abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129578941

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

------------------------------------------------------------------------------------
Geen slowchat hier!
Dit is ook geen PUA-topic!

Filosofeer hier verder over de methodiek van het menselijke baltsgedrag.
pi_129578954
Duurde lang :D

quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 14:17 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ah dus omdat het gebeurd op een plek waar jij niet komt is er geen reden het tegeloven of te doe .
Waar zeg ik dat ik het niet geloof? En ik heb al aangegeven waarom ik het niet op die plekken doe, ik verval steeds weer in herhaling.

De rest van jouw post heb ik weggelaten wegens overmatig gemiep trouwens
  donderdag 1 augustus 2013 @ 14:21:53 #3
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129578956
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 14:14 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Wat pope doet is wel zijn sociale sjills verbeteren. Hij leert onbekende mensen aan te spreken, gesprekjes mee te voeren. Hij zal merken dat het makkelijk gaat worden. Dat zal ook door werken waar dan ook. Iemand aanspreken, gesprekje voeren en lopende houden. Bakker, file, supermarkt enz enz enz. Hij begint daar mee tijdens stappen. Prima plek om dat te doen. Als hij na stappen een patatje gaat halen kan hij gewoon door gaan met mensen aanspreken net als in de trein naar huis. Het stopt echt niet wanneer hij de drempel van een club overstapt he :D
Wat Pope doet is leren autorijden door een week lang over het parkeerterrein rondjes te rijden.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_129578984
quote:
7s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 14:08 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Niet elke kroeg heeft harde muziek en dronken vrienden ;)

Maakt mij niet uit waar je het doet, kan overal :)
Niet allemaal hoor, maar als ik een avond uit ben is dat leuk hoor, maar niet echt een gelegenheid die ik gebruik om goede contacten op te doen, dat doe ik wel gewoon in het dagelijks leven :P
  donderdag 1 augustus 2013 @ 14:23:07 #5
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129578992
quote:
99s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 14:21 schreef Kaneelstokje het volgende:

Wat Pope doet is leren autorijden door een week lang over het parkeerterrein rondjes te rijden.
Dus? Dan voel je je toch wat fijner dan wanneer je direct de weg was op gegaan..?
pi_129579021
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 14:19 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Onderandere ik heb pop gevraagd verslag te doen. Het is namelijk een perfect voorbeeld van actie is reactie. Dus is hier perfect op z'n plek.
Alleen zijn locaties zijn niet perfect. Ze zijn zelfs behoorlijk off-topic. Vrijwel niemand van "die maagdengroep" gaat uit. Laat Pope het dan op plekken proberen waar de maagden wel komen!

Dat was de hele strekking van mijn vraag!
  donderdag 1 augustus 2013 @ 14:24:15 #7
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_129579029
quote:
99s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 14:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Met aan de kant een heel stel schreeuwende mensen die roepen dat hij er niets van leert :D
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
  donderdag 1 augustus 2013 @ 14:24:20 #8
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129579033
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 14:22 schreef Lokasenna het volgende:
Niet allemaal hoor, maar als ik een avond uit ben is dat leuk hoor, maar niet echt een gelegenheid die ik gebruik om goede contacten op te doen, dat doe ik wel gewoon in het dagelijks leven :P
Dat mag :)
  donderdag 1 augustus 2013 @ 14:24:37 #9
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129579042
quote:
7s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 14:23 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dus? Dan voel je je toch wat fijner dan wanneer je direct de weg was op gegaan..?
Ik vind het prima dat hij het doet hoor. Als hij zich er fijn bij voelt, moet hij dat vooral doen.
Alleen dat gezeik over hoe goed hij bezig is, of hoe slim of hoe verstandig, is allemaal gelul.
  donderdag 1 augustus 2013 @ 14:25:08 #10
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129579057
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 14:24 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Met aan de kant een heel stel schreeuwende mensen die roepen dat hij er niets van leert :D
Whehe, ik neem aan dat die er niet staan als hij bezig is met uitgaan.
pi_129579063
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 14:24 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Waar lees je dat???
Geef eens een quote :P
  donderdag 1 augustus 2013 @ 14:26:27 #12
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_129579108
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 14:24 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Alleen zijn locaties zijn niet perfect. Ze zijn zelfs behoorlijk off-topic. Vrijwel niemand van "die maagdengroep" gaat uit. Laat Pope het dan op plekken proberen waar de maagden wel komen!

Dat was de hele strekking van mijn vraag!
Maar dat maakt toch helemaal niet uit?
Ik was vroeger ook heel erg van het stappen dus ik mag hier dan ook niet meer reageren aangezien de meeste hier niet van het uitgaan zijn en mijn ervaringen met vrouwen dus anders zijn?
  donderdag 1 augustus 2013 @ 14:27:34 #13
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129579149
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 14:26 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik was vroeger ook heel erg van het stappen dus ik mag hier dan ook niet meer reageren aangezien de meeste hier niet van het uitgaan zijn en mijn ervaringen met vrouwen dus anders zijn?
ja maar een vrouw aanspreken in de kroeg is ZO TOTAAAAAAAL anders dan een vrouw aanspreken in de bieb :')
pi_129579160
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 14:26 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik heb al eerder aangegeven dat het voor mij persoonlijk wel uitmaakt.
Wat Pope doet is met heel veel voorbeelden komen...alleen die voorbeelden spreken mij dus niet aan omdat het op een plek gebeurt waar ik verder nooit kom.

Wat is er mis mee om Pope het op andere plekken te laten proberen? Geef mij daar eens antwoord op! :)
  donderdag 1 augustus 2013 @ 14:28:21 #15
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_129579168
quote:
7s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 14:27 schreef Cue_ het volgende:

[..]

ja maar een vrouw aanspreken in de kroeg is ZO TOTAAAAAAAL anders dan een vrouw aanspreken in de bieb :')
In een bieb moet je stil zijn dus dan moet je het heel sexy in haar oor fluisteren
pi_129579172
quote:

[..]

:')
pi_129579178
quote:

[..]

Dat vind ik inderdaad ook een beetje een trieste opmerking ja :P
  donderdag 1 augustus 2013 @ 14:29:10 #18
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_129579189
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 14:28 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik heb al eerder aangegeven dat het voor mij persoonlijk wel uitmaakt.
Wat Pope doet is met heel veel voorbeelden komen...alleen die voorbeelden spreken mij dus niet aan omdat het op een plek gebeurt waar ik verder nooit kom.

Wat is er mis mee om Pope het op andere plekken te laten proberen? Geef mij daar eens antwoord op! :)
Waarom zou pope het op andere plekken moeten proberen omdat de plekken waar hij het nu doet jou niet aanspreken?

Hij doet het toch niet voor jou?
pi_129579219
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 14:29 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Waarom zou pope het op andere plekken moeten proberen omdat de plekken waar hij het nu doet jou niet aanspreken?

Hij doet het toch niet voor jou?
Waarom zou Pope het niet op andere plekken moeten proberen, als het allemaal hetzelfde is ;)

Als hij het voor zichzelf doet, laat hem dan een blog starten (die niemand zal lezen op een enkeling na) of laat hem het posten in het PUA topic waar hij sowieso veel meer aansluiting vindt dan in dit topic.
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 14:29 schreef Royco1 het volgende:
jou
Ehm, zijn er meerderen die dat een goed idee vonden Roy. Volgende keer verder teruglezen ;)
  donderdag 1 augustus 2013 @ 14:31:51 #20
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_129579242
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 14:30 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Waarom zou Pope het niet op andere plekken moeten proberen, als het allemaal hetzelfde is ;)

Als hij het voor zichzelf doet, laat hem dan een blog starten (die niemand zal lezen op een enkeling na) of laat hem het posten in het PUA topic waar hij sowieso veel meer aansluiting vindt dan in dit topic.
Er waren hier mensen die het leuk vonden als hij zijn ervaringen zou posten, als jij dat niet vind dan lees je ze toch gewoon niet.
En Pope moet natuurlijk helemaal niks he
pi_129579282
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 14:30 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

[..]

Ehm, zijn er meerderen die dat een goed idee vonden Roy. Volgende keer verder teruglezen ;)
Er zijn hier genoeg mensen die het goed vinden wat hij doet en het waarderen dat hij zijn verslagjes post. Waarom zou hij het moeten laten vanwege het feit dat sommige mensen zich blijkbaar niet in hem kunnen verplaatsen? Laat hem gewoon.
pi_129579323
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 14:31 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Er waren hier mensen die het leuk vonden als hij zijn ervaringen zou posten, als jij dat niet vind dan lees je ze toch gewoon niet.
En Pope moet natuurlijk helemaal niks he
Heb al aangegeven dat ik niet alles lees wat hij post (wel teruglezen he?).
Hij moet niks nee, maar hij kan het net zo goed ook op andere plekken proberen. Ik heb al aangegeven waarom het anders is om in een uitgaansgelegenheid te hosselen dan op niet-uitgaansgelegenheden.

Voor mij is dit verschil relevant genoeg. Pope hoeft het natuurlijk niet te doen, maar zelf zou ik dat wel graag willen zien. Heb zijn verhaaltjes nu al vaak genoeg voorbij zien komen en het wordt steeds meer van hetzelfde.
pi_129579407
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 14:33 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Er zijn hier genoeg mensen die het goed vinden wat hij doet en het waarderen dat hij zijn verslagjes post. Waarom zou hij het moeten laten vanwege het feit dat sommige mensen zich blijkbaar niet in hem kunnen verplaatsen? Laat hem gewoon.
Het was maar een idee hoor, een naar mijn mening goed idee.
Ik gaf niet aan dat hij ermee moest stoppen, maar dat hij beter op plekken kan gaan proberen te hosselen die niet gecentreerd zijn op het hosselen, zoals een uitgaansgelegenheid.

Misschien spreekt dat jou niet zo aan en maakt het jou niks uit, maar voor mij maakt het dus wel uit.
pi_129579489
Hoe oud zou magnetronkoffie eigenlijk zijn?
Mijn meeste ervaringen met vrouwen zijn toch vooral of feestjes/uitgaansgelegenheden.

Verder in het normale dagelijkse leven kom ik vrij weinig vrouwen tegen.
Technische studie, 100 jongens 3 vrouwen(waarvan 2 ook nog eens lesbisch :') )
Nu werken, waar ik nog minder vrouwen tegenkom :')
Voetbal, ook geen vrouwen op het barpersoneel na dan :')
Hardlopen/Squashen, doe je ook maar alleen/met 2 man dus schiet ook niet hard op :')
Verder woon ik ook in een klein dorp, dus dat wil ook niet al te hard helpen :')

Ben benieuwd waar jullie allemaal vrouwen 'in het wild' tegen komen?
Hooguit als je naar de stad gaat om te winkelen of iets dergelijks, maar dat is ook al zoiets.
pi_129579505
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 14:37 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het was maar een idee hoor, een naar mijn mening goed idee.
Ik gaf niet aan dat hij ermee moest stoppen, maar dat hij beter op plekken kan gaan proberen te hosselen die niet gecentreerd zijn op het hosselen, zoals een uitgaansgelegenheid.

Misschien spreekt dat jou niet zo aan en maakt het jou niks uit, maar voor mij maakt het dus wel uit.
Is het niet veel nuttiger om het zelf eens te proberen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')