En onder andere ik vind het zeer interessant om te lezen hoe het iemand wel lukt om te leren versieren. Ik zou willen dat ik dat ook kon.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Onderandere ik heb pop gevraagd verslag te doen. Het is namelijk een perfect voorbeeld van actie is reactie. Dus is hier perfect op z'n plek.
Je bedoelt PUA?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is het niet veel nuttiger om het zelf eens te proberen?
Nee.. gewoon meiden aanspreken. Ergens.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bedoelt PUA?
Dat zou ik dus moeten doen op niet-uitgaansgelegenheden en wat dat betreft heb ik niks aan Pope's voorbeelden.
Overigens ben ik niet op de versiertoer momenteel.
Socialer worden door veel mensen (hoeven niet eens per se vrouwen te zijn) aan te spreken op plaatsen die jou aanspreken.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bedoelt PUA?
Dat zou ik dus moeten doen op niet-uitgaansgelegenheden en wat dat betreft heb ik niks aan Pope's voorbeelden.
Overigens ben ik niet op de versiertoer momenteel.
Daar zou ik best wel wat verslagjes van willen zien!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:40 schreef ook_gek het volgende:
Sorry had niet door dat ik de laatste pist had, zit mobiel.
Opmerkelijk dat de geen die het minste van iedereen doet wel het hardste schreeuwen dat wat pope doet niet telt
Maar prima,
Kleuter begeleidster versiert op haar werk.
Kassa meisjes van verschillende supermarkten versiert.
Kapster, vakken vulster, barvrouwen, wc of jassen dame en verschillende vrouwen op terras waar soms de ouders of oma bij waren. In de file 3x kunnen versieren, dierenwinkel eigenaresse en kaasmeisje.
Een kleine greep van de afgelopen 10+ jaar allemaal versiert. Ben benieuwd naar de verhalen van de mensen die eerst wilde zien dat het ook buiten de kroeg moet kunnen.
GAME ON!
Hmm, sinds een aantal maanden doe ik weer vrijwilligerswerk 1x in de week, daar heb ik nieuwe mensen leren aanspreken.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Socialer worden door veel mensen aan te spreken op plaatsen die jou aanspreken.
Ik kom gewoon bar weinig (leuke) vrouwen tegen. daarvoor moet je (ik dusquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee.. gewoon meiden aanspreken. Ergens.
Leuk voor je.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:40 schreef ook_gek het volgende:
Sorry had niet door dat ik de laatste pist had, zit mobiel.
Opmerkelijk dat de geen die het minste van iedereen doet wel het hardste schreeuwen dat wat pope doet niet telt
Maar prima,
Kleuter begeleidster versiert op haar werk.
Kassa meisjes van verschillende supermarkten versiert.
Kapster, vakken vulster, barvrouwen, wc of jassen dame en verschillende vrouwen op terras waar soms de ouders of oma bij waren. In de file 3x kunnen versieren, dierenwinkel eigenaresse en kaasmeisje.
Een kleine greep van de afgelopen 10+ jaar allemaal versiert. Ben benieuwd naar de verhalen van de mensen die eerst wilde zien dat het ook buiten de kroeg moet kunnen.
GAME ON!
Vraag dat aan een paar negers.. die hebben er een kunst van gemaaktquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kom gewoon bar weinig (leuke) vrouwen tegen. daarvoor moet je (ik dus) denk ik in een andere gemeente wonen
De meesten kom ik nog tegen als ik op de fiets zit van A naar B en das meestal zo vluchtig. Hoe versier je iemand die jou tegemoet komt fietsen?
Bijna alle vrouwen die ik ken hebben dat wel eens meegemaakt en geen van allen was daar van gediend.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vraag dat aan een paar negers.. die hebben er een kunst van gemaakt
een paar negers? ik volg je niet helemaalquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vraag dat aan een paar negers.. die hebben er een kunst van gemaakt
Het is mij redelijk vaak voorgekomen dat mensen proberen het gesprek aan te gaan wanneer ze naast je komen fietsen / in tegengestelde richting langs fietsen. En dat zijn vaak donkere mannenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
een paar negers? ik volg je niet helemaal
Dat soort vaardigheden zijn altijd goed om op te bouwen, voor momenten in de toekomst dat je wel meer behoefte krijgt aan nieuwe vrienden/een vriendin. Dan heb je het vast een beetje geleerd.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hmm, sinds een aantal maanden doe ik weer vrijwilligerswerk 1x in de week, daar heb ik nieuwe mensen leren aanspreken.
Sinds ik uit Berlijn terug ben, ben ik spontaan naar een groepje mensen gegaan die Jeu de Boules zaten te spelen en heb een gesprekje met ze aangeknoopt, kreeg na 5 minuten zelf een setje kogels in mijn handen gedrukt!
Socialer word ik wel, maar de drive om heel veel mensen aan te spreken heb ik niet. Ik heb gewoon die drive niet. De contacten die ik wel onderneem, doe ik wel goed voor mijn doen in elk geval, daar is de laatste paar jaar wel vooruitgang geboekt
serieus? heb ik nog nooit van gehoord, laat staan zelf meegemaakt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is mij redelijk vaak voorgekomen dat mensen proberen het gesprek aan te gaan wanneer ze naast je komen fietsen / in tegengestelde richting langs fietsen. En dat zijn vaak donkere mannen
Ja, zoiets denk ik. Ik ben een beetje duf van dat warme weer!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat soort vaardigheden zijn altijd goed om op te bouwen, voor momenten in de toekomst dat je wel meer behoefte krijgt aan nieuwe vrienden/een vriendin. Dan heb je het vast een beetje geleerd.
Dit soort dingen die je hier noemt gewoon blijven doen
Ik ook, maar dan van andere. Ik heb genoeg verslagen hier op fok gedropt. Net als een zeer groot aantal mislukte pogingen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar zou ik best wel wat verslagjes van willen zien!
Mensen vragen om voorbeelden anders dan stappen, prima dan krijgen ze die. Maar zoals verwacht is dat ook weer niet goed.quote:
Heb je link naar 1 van je verslagjes van de file?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan van andere. Ik heb genoeg verslagen hier op fok gedropt. Net als een zeer groot aantal mislukte pogingen.
Niet direct, file verhaal heb ik gisteren in deze reeks nog verteld. Blunders zijn te lezen in de versier blunder reeks.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je link naar 1 van je verslagjes van de file?
Voor mij maakt het dus wel verschil, maar ik houd er over op, ben veel te moe en duf nuquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niet direct, file verhaal heb ik gisteren in deze reeks nog verteld. Blunders zijn te lezen in de versier blunder reeks.
De rest is in verschillende topics verteld.
Maar weet je wat het hele verhaal is. Of je nou versiert in een kroeg, disco of bieb. De basis is het zelfde. Je spreekt iemand uit het niks of je gebruikt een situatie.
Als ze naar me toe zouden komen, dan zou ik minstens gezien hebben dat ze me in ieder geval zagen. Dat is helaas waar het bij mij al altijd fout is gegaan. Wegkijken doen ze eerder.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:17 schreef Joanne35 het volgende:
Dit topic is eigenlijk ook een soort discotheek. Diverse mannen die aan de rand langs de dansvloer staan toe te kijken terwijl anderen bezig zijn met vrouwen te versieren. Maar zelf de dansvloer opstappen durven ze niet.
Ze hopen dat er een vrouw vanzelf wel naar ze toe komt als ze maar lang genoeg blijven kijken
Wat ook goed werkt is om te proberen dat de vrouw het gesprek aanknooptquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:03 schreef ook_gek het volgende:
Maar weet je wat het hele verhaal is. Of je nou versiert in een kroeg, disco of bieb. De basis is het zelfde. Je spreekt iemand uit het niks of je gebruikt een situatie.
Werken doet het wel, ze zal je vast wel aanspreken. Of het resultaat is wat je wilt hebben is een tweede. Maar al ben je lelijk dan nog heb je genoeg kansen. Je zal het dan wel meer van je babbel moeten hebben.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:10 schreef JAOC het volgende:
Dat soort dingen werken ook goed. Natuurlijk niet als je kapot lelijk bent maargoed
Als je ergens niet sociaal sterker gaat worden, is het wel in een discotheek vol dronken jongeren, een aantal eenlingen en een groep oude 30+ en 40+ers die nog hip willen doenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:13 schreef ook_gek het volgende:
Hij doet het omdat hij sociaal sterker wilt worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |