quote:Ik denk dat je 'm via de site van Warchild kunt bestellen. Daar staat ie op.
Op dinsdag 1 april 2003 14:32 schreef Uncle_Sam het volgende:[..]
Ja, ik heb 'm al vele malen beluisterd, doch jammergenoeg nog nergens kunnen vinden in de platenzaken,
.
Edit: Gevonden!!
http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B00006RYKX/202-2653459-4159818
tracklist:
1. Host
2. Coma
3. Pink Ego Box
4. Forced In
5. Agitated
6. Yes Please
7. Fillip (Live)
8. Do We Need This (Live)
track 7 en 8 zijn trouwens opgenomen in Paradiso
quote:Can't get my eyes off of you???
Op maandag 24 maart 2003 20:15 schreef annoh het volgende:
mag ik even jullie muse kennis testen?Ik was zaterdagavond uit en toen hoorde ik een heel coole versie van een heel cool oud nummer en pas halverwege hoorde ik dat het dus muse was, en het was heel mooi gezongen.
Eerst had ik het idee dat het een soort punkversie was met een normaal begin, omdat dat altijd gedraaid word, maar toen bleek dus dat het gewoon muse was.
Het was ook een heel lief liedje maar ik heb een geheugen als een zeef dus ik heb echt geen idee welk nr dat nou was.
Kan IEMAND mij helpen?succes
Ze hebben dat nummer gecoverd weet ik en die is zooo vet!
Verder vind ik van de b-sides "Coma" en "Map of Your Head" zulke geweldige nummers.
* Kaaskoekje is fan
quote:Volgens mij is dat dezelfde cd die gratis bij mijn festivaleditie van Showbiz zat.
Op woensdag 2 april 2003 16:58 schreef spacemangraig het volgende:
ik krijg net 'Muse- Random 8' binnenIs alleen in Japan uitgebracht, maar je kan hem bij BOL bestellen, duurt wel ff voordat ie binnen is.
tracklist:
1. Host
2. Coma
3. Pink Ego Box
4. Forced In
5. Agitated
6. Yes Please
7. Fillip (Live)
8. Do We Need This (Live)track 7 en 8 zijn trouwens opgenomen in Paradiso
quote:godver ik heb dr 28 euro voor betaald
Op donderdag 3 april 2003 11:58 schreef -Wepeel2- het volgende:[..]
Volgens mij is dat dezelfde cd die gratis bij mijn festivaleditie van Showbiz zat.
quote:ik vind Muse en Radiohead nu echt niet meer op elkaar lijken, Muse rockt veel meer en Radiohead is misschien wat experimenteler. Ik kan ze in ieder geval allebei erg waarderen.
Op donderdag 3 april 2003 12:21 schreef citizenerased het volgende:
Er wordt nu ook al volop gespeculeerd over het nieuwe album dat rond de zomervakantie uit moet komen. Ik ben benieuwd of hun sound net zo goed is als op Origin. En ik wordt ook een beetje moedeloos van dat gezeik over Radiohead-Muse. Zo is elke band wel beinvloed door een andere. Maar so what..zou dan elke band zn eigen stijl moeten hebben? De stijlen lijken absoluut op elkaar alleen vind ik de teksten van Muse beter maar de zang iets minder.
voor info over muse ga eens naar http://www.muse-official.com of http://www.inmuseworld.tk
Maar ik heb goede hoop!
By the way wat vinden jullie van Deadstar? Ik vind echt supertof nummer, 1 van de betere _0_
quote:Dead star is goed, maar jouw nick is het beste MUSE-nummer dat ik ken
Op donderdag 3 april 2003 13:44 schreef citizenerased het volgende:
Het wordt ook weer eens hoog tijd dat Muse naar Nederland komt. Hopelijk in de loop van volgend jaar als ze de nieuwe cd gaan promoten. Maar ik geloof dat ze Frankrijk toch wel preferen boven Nederland en dat ze daar het grootste gedeelte van concerten geven. Waarschijnlijk hebben ze daar ook relatief gezien de meeste fans.Maar ik heb goede hoop!
By the way wat vinden jullie van Deadstar? Ik vind echt supertof nummer, 1 van de betere
_0_
quote:Dead star is wel goed, niet geweldig. En Citizen Erased is zeker het beste nummer van Muse! Andere favorieten: Space Dementia, Muscle Museum en Micro Cuts
Op donderdag 3 april 2003 15:30 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Dead star is goed, maar jouw nick is het beste MUSE-nummer dat ik ken
!
quote:De teksten van Muse kunnen ook by far niet tippen aan die van Radiohead, maar goed...
Op donderdag 3 april 2003 12:21 schreef citizenerased het volgende:
De stijlen lijken absoluut op elkaar alleen vind ik de teksten van Muse beter maar de zang iets minder.
Als Muse weer gaat touren ga ik zeker nog wel even kijken. Heb ze nu 2x gezien (1x Lowlands en 1x in Tilburg) en heb beide keren genoten. Heerlijk energieke liveband.
quote:jah idd ik kwamer dezelfde avond nog achter op de site
Op woensdag 2 april 2003 18:36 schreef Kaaskoekje het volgende:[..]
Can't get my eyes off of you???
Ze hebben dat nummer gecoverd weet ik en die is zooo vet!
Verder vind ik van de b-sides "Coma" en "Map of Your Head" zulke geweldige nummers.* Kaaskoekje is fan
zowiezo ben ik verliefd op de stem van matthew bellamy
(L)
x
Oh, en op de officiele site staat dus ook dat ze bezig zijn met een album en dat het in de herfst uitkomt.
quote:Ik weet niet hoe groot je hem precies wilt hebben, maar op mijn website http://www.mooseland.tk staat een logo, ga naar Mooseland en dan bij Muziek naar Muse en je komt het wel tegen.
Op maandag 28 april 2003 15:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik zoek een groot plaatje van het logo van Muse. Je weet wel, met die strepen. Maar ik kan het niet vinden. Alleen die pielige dingetjes op de hoesjes van CD's. Maar kan iemand mij helpen?Oh, en op de officiele site staat dus ook dat ze bezig zijn met een album en dat het in de herfst uitkomt.
quote:Eind dit jaar of begin volgend jaar komt Muse weer naar Nederland
Op donderdag 3 april 2003 21:24 schreef -Wepeel2- het volgende:
En nou wil ik niets meer horen over Radiohead - Muse gezeur.Als Muse weer gaat touren ga ik zeker nog wel even kijken. Heb ze nu 2x gezien (1x Lowlands en 1x in Tilburg) en heb beide keren genoten. Heerlijk energieke liveband.
Vanmiddag om 16.55 uur wordt op NLD 3 het optreden van Muse op Pinkpop 2002 uitgezonden
http://pages.vpro.nl/3voor12/events/default/index.shtml?2534202+11839397+11839843+11979141
quote:De uitzending duurt een uur
Op zondag 1 juni 2003 11:53 schreef Echoes het volgende:
kijk da's goed nieuws..zeker weer wel een half concert?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |