abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129580477
Beste mensen,

Ik ben opzoek naar een "camera arm" die kan bevestigen aan de muur. Ik heb geen idee waar ik deze kan bestellen. Kan iemand mij helpen waar ik zo'n "arm" veilig kan bestellen voor een redelijk prijsje?

Het zou geweldig wezen als deze bevestigd kan worden aan mijn camera met schroefdraad en dat hij verstelbaar is in hoogte (een soort draai functie in het midden van de arm). :)

Alvast onzettend bedankt voor het lezen! tot ziens.
pi_129580639
pi_129580743
Bij (tik)fouten kunt u de foute letters/tekens zelf vervangen door dejuiste uit onderstaande lijst (letters/tekens kunnen/mogen meerderemalen gebruikt worden). abcdefghijklmnopqrstuvwxyz1234567890-=[];',./`~!@#$%^&*()_+|{}:"<>?
pi_129603493
De kleur maakt voor mij niet uit en het is voor een video camera, niet voor een bewakings camera :). De link die jij gaf bakkerl is wel ongeveer wat ik zoek! Bedankt daar voor.

Ik ben wel een beginner dus ik vind 100 euro wel veel geld voor een camera steun..

Bedankt!

[ Bericht 9% gewijzigd door Puala op 06-08-2013 11:49:22 ]
pi_129604114
Ben gewoon nieuwsgierig hoor, maar waarom zou je een videocamera aan een arm tegen een muur willen hangen?
pi_129608456
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 09:41 schreef DonJames het volgende:
Ben gewoon nieuwsgierig hoor, maar waarom zou je een videocamera aan een arm tegen een muur willen hangen?
Zodat het niet nodig is om de camera vast te houden terwijl ik aan het filmen ben. Ik film dan dat gene waar ik mee bezig ben op de tafel onder de camera. Ik heb ook beide handen nodig. En het verstellen is soms wel eens handig voor het filmen van bepaalde hoeken :).
pi_129747948
Topic opgeruimd.

TS ik kan je helaas niet verder helpen, maar ik hoop dat iemand een goede oplossing voor je heeft :)
pi_129749143
Koop een simpele boekensteun bij de Gamma en bestel er een balhoofd bij. Dan kun je klaar zijn voor enkele tientjes. Of als je een goed balhoofd gebruikt voor wat meer geld :P
Meh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')