abonnement Unibet Coolblue
pi_129755011
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 15:06 schreef Pumatje het volgende:
ik heb nooit genoeg cash om al die goodies aan te schaffen. Als ik 500.000 k uitgeef aan die snellader dan kost me dat eeuwen om weer die 500k te verkrijgen. Ik heb er een op een andere duitse tank, maar dat kost me goud om hem eraf te halen.
Wachten tot ze in de aanbieding zijn. zal niet lang meer duren. Ik heb ook nieuwe gunrammers nodig, ben alweer een tijdje op de special aan t wachten.
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
pi_129756277
Even een vraagje voor de kenners :)

Een vriend van mij heeft zojuist de T29 gekocht en z'n bemanning op 100% gezet. Welke skills kunnen jullie hem aanbevelen?
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 20:39:22 #78
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_129765997
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 15:21 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:

[..]

Wachten tot ze in de aanbieding zijn. zal niet lang meer duren. Ik heb ook nieuwe gunrammers nodig, ben alweer een tijdje op de special aan t wachten.
En hoe positioneer ik de tiger nu optimaal? Ik kom er vaak achter dat ie van kaas lijkt gemaakt te zijn.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 20:58:30 #79
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_129766974
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:39 schreef Pumatje het volgende:

[..]

En hoe positioneer ik de tiger nu optimaal? Ik kom er vaak achter dat ie van kaas lijkt gemaakt te zijn.
quote:
Be sure to use angles to help deflect incoming shells to keep your Tiger in the fight longer. This tank has excellent flat sides, and can sidescrape very well. Find a corner or a piece of cover and reverse out of cover until you can shoot. After firing, pop back in again. Moreover, the lower glacis of a Tiger is extraordinarily vulnerable and one can easily be set on fire when hit there. Even if it is at the top of the tier, caution is still advised. However, don't be afraid to take a few shots; your Hit Point levels are very high for the tier and allow you to play your DPM against the enemy's when able.

In short - this tank is a complete gem to players who like a cautious, supportive play style and should be played as such. However, many players run through this tank to get to the Tiger II without proper knowledge and experience, and these players tend to give this tank a bad reputation. Make no mistake, the Tiger (H) is a formidable tank once the player works out the unique style of the tank.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 00:07:42 #80
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_129775663
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:39 schreef Pumatje het volgende:

[..]

En hoe positioneer ik de tiger nu optimaal? Ik kom er vaak achter dat ie van kaas lijkt gemaakt te zijn.
Angling, zoals hugecool zegt. En side scraping:



Zeer effectief, vooral bij Duitse tanks waar de motor aan de voorkant zit:


Start vanaf 2min 40sec.

[ Bericht 15% gewijzigd door popolon op 07-08-2013 00:34:33 ]
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_129776752
Jagdtiger gekauft. Kan niet wachten op 128mm L61. Had al ervaring met de JagdTiger 88 dus zit na 30 matches op een 65% WR in mn gewone Jagdtiger
pi_129783357
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 12:51 schreef popolon het volgende:
Alleen als je BiA 100% voor alle crew is, anders heb je er niets aan. :P

Een GLD heeft een Tiger niet echt nodig, die aim circle is al vrij klein en snel. 't Kan geen kwaad natuurlijk maar ik zou dan de view range vd Tiger optimaal maken m.b.v. Optics of Binos. De GLD is een must voor Russische tanks, dat wel. Zelf vind ik de Vertical Stab veel nuttiger. Ik heb op m'n T54E1 bijv. de GLD en V-Stab, samen met Vent Class 3. Een combo die eigenlijk elke autoloader nodig heeft.

Weet alleen niet of die al met tier 7 te krijgen is, dacht tier 8 en hoger.
Daarom moet je BiA ook voor alle crewleden doen... ;)

GLD is echt te uber op een tiger imo.
Vooral als je achterin een beetje staat te snipen , heb dit uitgeprobeerd met of zonder , en is een wereld van verschil.

Hier een poll op het WoT forum over Tiger equipment :
http://forum.worldoftanks(...)pfw-which-equipment/

Maar goed , ieder z'n eigen ding :)

Merk wel dat Sixth Sense iig onmisbaar is op mn tiger als crew skill.

[ Bericht 2% gewijzigd door Altron op 07-08-2013 11:16:42 ]
- Djehoetie / Jehuty -
pi_129788666
Ik zou best een GLD op een Tiger of Tiger II met 8.8 L71 zetten. Zelfs op de E-75 heeft deze een nog wat irritante 2.9s aimtime. Niet verschrikkelijk traag maar wel irritant sloom.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 14:55:25 #84
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_129791711
't Is persoonlijk, als je het vergelijkt met alle andere heavies is de Duitse lijn diegene die het het minst nodig heeft. Ik bedoel, moet je eens kijken hoe die aim time op een T57, IS-3/IS-4/IS-7 is. Of een Russische TD. :D En daar komt de Vert Stab om de hoek kijken.

Het hangt van speelstijl af. Als ik puur snipe geef ik view range het voordeel vd twijfel. Zo heb ik mijn T49 en Hellcat uitgerust met Rammer, Camo net, Binos.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 16:28:41 #85
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_129795332
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 00:07 schreef popolon het volgende:

[..]

Angling, zoals hugecool zegt. En side scraping:

[ afbeelding ]

Zeer effectief, vooral bij Duitse tanks waar de motor aan de voorkant zit:


Start vanaf 2min 40sec.
Ah, dit verklaart veel.
In de tankopleiding hebben we hier een heleboel lessen over gehad, en dit druist in tegen alles wat ze erover hebben verteld, maar in feite is het heel logisch en in de computerwereld gaan dingen nu eenmaal anders.

Enorm bedankt!
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  donderdag 8 augustus 2013 @ 04:10:44 #86
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_129820236
Geen dank. ;)

Deze was erg leuk, 9 kills, Top Gun en Radley Walter's medal.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_129824688
En, ZIjn er ook al mensen de opvolger aan het spelen? World of Warplanes?
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_129825383
Hier een nieuwe wot speler sinds een week, alleen zie ik online dat de garages(begin scherm) er uit zien als een normale garage. Mijn garage is anders, namelijk buiten met allemaal vuurwerk en vrolijke ballonnen :? ik heb al zitten te zoeken hoe ik het begin/garage scherm kan veranderen naar een normaal garage scherm zoals het bij Popolon er uit ziet maar niks kunnen vinden. Iemand enig idee? (zal vast wel een newbie vraag zijn denk ik?) In ieder geval is het een zeer verslavend spel ben ik al achter gekomen :7
pi_129825883
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 11:47 schreef xienix2501 het volgende:
Hier een nieuwe wot speler sinds een week, alleen zie ik online dat de garages(begin scherm) er uit zien als een normale garage. Mijn garage is anders, namelijk buiten met allemaal vuurwerk en vrolijke ballonnen :? ik heb al zitten te zoeken hoe ik het begin/garage scherm kan veranderen naar een normaal garage scherm zoals het bij Popolon er uit ziet maar niks kunnen vinden. Iemand enig idee? (zal vast wel een newbie vraag zijn denk ik?) In ieder geval is het een zeer verslavend spel ben ik al achter gekomen :7
Is wegens het 15jarig jubileum van Wargaming.. Iedereen heeft dat als garage nu.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  donderdag 8 augustus 2013 @ 12:14:43 #90
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_129826188
Klopt. Maar je kunt hem vervangen wat ik meteen gedaan heb. Dat ding vreet veel meer CPU dan de normale garage.

How to remove the 15th anniversary garage
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_129826691
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 12:14 schreef popolon het volgende:
Klopt. Maar je kunt hem vervangen wat ik meteen gedaan heb. Dat ding vreet veel meer CPU dan de normale garage.

How to remove the 15th anniversary garage
Ah super dank je!! ik vond het al zo vreemd, al dat vuurwerk en ballonnen :') vanavond gelijk maar even aanpassen.
pi_129830962
Voor mijn JagdTiger nu het beste kanon (PaK 128mm L61). Volgens velen het beste kanon in het spel qua gemiddelden. 276mm penetratie, 560 damage, 2.3s aim time en 0.33 accuracy. Herlaad tijd 9.4 seconden. Crew van 380%

Eerste potje 5000 schade, tweede potje 3600, derde potje 4000. Alle verhalen zijn waar.
pi_129833169
quote:
14s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:39 schreef FreezePop het volgende:
Voor mijn JagdTiger nu het beste kanon (PaK 128mm L61). Volgens velen het beste kanon in het spel qua gemiddelden. 276mm penetratie, 560 damage, 2.3s aim time en 0.33 accuracy. Herlaad tijd 9.4 seconden. Crew van 380%

Eerste potje 5000 schade, tweede potje 3600, derde potje 4000. Alle verhalen zijn waar.
Pics or it didn't happen. :P
pi_129836297
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 11:47 schreef xienix2501 het volgende:
Hier een nieuwe wot speler sinds een week, alleen zie ik online dat de garages(begin scherm) er uit zien als een normale garage. Mijn garage is anders, namelijk buiten met allemaal vuurwerk en vrolijke ballonnen :? ik heb al zitten te zoeken hoe ik het begin/garage scherm kan veranderen naar een normaal garage scherm zoals het bij Popolon er uit ziet maar niks kunnen vinden. Iemand enig idee? (zal vast wel een newbie vraag zijn denk ik?) In ieder geval is het een zeer verslavend spel ben ik al achter gekomen :7
Is het ook :P
En welkom :W

En pas op, dit spel heeft behoorlijk veel diepgang! Ik heb alweer 1200 potjes gespeeld en leer er elke keer weer nieuwe dingen bij :P
  donderdag 8 augustus 2013 @ 17:17:50 #95
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_129836446
hoe level je je crew nou een beetje snel? Blijven jullie met een tank doorspelen als je de volgende al hebt vrijgespeeld?
pi_129837662
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 17:17 schreef hugecooll het volgende:
hoe level je je crew nou een beetje snel? Blijven jullie met een tank doorspelen als je de volgende al hebt vrijgespeeld?
Als ik ze leuk vind wel. De Hetzer en Pz4 zijn bij mij al elite en ik blijf ze gewoon spelen.
Ik heb hooguit crews met 1 skill elk, dus ver doorgelevelled heb ik ze nog niet, kan er weinig tips over geven. Sommige weekenden heb je van die 2x of 3x crew experience, dan gaat het aardig wat harder. Ook kun je (maar dat wist je denk ik al) versnelde training aanzetten waardoor alle xp naar je crew gaat, maar dan bouw je met dat voertuig geen elite ervaring meer op (naar mijn mening heeft laatstgenoemde weinig zin want schiet zo ook niet echt op).

Het enige wat werkt is doorgrinden doorgrinden doorgrinden en evt je crew steeds overzetten naar een nieuwe tank (maar ik doe steeds weer een nieuwe crew als ik een nieuwe tank neem).
  donderdag 8 augustus 2013 @ 18:02:54 #97
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_129837741
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 18:00 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Als ik ze leuk vind wel. De Hetzer en Pz4 zijn bij mij al elite en ik blijf ze gewoon spelen.
Ik heb hooguit crews met 1 skill elk, dus ver doorgelevelled heb ik ze nog niet, kan er weinig tips over geven. Sommige weekenden heb je van die 2x of 3x crew experience, dan gaat het aardig wat harder. Ook kun je (maar dat wist je denk ik al) versnelde training aanzetten waardoor alle xp naar je crew gaat, maar dan bouw je met dat voertuig geen elite ervaring meer op (naar mijn mening heeft laatstgenoemde weinig zin want schiet zo ook niet echt op).

Het enige wat werkt is doorgrinden doorgrinden doorgrinden en evt je crew steeds overzetten naar een nieuwe tank (maar ik doe steeds weer een nieuwe crew als ik een nieuwe tank neem).
Mja ik zet steeds m'n crew over, maar bijvoorbeeld mijn AT 15 (VIII) heeft volgens mij net 1 skill gehaald, en m'n G.W. Panther heef z'n eerste bijna binnen. Als ik dan bedenk dat je voor TD & SPG meer XP nodig hebt, vind ik het opmerkelijk dat anderen zo snel door hun crew skills heen racen. Maar misschien idd gewoon een tijdje met dezelfde tank doorgaan, ook wanneer hij al elite is.
pi_129837818
Ik heb toen ik m'n Hetzer kocht, een bemanning van 75% erop gezet. Nu ruim 110 potjes verder zitten ze nog op 95%, dus dat schiet niet echt op :')
  donderdag 8 augustus 2013 @ 18:14:21 #99
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_129838010
Ik zit al bijna op 11.000. :')
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 18:56:59 #100
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_129839166
quote:
10s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 18:14 schreef popolon het volgende:
Ik zit al bijna op 11.000. :')
Shit hey :') ik zit op net iets meer dan 2k
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')