Ligt aan je mobiel denk ik zo. Bedoel je wifi of 3G?quote:
hey roquote:
quote:
3gquote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ligt aan je mobiel denk ik zo. Bedoel je wifi of 3G?
hoi hoerquote:
hey soquote:
Afkoelen in de vriezer. En jij dan, HETE b0ii?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat doen coole mensen zoals jij in de middag op zo'n warme dag?
woooooooooow !!!!! wrmquote:
hai sopjequote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:15 schreef supersof het volgende:
[..]
3g
en hoe weet ik wanneer ik wifi gebruik en wanneer 3g
Als er 3G boven staat dan 3G en als er eenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:15 schreef supersof het volgende:
[..]
3g
en hoe weet ik wanneer ik wifi gebruik en wanneer 3g
Afkoelen in de koelkast!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
hey so
[..]
Afkoelen in de vriezer. En jij dan, HETE b0ii?
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als er 3G boven staat dan 3G en als er een [ afbeelding ] tekentje staat dan Wifi.
En ja ik ken verder jouw mobiel niet dus geen idee hoe je 3G aan zet.
IS DAT GRAPPIG?quote:
Weet ik veel?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:35 schreef Rodawa het volgende:
Waar koop ik een [ afbeelding ]-teken?
Joh kerel, ik vraag het in het algemeen hoor, rustig maar !!! als je het niet weet hoef je niet gelijk zo agressief te doen.quote:
Ik vroeg alleen of ik veel weet!!! Hoef je niet gelijk over je eigen vraag te beginnen en te doen alsof je denkt dat ik agressief doe!!!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:36 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Joh kerel, ik vraag het in het algemeen hoor, rustig maar !!! als je het niet weet hoef je niet gelijk zo agressief te doen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop