Waar zeg ik dat ik het niet geloof? En ik heb al aangegeven waarom ik het niet op die plekken doe, ik verval steeds weer in herhaling.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ah dus omdat het gebeurd op een plek waar jij niet komt is er geen reden het tegeloven of te doe .
Wat Pope doet is leren autorijden door een week lang over het parkeerterrein rondjes te rijden.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat pope doet is wel zijn sociale sjills verbeteren. Hij leert onbekende mensen aan te spreken, gesprekjes mee te voeren. Hij zal merken dat het makkelijk gaat worden. Dat zal ook door werken waar dan ook. Iemand aanspreken, gesprekje voeren en lopende houden. Bakker, file, supermarkt enz enz enz. Hij begint daar mee tijdens stappen. Prima plek om dat te doen. Als hij na stappen een patatje gaat halen kan hij gewoon door gaan met mensen aanspreken net als in de trein naar huis. Het stopt echt niet wanneer hij de drempel van een club overstapt he
Niet allemaal hoor, maar als ik een avond uit ben is dat leuk hoor, maar niet echt een gelegenheid die ik gebruik om goede contacten op te doen, dat doe ik wel gewoon in het dagelijks levenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet elke kroeg heeft harde muziek en dronken vrienden
Maakt mij niet uit waar je het doet, kan overal
Dus? Dan voel je je toch wat fijner dan wanneer je direct de weg was op gegaan..?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat Pope doet is leren autorijden door een week lang over het parkeerterrein rondjes te rijden.
Alleen zijn locaties zijn niet perfect. Ze zijn zelfs behoorlijk off-topic. Vrijwel niemand van "die maagdengroep" gaat uit. Laat Pope het dan op plekken proberen waar de maagden wel komen!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Onderandere ik heb pop gevraagd verslag te doen. Het is namelijk een perfect voorbeeld van actie is reactie. Dus is hier perfect op z'n plek.
Met aan de kant een heel stel schreeuwende mensen die roepen dat hij er niets van leertquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat Pope doet is leren autorijden door een week lang over het parkeerterrein rondjes te rijden.
Dat magquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:22 schreef Lokasenna het volgende:
Niet allemaal hoor, maar als ik een avond uit ben is dat leuk hoor, maar niet echt een gelegenheid die ik gebruik om goede contacten op te doen, dat doe ik wel gewoon in het dagelijks leven
Ik vind het prima dat hij het doet hoor. Als hij zich er fijn bij voelt, moet hij dat vooral doen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus? Dan voel je je toch wat fijner dan wanneer je direct de weg was op gegaan..?
Whehe, ik neem aan dat die er niet staan als hij bezig is met uitgaan.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:24 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Met aan de kant een heel stel schreeuwende mensen die roepen dat hij er niets van leert
Waar lees je dat???quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:24 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Met aan de kant een heel stel schreeuwende mensen die roepen dat hij er niets van leert
Maar dat maakt toch helemaal niet uit?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alleen zijn locaties zijn niet perfect. Ze zijn zelfs behoorlijk off-topic. Vrijwel niemand van "die maagdengroep" gaat uit. Laat Pope het dan op plekken proberen waar de maagden wel komen!
Dat was de hele strekking van mijn vraag!
ja maar een vrouw aanspreken in de kroeg is ZO TOTAAAAAAAL anders dan een vrouw aanspreken in de biebquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dat maakt toch helemaal niet uit?
Ik was vroeger ook heel erg van het stappen dus ik mag hier dan ook niet meer reageren aangezien de meeste hier niet van het uitgaan zijn en mijn ervaringen met vrouwen dus anders zijn?
Ik heb al eerder aangegeven dat het voor mij persoonlijk wel uitmaakt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dat maakt toch helemaal niet uit?
In een bieb moet je stil zijn dus dan moet je het heel sexy in haar oor fluisterenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ja maar een vrouw aanspreken in de kroeg is ZO TOTAAAAAAAL anders dan een vrouw aanspreken in de bieb
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ja maar een vrouw aanspreken in de kroeg is ZO TOTAAAAAAAL anders dan een vrouw aanspreken in de bieb
Dat vind ik inderdaad ook een beetje een trieste opmerking jaquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom zou pope het op andere plekken moeten proberen omdat de plekken waar hij het nu doet jou niet aanspreken?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb al eerder aangegeven dat het voor mij persoonlijk wel uitmaakt.
Wat Pope doet is met heel veel voorbeelden komen...alleen die voorbeelden spreken mij dus niet aan omdat het op een plek gebeurt waar ik verder nooit kom.
Wat is er mis mee om Pope het op andere plekken te laten proberen? Geef mij daar eens antwoord op!
Waarom zou Pope het niet op andere plekken moeten proberen, als het allemaal hetzelfde isquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom zou pope het op andere plekken moeten proberen omdat de plekken waar hij het nu doet jou niet aanspreken?
Hij doet het toch niet voor jou?
Ehm, zijn er meerderen die dat een goed idee vonden Roy. Volgende keer verder teruglezenquote:
Er waren hier mensen die het leuk vonden als hij zijn ervaringen zou posten, als jij dat niet vind dan lees je ze toch gewoon niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom zou Pope het niet op andere plekken moeten proberen, als het allemaal hetzelfde is
Als hij het voor zichzelf doet, laat hem dan een blog starten (die niemand zal lezen op een enkeling na) of laat hem het posten in het PUA topic waar hij sowieso veel meer aansluiting vindt dan in dit topic.
Er zijn hier genoeg mensen die het goed vinden wat hij doet en het waarderen dat hij zijn verslagjes post. Waarom zou hij het moeten laten vanwege het feit dat sommige mensen zich blijkbaar niet in hem kunnen verplaatsen? Laat hem gewoon.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom zou Pope het niet op andere plekken moeten proberen, als het allemaal hetzelfde is
Als hij het voor zichzelf doet, laat hem dan een blog starten (die niemand zal lezen op een enkeling na) of laat hem het posten in het PUA topic waar hij sowieso veel meer aansluiting vindt dan in dit topic.
[..]
Ehm, zijn er meerderen die dat een goed idee vonden Roy. Volgende keer verder teruglezen
Heb al aangegeven dat ik niet alles lees wat hij post (wel teruglezen he?).quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er waren hier mensen die het leuk vonden als hij zijn ervaringen zou posten, als jij dat niet vind dan lees je ze toch gewoon niet.
En Pope moet natuurlijk helemaal niks he
Het was maar een idee hoor, een naar mijn mening goed idee.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zijn hier genoeg mensen die het goed vinden wat hij doet en het waarderen dat hij zijn verslagjes post. Waarom zou hij het moeten laten vanwege het feit dat sommige mensen zich blijkbaar niet in hem kunnen verplaatsen? Laat hem gewoon.
Is het niet veel nuttiger om het zelf eens te proberen?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het was maar een idee hoor, een naar mijn mening goed idee.
Ik gaf niet aan dat hij ermee moest stoppen, maar dat hij beter op plekken kan gaan proberen te hosselen die niet gecentreerd zijn op het hosselen, zoals een uitgaansgelegenheid.
Misschien spreekt dat jou niet zo aan en maakt het jou niks uit, maar voor mij maakt het dus wel uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |