quote:Het is verschoven
Op zondag 1 juni 2003 16:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Over een paar minuten dus!
Pas rond 17.05 komt Muse op tv
Ja, ze zijn dolenthousiast.
kan ik nog net het laatste deel zien, wist helemaal niet dat ze dit uit gingen zenden...
Muse
quote:Sterk bezig
Op zondag 1 juni 2003 17:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mama_Tom-: "Wat een herrie."
Papa_Tom-: "Is dit op Pinkpop? Komen die dit jaar weer?"Ja, ze zijn dolenthousiast.
Ik zal mijn ouders straks ook nog even blootstellen aan MUSE
quote:Gelukkig snort de videorecorder bij mij mee
Op zondag 1 juni 2003 17:40 schreef r.o.b het volgende:
wow, thanks for the tip..kan ik nog net het laatste deel zien, wist helemaal niet dat ze dit uit gingen zenden...
Muse
quote:Dat geeft net dat beetje extra effect
Op zondag 1 juni 2003 17:43 schreef Sven- het volgende:
Die microfoon moet natuurlijk weer helemaal in zn mond
Er staan veel leuke vrouwtjes in het publiek
quote:Bij jou wel
Op zondag 1 juni 2003 17:41 schreef amnesiac het volgende:[..]
Gelukkig snort de videorecorder bij mij mee
'k ga nog eten ook, en beneden staat live 'n cooking natuurlijk weer aan
nog ff plug in baby afkijken
quote:Misschien valt er wel wat te regelen
Op zondag 1 juni 2003 17:44 schreef r.o.b het volgende:[..]
Bij jou wel
'k ga nog eten ook, en beneden staat live 'n cooking natuurlijk weer aan
nog ff plug in baby afkijken
quote:mail me ff op rob@quicknot.nl
Op zondag 1 juni 2003 17:44 schreef amnesiac het volgende:[..]
Misschien valt er wel wat te regelen
Lees ik het zo wel
Vond het ook jammer dat het overdag was, snachts heb je met de lichtshow meer sfeer
maar Muse is helemaal tegek!
quote:Ik heb niet het idee dat ze behoefte hebben om een van de CD's van Muse te luisteren
Op zondag 1 juni 2003 17:40 schreef amnesiac het volgende:
Sterk bezigIk zal mijn ouders straks ook nog even blootstellen aan MUSE
En ik heb het ook opgenomen, kan ik het nog vaak kijken.
Misleidend trouwens, ze zeiden dat ze vast en zeker dit jaar weer zouden komen. Helaas niet dus, ik had het graag echt live gezien .
quote:Tja, Maar Citizen Erased, Muscle Museum en Bliss maakten alles meer dan goed.
Op zondag 1 juni 2003 18:15 schreef amnesiac het volgende:
Jammer dat ze Showbiz niet speelden
Ik wist niet dat Muse dat gejat had? Vind het een erg goed nummer, maar beetje jammer dat hij het niet zelf geschreven heeft.
of is dit al algemeen bekend?
quote:Ja.
Op zondag 1 juni 2003 20:53 schreef Echoes het volgende:
misschien een hele domme vraag, maar ik hoorde laatst een versie van Feeling Good (waarschijnlijk het origineel) op de radio.Ik wist niet dat Muse dat gejat had? Vind het een erg goed nummer, maar beetje jammer dat hij het niet zelf geschreven heeft.
of is dit al algemeen bekend?
Nou ja, ik wist het iig omdat een andere cover van Feeling Good een aantal jaar geleden in een Dommelschreclame zat en toen ook nog megahit is geworden en zo. Maar het origineel is van Nina Simone.
quote:Frank Cunimondo Trio & Lynn Marino
Op zondag 1 juni 2003 20:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja.Nou ja, ik wist het iig omdat een andere cover van Feeling Good een aantal jaar geleden in een Dommelschreclame zat en toen ook nog megahit is geworden en zo. Maar het origineel is van Nina Simone.
quote:
Op zondag 1 juni 2003 20:56 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Frank Cunimondo Trio & Lynn Marino
.
quote:Het geluid op PP vorig jaar was waardeloos... De show was ook minder dan in de HMH vorig jaar... Toen waren ze dus live geniaal... Ik vond ze eerst waardeloos, tot ik dus in de HMH was... Gelijk verkocht...
Op zondag 22 september 2002 17:56 schreef wyccie het volgende:
Ben ik dan de enige die hun live optredens klote vind? Ik heb ze 2 keer live op Pinkpop gezien, en beide keren was het geluid verschrikkelijk(of moet ik niet aan de rechterkant gaan staan??), misschien moet ik Hullaballoo maar eens aanschaffen. Maar hun studiowerk vind ik echt geweldig. En idd Muse zonder de elektrische gitaren is Jeff Buckley. Beiden zijn zooooo goed.
Welke van de 2 studioabums vinden jullie beter?
Ik zelf vind Showbizz mooier dan Origin, en ik geloof dat de meesten die ze in die volgorde hebben gekocht dat ook vinden.
Ik vind Origin of Symmetry beter...
Dark shines..
quote:dat heb ik dus ook gehoord, niet op Pinkpop van gister op tv, maar wel op n live mp3tje van plug in baby... k weet niet hoe dat komt.
Op zondag 1 juni 2003 17:59 schreef Echoes het volgende:
lag het aan onze apparatuur of aan de opnamen, er zat een onwijze galm over zijn stem heen af en toe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |