..]
Verdediging was zeer slecht, kijk maar de doelpunten terug tegen Fiorentina, Man U en in de finale Inter. Als verdedigende middenvelder ligt jouw taak daar, Bayern heeft het geluk gehad door individuele klassen voorin om alsnog doelpunten mee te pikken om zo 2 rondes op uitdoelpunten door te gaan. Tevens is er een reden dat hij het seizoen daarna maar 12 wedstrijden speelt en daarna moet vertrekken
Grindheim erachterquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Meh lastig om een team mee te maken voor goed koop
Elk team kan wel een type van Bommel gebruiken. In het gouden EK team van 1988 hadden we Jan Wouters. Ook zo'n bikkelaar. Wij hebben van Galen meegemaakt, daarna Wernbloom.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:20 schreef TBakkert het volgende:
En dan kan ik me ook nog een wedstrijd Milan - Arsenal herinneren, waarin eerst Milan 4-0 won. Toen denderde Arsenal er echt overheen, maar toen had Milan aan van Bommel te danken dat het middenveld niet compleet werd overlopen en het maar bij 3-0 bleef...
Pablo Sarabiaquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Iemand nog tips voor silver hidden gems?
Heb je een leuk team met hem? Het moet niet te duur zijn want ik ben best wel arm omdat ik alles verkocht hadquote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Pablo SarabiaHij lijkt niet zo goed maar zijn dribbling
Ik heb hem in een non rare 3-5-2 team: http://wefut.nl/squad/2637quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je een leuk team met hem? Het moet niet te duur zijn want ik ben best wel arm omdat ik alles verkocht had
DM het gifje maar evenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:43 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb een leuk gifje welke ik wil gebruiken als UI. Hoe doe ik dat? Hij is te groot zegt tie
Meh niets voor mijquote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb hem in een non rare 3-5-2 team: http://wefut.nl/squad/2637
De duurste spelers zijn Gabbiadini en Zouma. Abu kan ook moeilijk te vinden zijn omdat hij nu in de Ligue 1 speelt. Overigens hoeft het team niet beslist non-rare te zijn maar ik heb daar een voorkeur voor.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat voor soort team wil je dan?
Alan is kut. TOTS Aliadiere is kut, misschien zijn NIF niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit lijkt me wel geinig
Met UP Ben Yedder gespeeld ?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Alan is kut. TOTS Aliadiere is kut, misschien zijn NIF niet.
Das een baas!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met UP Ben Yedder gespeeld ?
2 potjesquote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met UP Ben Yedder gespeeld ?
gna gna gnaquote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ] ha haha wat een gek gifje ze slaan de hele tijd mis lol
Ter informatie: ik heb geweigerd mee te werken en ben dan ook fel tegen deze UI-change.quote:
Heb je wel genoeg trofeeën?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb mijn cache nu geleegd en nog kan ik het bronze toernooi niet doenMisschien moet ik dan maar contact met EA opnemen.
Voor het bronze toernooi heb je geen trofeeën nodig. Ik speelde een keer de halve finale en toen was er een ragequit van de tegenstander, vervolgens kreeg ik 0 coins en kon ik niet meer verder.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:13 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Heb je wel genoeg trofeeën?
Precies dit heb ik ook ja.. Geen idee wat ik er mee moet doenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Voor het bronze toernooi heb je geen trofeeën nodig. Ik speelde een keer de halve finale en toen was er een ragequit van de tegenstander, vervolgens kreeg ik 0 coins en kon ik niet meer verder.
Sorry, was in de war met dat andere toernooi.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Voor het bronze toernooi heb je geen trofeeën nodig. Ik speelde een keer de halve finale en toen was er een ragequit van de tegenstander, vervolgens kreeg ik 0 coins en kon ik niet meer verder.
Hey.quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:09 schreef Toefjes het volgende:
Ik liep naar het tankstation en ik koop aldaar een pakje shag.
Man achter de kassa: U heeft niet getankt?
Ik: Nee, ik ben lopend.
Man achter de kassa: HAHAHAHAHAHA ja dan zal u wel niet getankt hebben
Ik:
Doe is heel snel Klaas Toefjes terug als UI!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:43 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb een leuk gifje welke ik wil gebruiken als UI. Hoe doe ik dat? Hij is te groot zegt tie
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:19 schreef n0ir het volgende:
[..]![]()
Die man zit al twee weken te wachten tot iemand zegt dat ie lopend is
Deze is toch ook leuk?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:20 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Doe is heel snel Klaas Toefjes terug als UI!
clubsquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:19 schreef n0ir het volgende:
[..]![]()
Die man zit al twee weken te wachten tot iemand zegt dat ie lopend is
Nee.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]Ik vermoed dat hij ook een grapje paraat heeft voor de fietsers
[..]
Deze is toch ook leuk?
Oeh van wie krijg je die?quote:
quote:
You wanna say im chinese son well heres a reminda check yo timbalands they probally say made in Chinaquote:
Sport1quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:35 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Word dat nog ergens uitgezonden?
Speel je Tekken 3 of check je Dragonball Zquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:35 schreef wonton het volgende:
[..]
[..]
You wanna say im chinese son well heres a reminda check yo timbalands they probally say made in China
Opgezegd vanwege de stop van de competities. En gaat er wss niet meer komen omdat FOX de Premier League rechten nu heeft. Vaarwel Sport1, het was een mooi seizoen.quote:
weet ik ik heb je al vaak inwendig uitgelachenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:39 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Opgezegd vanwege de stop van de competities. En gaat er wss niet meer komen omdat FOX de Premier League rechten nu heeft. Vaarwel Sport1, het was een mooi seizoen.
Check de markt gewoon jonge anusbalquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:39 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Samme. Krijg Marcelo maar niet verkocht.Staat voor 27k te koop. Is toch geen gekke prijs?
Al lang gedaan jonge verrekte koekwaus. Goedkoopste die dr is, daarom klaag ik hier want heb muntn nodig.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Check de markt gewoon jonge anusbal
Kutventquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:39 schreef n0ir het volgende:
[..]
weet ik ik heb je al vaak inwendig uitgelachen
Ik geloof niet dat de goedkoopste Marcelo niet verkoopt. Je doet iets verkeerdquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:41 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Al lang gedaan jonge verrekte koekwaus. Goedkoopste die dr is, daarom klaag ik hier want heb muntn nodig.
Dat was mijn tweeling broer Kees Toefjesquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:05 schreef Reemi het volgende:
[..]
Toefjes kwam met het idee geloof ik.
Bayern - Chelsea all over again.quote:
ik maak wel voor jequote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:19 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Maak jij dan iets beter met johnson en bernier![]()
neem eens een knappe UIquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:36 schreef Toefjes het volgende:
Tering lijers ook altijd in de finale. Volgende keer knal ik al mijn trainingskaartjes op de spelers
Stop SIF Eddie in je team.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:36 schreef rolls-reus het volgende:
Het wordt al beter!
[ afbeelding ]
kom we gaan wel met z'n tweeënquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:00 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
ja ik wil wel spelen hoor ik wil wel
Zoquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:00 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
ja ik wil wel spelen hoor ik wil wel
Als Pep vaker met een valse spits gaat spelen is het wel logisch toch?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:08 schreef BDIL het volgende:
Wtf Gotze aast op positie spitsCommentaar Sport1
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:19 schreef laucas het volgende:
[..]
Als Pep vaker met Suarez gaat spelen is het wel logisch toch?
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:08 schreef BDIL het volgende:
Wtf Gotze aast op positie spitsCommentaar Sport1
Dit ja, hij wil Gotze of Ribery in de Messi rolquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:19 schreef laucas het volgende:
[..]
Als Pep vaker met een valse spits gaat spelen is het wel logisch toch?
Half uurtje met de trein. Ga er vaak winkelen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:59 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ik was al wegben daar wel langsgekomen, de naam trok mijn aandacht, niet gegeten helaas. Kom jij hier uit de buurt vandaan?
is t ook op wefut mogelijk om wat meer mogelijkheden te hebben met squads.quote:
Daar wordt al aan gewerkt! Mooi dat daar dus behoefte aan is.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
is t ook op wefut mogelijk om wat meer mogelijkheden te hebben met squads.
er staan er nu zo veel maar iets vinden kan je niet.
zou leuk zijn als je bijvoorbeeld kon kijken in welke squads een bepaalde speler voorkomt
nicequote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:42 schreef Reemi het volgende:
[..]
Daar wordt al aan gewerkt! Mooi dat daar dus behoefte aan is.
Nice,in limburg of in belgie? Vind het best een leuke stad, ademt veel sfeer. Alleen lastig in te schatten waar je nog in het toeristische deel loopt en waar nietquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:28 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Half uurtje met de trein. Ga er vaak winkelen.
Limburg. Ja kan ik me wel voorstellen ja. Hoe vindt je het accent?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:44 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Nice,in limburg of in belgie? Vind het best een leuke stad, ademt veel sfeer. Alleen lastig in te schatten waar je nog in het toeristische deel loopt en waar niet
HAJEEEEEHHH. Kan het goed volgen hoor, weinig tot geen problemen mee gehad. De mensen hier hebben eigenlijk meer problemen gehad met mijn Rotterdamsquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:47 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Limburg. Ja kan ik me wel voorstellen ja. Hoe vindt je het accent?
Santanaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
SantanaPacehoertje ben je.
Ik heb Juninho nu al in een team en met H2H ben ik vaak Roma. Totti vind ik dan echt geweldig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat soort spelers liggen me op zich wel.
EDIT: Ik kan alleen niet Forlan EN Juninho betalen..."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:49 schreef Revontulet het volgende:
[..]
HAJEEEEEHHH. Kan het goed volgen hoor, weinig tot geen problemen mee gehad. De mensen hier hebben eigenlijk meer problemen gehad met mijn Rotterdams
Je mist een beetje snelheidquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb Juninho nu al in een team en met H2H ben ik vaak Roma. Totti vind ik dan echt geweldig.
Dat soort spelers liggen me op zich wel.
EDIT: Ik kan alleen niet Forlan EN Juninho betalen...
Ik kan Forlan nu toch niet betalen, dus dan zet ik Welliton er maar in tot ik genoeg heb. Als het dan al goed loopt, ga ik er ook niks meer aan veranderen.quote:
Juninho lijkt me niet erg goed als enige cdmquote:
Gelukkig blijven alle verdedigers keurig achterin staan, dan kan het prima.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:59 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Juninho lijkt me niet erg goed als enige cdm![]()
Niet hele goed defending, koppen en brakke workrates. Mja ieder zijn eigen stijl
okee, nu zet ik Dede en Santana wel neer meneer. Dank u.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:59 schreef Reemi het volgende:
[..]
Gelukkig blijven alle verdedigers keurig achterin staan, dan kan het prima.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
okee, nu zet ik Dede en Santana wel neer meneer. Dank u.
EDIT: beter nog, ik kan ook Diakité - Kaboul - Walker neerzetten met Frey als GK.
Dan zit je wel vast aan een kut rmquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
okee, nu zet ik Dede en Santana wel neer meneer. Dank u.
EDIT: beter nog, ik kan ook Diakité - Kaboul - Walker neerzetten met Frey als GK.
Kan ik helemaal niet betalen, en Totti als LM in 3-5-2 lijkt me niet zo heel super...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
misschien is dit wat voor je ?
jmmr had het idee dat het thema wel bij je pastquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Kan ik helemaal niet betalen, en Totti als LM in 3-5-2 lijkt me niet zo heel super...
Tevens wil ik per se de SIF van Seedorf.
Die kerel gaat gewoon op dezelfde manier verder.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:03 schreef Reemi het volgende:
Bony meteen 2 goals 1 assist voor Swansea
Vandaag in Maastricht, dus daar gaat het meestal nog wel. Gister in Vaals en Aken geweest. Morgen nog Valkenburg en dan weer richting het westen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:51 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]Waar ben je vandaag geweest dan als ik vragen mag?
Valkenburg ben ik ook pas geweestquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:09 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Vandaag in Maastricht, dus daar gaat het meestal nog wel. Gister in Vaals en Aken geweest. Morgen nog Valkenburg en dan weer richting het westen.
Oh, al die P's valt me nu pas op.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jmmr had het idee dat het thema wel bij je past
Valkenburg is ook wel leuk. Ik zou daar zeker s'avonds even kijken. Erg gezellig daar zo.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:09 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Vandaag in Maastricht, dus daar gaat het meestal nog wel. Gister in Vaals en Aken geweest. Morgen nog Valkenburg en dan weer richting het westen.
mijn broer was de eerste keer gezakt op kijkgedrag, ben je daar goed in?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:18 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik ben echt slecht in gevaarherkenning
dat is praktijkquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
mijn broer was de eerste keer gezakt op kijkgedrag, ben je daar goed in?
ooh, okee.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is praktijkben pas bij mijn tiende les dus daar werk ik nog aan
Doe je nu theorie?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is praktijkben pas bij mijn tiende les dus daar werk ik nog aan
Moet lukken.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jep, volgende week donderdag examen
Lindgren heeft vast wel een reden om niet mee te doen/te kunnenquote:
Broek op je enkels of wat?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:36 schreef TBakkert het volgende:
Iemand hier die zin heeft in een potje op de PS3?
Ik moet hem nog wel ff naar boven halen, dus duurt dan 5-10 minuten...
ik kan niet meer. Ik wist niet eens dat mijn neefje nog beneden zat, maar die blijft dus slapen.quote:
quote:
De game is opgestart ja, maar we zijn nog niet veel verder ofzoquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:00 schreef dion_v_k het volgende:
[..]![]()
En, heb je al online FM gespeeld?
Oh die De Ridderquote:
Je mag de helft fout doenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:18 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik ben echt slecht in gevaarherkenning
Dit ja.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je mag de helft fout doenDat kan toch niet misgaan
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:11 schreef dion_v_k het volgende:
V&A / [TK] Sexy dolfijn + Schoenen voor sexy meiden
Voor de mensen die zich vervelen hier![]()
Goudquote:
ja weet ik, lukt ook wel, ik vind sommige antwoorden alleen zo achterlijkquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je mag de helft fout doenDat kan toch niet misgaan
Welke console speel je?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 01:18 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Ik ga morgen beginnen aan FUT. Heb tot nu toe alleen maar seizoenen gespeeld (Fifa laat gekocht). Ik speel zo op niveau divisie 2/3 in seizoenen, dus niet geweldig maar ook geen drama. Speel altijd 4-2-3-1 met veel snelheid (duh) voorin.
Hebben jullie tips? Eerst tegen computer? Hoeveel geld en hoe te sparen? Wie of wat kopen?
Als je geen kanker of aids wil, begin er dan niet aan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 01:18 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Ik ga morgen beginnen aan FUT. Heb tot nu toe alleen maar seizoenen gespeeld (Fifa laat gekocht). Ik speel zo op niveau divisie 2/3 in seizoenen, dus niet geweldig maar ook geen drama. Speel altijd 4-2-3-1 met veel snelheid (duh) voorin.
Hebben jullie tips? Eerst tegen computer? Hoeveel geld en hoe te sparen? Wie of wat kopen?
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 01:20 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als je geen kanker of aids wil, begin er dan niet aan.
Fuck. You.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 01:49 schreef Patje1987 het volgende:
En tijd om het zwembad in te duiken.
Komt omdat het onduidelijk is wat er in beweging isquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja weet ik, lukt ook wel, ik vind sommige antwoorden alleen zo achterlijk
en compleet onlogische dingen. Als je iemand achteruit uit een parkeervak ziet rijden en je nadert met 40 moet je toch gewoon remmenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 01:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Komt omdat het onduidelijk is wat er in beweging isVan die vage dingen met tractors in het weiland ernaast
Heb je d'r nummer?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 02:00 schreef Zhano het volgende:
[ link | afbeelding ]
Omg omg, deze hoer zat bij mij op de middelbare school![]()
Toen had ze geen TV en was ze tegen technologie
Kuthoer.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 02:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ze had toen uit principe ook geen mobiel
http://webfirstrow.eu/wat(...)-vs-inter-milan.htmlquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 02:23 schreef Zhano het volgende:
Waar zijn Thad en Tim dan? Geen silver potjes heute?
quote:
Maak anders voor de verandering 2 bronze teams, goed voor het zelfvertrouwenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mooi team. Ik zit ook best vaak even met een zilver team, maar ben dat zo snel beu
Maar 1x gespeeld volgens mij, dus moet je teleurstellenquote:
Had het gisteren met Revon er over, dat ik volgende week weer mn rentree met clubs wil makenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:05 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Maar 1x gespeeld volgens mij, dus moet je teleurstellen
Toevallig heb ik vanmorgen mijn theorie examenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:38 schreef Kamikazie het volgende:
Zo leuk die theorie examens![]()
Zat tussen 10 Bontkraagklootzakjes die allemaal al 5+ keer gefaald hadden.
Dan nog wat chicks die allemaal te dom waren om zelfstandig te poepen
klinkt goedquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had het gisteren met Revon er over, dat ik volgende week weer mn rentree met clubs wil maken
En hier alles dichtgegooid. Desondanks is het om 9 uur sochtends hier al als in een snelkookpan.
Heb ik op het begin gehad, en ik heb mijn Bronze Eredivisies nog. Maar ik vind daar echt geen reet aanquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Maak anders voor de verandering 2 bronze teams, goed voor het zelfvertrouwen
Succesquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:08 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Toevallig heb ik vanmorgen mijn theorie examen
Toch veel te warm om te FIFA'en manquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
Godverteringtyfus ligt FUT er weer 5 uur uit. Konko toch op EA
Ik heb nu even 2 uur niets te doen dus wilde Fifaenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:48 schreef Jivis het volgende:
[..]
Toch veel te warm om te FIFA'en man.
Zuur ja. Ik kom de app nog wel in, trouwens.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb nu even 2 uur niets te doen dus wilde Fifaen
Ligt eraan hoe laat je moet werken of dat vervelend is natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:08 schreef Zhano het volgende:
10 uur wakker worden als je 11 uur moet werken...
PS3.quote:
Dat hoor ik wel vaker ja. Is het echt zo kut of zal ik maar bij seizoenen blijven?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 01:20 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als je geen kanker of aids wil, begin er dan niet aan.
Op een andere dag had ik dit vast wel grappig gevonden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe laat je moet werken of dat vervelend is natuurlijk.
Wel lang man, 11 uur werken10 uur lang wakker worden ook overigens
nicequote:
tot 5 uurquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nice![]()
twitter ofzo ? en hoe lang ?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
ik denk theorie leren of een boek lezenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:34 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Met dit weer?Wat ga je doen?
Ah, dat is wel lekker buiten.. mensen die nu gaan voetballen of een andere sport hebben echt een stoornis.. wat een weer!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik denk theorie leren of een boek lezen
Ik ga vanmiddag gewoon zwemmen hoor (en fietsenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:43 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ah, dat is wel lekker buiten.. mensen die nu gaan voetballen of een andere sport hebben echt een stoornis.. wat een weer!
Waar gaan jullie op bieden voor 12u?
Zwemmen is lekker in het water, en vaak binnen (of in de tuin/bosbad) dat is toch anders.. fietsen gaat wel als er een lekker windje staatquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag gewoon zwemmen hoor (en fietsen) niks mis mee. Ik ga nergens op bieden denk ik.
Ik ga dadelijk in een snikhete auto zonder Airco, super chill daaroquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:56 schreef Maver24 het volgende:
Goededag allen. Ik zit lekker bij het zwembad. Super chill hiero
PSV he jeweetzellufquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:57 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Sowieso geen FUT dan vandaag door die downtime.
Ik merk trouwens wel bij seizoenen dat doorgaans spelen met niet 5-sterren teams wel leuker is, je krijgt dan niet van die idioten die de bal naar CR7 spelen en 39 trucjes eruit gooien. 4-sterren teams uit Rusland zijn vooral goed; Anzhi, Spartak, Lokomotiv. Wel jammer dat eigenlijk Pace zo belangrijk is geworden.
SP Wijnaldum natuurlijk. En voor FIFA is die verdediging best goedquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:01 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Mertens LV, Narsingh RV, Lens SP en Wijnaldum CAM. Ook leuk inderdaad. Maar die verdediging
Daarom silver teamsquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:57 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Ik merk trouwens wel bij seizoenen dat doorgaans spelen met niet 5-sterren teams wel leuker is, je krijgt dan niet van die idioten die de bal naar CR7 spelen en 39 trucjes eruit gooien. 4-sterren teams uit Rusland zijn vooral goed; Anzhi, Spartak, Lokomotiv. Wel jammer dat eigenlijk Pace zo belangrijk is geworden.
Belgiequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:57 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Werkt dat in FUT ook zo dan? Want je hoort vaak genoeg dat er bronzen teams die net beginnen even tegen een half Real Madrid staanquote:
Kan ook. Ik vind zelf Spartak wel goed, al staan ze niet op de juiste positie dan. Emenike op CAMquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
SP Wijnaldum natuurlijk. En voor FIFA is die verdediging best goed
Zo ben ik nou echt niet, goed werk manquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:05 schreef FCsuarez het volgende:
En hij is down![]()
net op het laatste moment overboden op TOTS vidal,
Met een beetje mazzel nog een TOTS sakho op kunnen pikken voor 25K![]()
verder miss nog wat MLS TOTSen.
Als je de bronze cup doet kom je alleen maar tegen bronze teams enz.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:07 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Werkt dat in FUT ook zo dan? Want je hoort vaak genoeg dat er bronzen teams die net beginnen even tegen een half Real Madrid staan
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:21 schreef Ajacied7 het volgende:
Gezakt![]()
![]()
5 fout te veel bij het tweede onderdeel
aawkwaardquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:21 schreef Ajacied7 het volgende:
Gezakt![]()
![]()
Balen!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:21 schreef Ajacied7 het volgende:
Gezakt![]()
![]()
Zit niet slecht in elkaar, maar Beckerman en Nilton zijn matig voor de prijs die je ervoor betaald.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:24 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Balen!![]()
[ afbeelding ]
Wat vind je van m'n eddie johnson team?
Gewoon in de spits met Martins Ja toch.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:27 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Zit niet slecht in elkaar, maar Beckerman en Nilton zijn matig voor de prijs die je ervoor betaald.
Die spits lijkt me ook niet echt geweldig.
Jammer dat Eddie zo lastig te linken is.
Wat is dit nou precies?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:28 schreef FCsuarez het volgende:
[ link | afbeelding ]
dit moet hem maar worden... lastig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Ik heb echt een aantal lelijke foutjes gemaakt.quote:
Bij een voorrangvraag had ik eerst het goede antwoord ingetoets maar opeens zag ik de fietser voor een bromfietser aan en veranderde mijn antwoord. Later zag ik dat het toch een fietser was maar toen was ik al te laat.![]()
Bij een andere vraag had ik mijn antwoord al ingetoets toen ik (te laat) een kind net naast een auto zag staan...
Het is vooral een kwestie van concentratie eigenlijk, dat eerste deel haalt bijna iedereen wel.
Maar die dingen die jij vertelt lijken me gevaarherkenning? De pure theorie is meestal gewoon weten of kunnen bedenken, dat heeft niet zoveel met iets wel of niet goed zien te maken. Als het over een bord ergens gaat staat die er zo overduidelijk dat je daar niet naast kan kijkenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:35 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb echt een aantal lelijke foutjes gemaakt.
Bij een voorrangvraag had ik eerst het goede antwoord ingetoets maar opeens zag ik de fietser voor een bromfietser aan en veranderde mijn antwoord. Later zag ik dat het toch een fietser was maar toen was ik al te laat.![]()
Bij een andere vraag had ik mijn antwoord al ingetoets toen ik (te laat) een kind net naast een auto zag staan...
Het is vooral een kwestie van concentratie eigenlijk, dat eerste deel haalt bijna iedereen wel.
Maar die zijn allemaal maar matigquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gewoon in de spits met Martins Ja toch.
Daarbij een Amerikaan in de MLS dat kan niet zo moeilijk zijn
tweede deel is regeltjes kennen maar daar heb je ook vragen met plaatjesquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar die dingen die jij vertelt lijken me gevaarherkenning? De pure theorie is meestal gewoon weten of kunnen bedenken, dat heeft niet zoveel met iets wel of niet goed zien te maken. Als het over een bord ergens gaat staat die er zo overduidelijk dat je daar niet naast kan kijken
Ja maar dat zijn haast nooit strikvragen. Iig niet wat ik geoefend heb en ook niet wat ik op mijn theorie toendertijd heb gehadquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tweede deel is regeltjes kennen maar daar heb je ook vragen met plaatjes
Ik had beckerman voor 36k gisteren dus dat valt wel mee, op de plek van nilton kan souza die ik voor 48k heb opgepiktquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:27 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Zit niet slecht in elkaar, maar Beckerman en Nilton zijn matig voor de prijs die je ervoor betaald.
Die spits lijkt me ook niet echt geweldig.
Jammer dat Eddie zo lastig te linken is.
volgens mij geen strikvragen nee maar met een tijdlimiet kan je in je haast best het een en ander over het hoofd zienquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn haast nooit strikvragen. Iig niet wat ik geoefend heb en ook niet wat ik op mijn theorie toendertijd heb gehad
Daarom krijg je natuurlijk ook een foutmarge.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
volgens mij geen strikvragen nee maar met een tijdlimiet kan je in je haast best het een en ander over het hoofd zien
Lachman en Fledderus spelen niet dit weekendquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:50 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Mwah, mwah.. vooruit dan maar
[ afbeelding ]
Ohja kuuuuuuuuut.. even vervangers zoeken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:52 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Lachman en Fledderus spelen niet dit weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |