quote:t klinkt best wel irri op zo'n mp3tje. live zal het best goed klinken, ik hoop echt dat ik ze ooit nog eens live ga zien.
Op maandag 2 juni 2003 21:25 schreef Echoes het volgende:
waarschijnlijk zit er gewoon over de originele live mix een galm over zijn stem (logisch), en is dat bij de opnamen beetje TE goed te horen misschien.
quote:ik ook
Op zondag 1 juni 2003 21:26 schreef Sparkletje het volgende:[..]
Ik vind Origin of Symmetry beter...
quote:Ik ook
Op zaterdag 21 juni 2003 20:16 schreef annoh het volgende:[..]
ik ook
Hopelijk wordt het nieuwe album als het niveau van de Dead Star single (Dead star en In Your World op 1 cd )
quote:Eind van het jaar! De paar nieuwe nummers die al op internet staan zijn trouwens echt super! En vanaf 7 juli kun je 'Stockholm Syndrome' downloaden. Wordt trouwens niet de nieuwe single.
Op dinsdag 24 juni 2003 12:31 schreef draftr86 het volgende:
Ik vraag me af of ze OOIT nog es naar ons kikkerland komen....
[Dit bericht is gewijzigd door Tom_Tom- op 03-07-2003 15:17]
quote:
Muse European Tour dates announced!All European dates are listed and have links to buy tickets for these shows.
< KNIP >
MUSE TICKET SALE LINKS:
Date Town Venue Link
< KNIP >
November:
2nd Genevea Arena www.ticketcorner.ch3rd Nancy Le Zenith www.fnac.com, www.ticketnet.fr
4th Lille Le Zenith www.fnac.com, www.ticketnet.fr
6th Rotterdam Ahoy www.ticketservice.nl
Begrijp me niet verkeerd: Het is een prachtig nummer, maar helemaal un-muse-like ... zelfs een beetje de kant van Abba opgaand!
quote:Ik had eigenlijk een wat meer vernieuwend geluid verwacht. Het ligt heel erg in de lijn van de vorige plaat en de laatste single In Your World/Deadstar. Op zich klinkt het nummer weer lekker hoor, daar niet van, maar ik hoop dat ze op het album toch ook weer met een enigzins nieuw geluid komen.
Op vrijdag 4 juli 2003 18:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Weer een prima Muse-nummer. Het wel een beetje zoals we het al kennen van Muse, maar daar is uiteraard helemaal niets mis mee. Het rockt lekker. Ik vind het meer dan prima.
Aan zijn ademtechniek te horen heeft hij in de tussentijd in ieder geval nog geen zangles genomen.
Muse's next single 'Time Is Running Out' will be exclusively featured on this website tomorrow (18/03/2003). You will find an excerpt of the track in the audio section.
Kijk, da's nou nog eens een mooi verjaardagscadeautje .
(heeft zin in 6 november!!!!!!!(en hopelijk 1 september...jullie ook ineens allemaal OOR-lid?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |