De donuts verdwijnen zodra je naar krustyland gaat of terug naar je normale stadje.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:57 schreef freud het volgende:
Ben benieuwd of het werkt als je op het ene device jailbroken dit toepast, en dan op een ander device wat niet jailbroken is verder gaat.
Mais is zonde van je geld! Je kan beter moonshine doen, en een bak blauwe huisjes voor het geld.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:13 schreef fraubitch het volgende:
Zijn er ook hacks voor de android? Ik doe dit al veel te lang legaal (over iets minder dan een maand kan ik mijn 3e mais oogsten..) en ik wil ook van die leuke donutdingen!
O, ik had bruine huizen gekochtquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:10 schreef freud het volgende:
[..]
Mais is zonde van je geld! Je kan beter moonshine doen, en een bak blauwe huisjes voor het geld.
Mja, voor de bruine moet je onwijs veel in het spel zitten. Met de blauwe kan je met 2-3x per dag inlggen een eind komen. Ligt erg aan hoe vaak je speelt hoor.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:45 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
O, ik had bruine huizen gekocht![]()
Dan zal ik maar eens een straatje blauwe neer gaan zetten, hopelijk brengt dat goed op. Ik heb steeds maar net genoeg geld voor de opdrachten (level 16)
dat is normaal hoor.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:45 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
O, ik had bruine huizen gekocht![]()
Dan zal ik maar eens een straatje blauwe neer gaan zetten, hopelijk brengt dat goed op. Ik heb steeds maar net genoeg geld voor de opdrachten (level 16)
Heb mijn blauwe huisjes vervangen voor oranje huisjes. Nu lopen de aantallen echt flink binnen. ( Wel een flinke investering)quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:19 schreef __Saviour__ het volgende:
Wanneer beginnen bedragen in die enorme aantallen binnen te stromen? Wat brengt zoveel geld op?
Ik zit nu level 12 en het gaat echt traag allemaal. Bedragen lopen maar in de duizendtallen.
niet te veel willen in een keer, gewoon rustig aan en je niet gek laten maken door mensen die tig miljoen hebbenquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:36 schreef _Joy_ het volgende:
Aha oké bedankt. Ik doe er niet zo gek veel mee, keertje of 2,3 per dag kijk ik er even op en zet iedereen weer aan het werk.
Ik heb nu in ieder geval een stel blauwe huizen gekocht, hopen dat het nu sneller gaat. Ben net begonnen aan de allereerste opdrachten voor krustyland
nog niet aan beginnenquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:54 schreef Toekito het volgende:
Ik ben nou lvl 16 en twijfel over seaport. Wat zijn jullie meningen?
ja, niet snel geld willen verdienenquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:40 schreef vicey het volgende:
Iemand nog tips om goed snel geld te verdienen, ga later aan de blauwe huisjes beginnen, maar het gaat nogal sloom nu..
Ik ga denk ik voorlopig voor de blauwe huisjes (oranje heb ik nog niet). Ik kan niet de hele dag het spel in de gaten houden en blauwe huisjes lijken een goede balans te bieden tussen hoeveel ze opbrengen en hoe lang het duurt.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:38 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Heb mijn blauwe huisjes vervangen voor oranje huisjes. Nu lopen de aantallen echt flink binnen. ( Wel een flinke investering)
other springfield is achterlijk rijk, niets van aantrekkenquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:00 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik ga denk ik voorlopig voor de blauwe huisjes (oranje heb ik nog niet). Ik kan niet de hele dag het spel in de gaten houden en blauwe huisjes lijken een goede balans te bieden tussen hoeveel ze opbrengen en hoe lang het duurt.
Is het Other Springfield dat je kunt bezoeken trouwens een indicatie van hoe ver je zelf ook had kunnen zijn? Want die stad loopt duidelijk op me voor, veel verder ontwikkeld.
Ik heb hem wel, maar is best duur. Ik doe er niet veel aan, vind het leuker om in Springfield zelf te bouwen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:54 schreef Toekito het volgende:
Ik ben nou lvl 16 en twijfel over seaport. Wat zijn jullie meningen?
Ja dat is waarquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, niet snel geld willen verdienen
komt vanzelf, heet niet voor niets tapped out
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |