quote:Hoezo? Omdat de zanger net zo hoog kunnen zingen? Dan kun je ook zeggen dat Muse een aftreksel van Jeff Buckley is.
Op zondag 23 maart 2003 13:47 schreef methodmich het volgende:[..]
Dooddoener of niet, luister eens een paar Radiohead-songs en je snapt het gelijk... Muse is een blauwdruk van Radiohead.
Radiohead is een stelletje depressieve zelfmoordexhibitionisten (c) AudreyHepburn, Muse is lekker energiek, bombastisch en rockend. .
"Mijn Tom Yorke ! Wat doe je nu !" Whehehe. .
quote:Al die nummers op Showbiz, vooral Muscle Museum, zouden zo van The Bends af kunnen komen. En die nummers met die overgangen zijn allemaal gebaseerd op Paranoid Android.
Op zondag 23 maart 2003 14:11 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Hoezo? Omdat de zanger net zo hoog kunnen zingen? Dan kun je ook zeggen dat Muse een aftreksel van Jeff Buckley is.
Radiohead is een stelletje depressieve zelfmoordexhibitionisten (c) AudreyHepburn, Muse is lekker energiek, bombastisch en rockend.
.
En Bellamy moet beduidend meer moeite doen dan Jeff Buckley qua stem, getuige dat gehijg... Maar goed, je mag Muse best leuk vinden, erg origineel is het allemaal echter niet.
Die laatste single van Saybia lijkt b.v. veelveelveel meer op radiohead.
quote:Of iets als Starsailor.
Op zondag 23 maart 2003 14:44 schreef I.R.Baboon het volgende:Die laatste single van Saybia lijkt b.v. veelveelveel meer op radiohead.
quote:Mja, er waren ook mensen bij Media Markt die vroegen welke CD van Kane er op stond toen we U2 hadden draaien.
Op zondag 23 maart 2003 14:55 schreef menjo het volgende:
Toen showbiz net uit was heb ik regelmatig gehad dat ik die cd op had staan en er mensen vroegen 'welke Radiohead cd dat was'. Blijkbaar hebben Muse en Radiohead dus toch wel wat van elkaar weg...
quote:Of misschien zegt dat wel dat Kane heel erg probeert zo te klinken als U2
Op zondag 23 maart 2003 14:58 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Mja, er waren ook mensen bij Media Markt die vroegen welke CD van Kane er op stond toen we U2 hadden draaien.
. Dat zegt dus niks.
.
quote:Net zoals Michael Jackson en Ani di Franco allebei zwart haar hebben.
Op zondag 23 maart 2003 14:55 schreef menjo het volgende:
Toen showbiz net uit was heb ik regelmatig gehad dat ik die cd op had staan en er mensen vroegen 'welke Radiohead cd dat was'. Blijkbaar hebben Muse en Radiohead dus toch wel wat van elkaar weg...
.
En de persoon die zei dat Mathew Bellamy meer moeite moest doen voor het zingen van Jeff Buckley getuige het gehijg: dat is puur een kwestie van zangtechniek en het zegt niets over bereik of over hoeveel moeite je ermee hebt. Het gaat wel ten koste van stabiel zingen, dat zeker.
Ik was zaterdagavond uit en toen hoorde ik een heel coole versie van een heel cool oud nummer en pas halverwege hoorde ik dat het dus muse was, en het was heel mooi gezongen.
Eerst had ik het idee dat het een soort punkversie was met een normaal begin, omdat dat altijd gedraaid word, maar toen bleek dus dat het gewoon muse was.
Het was ook een heel lief liedje maar ik heb een geheugen als een zeef dus ik heb echt geen idee welk nr dat nou was.
Kan IEMAND mij helpen?
succes
quote:waarschijnlijk is het feeling good, een cover van een of ander nummer.
Op maandag 24 maart 2003 20:15 schreef annoh het volgende:
mag ik even jullie muse kennis testen?Ik was zaterdagavond uit en toen hoorde ik een heel coole versie van een heel cool oud nummer en pas halverwege hoorde ik dat het dus muse was, en het was heel mooi gezongen.
Eerst had ik het idee dat het een soort punkversie was met een normaal begin, omdat dat altijd gedraaid word, maar toen bleek dus dat het gewoon muse was.
Het was ook een heel lief liedje maar ik heb een geheugen als een zeef dus ik heb echt geen idee welk nr dat nou was.
Kan IEMAND mij helpen?succes
quote:Ik weet vrijwel zeker dat het I Can't Get My Eyes Off You Is. Te vinden als b-side op de In Your World / Dead Star single.
Op maandag 24 maart 2003 20:15 schreef annoh het volgende:
mag ik even jullie muse kennis testen?Ik was zaterdagavond uit en toen hoorde ik een heel coole versie van een heel cool oud nummer en pas halverwege hoorde ik dat het dus muse was, en het was heel mooi gezongen.
Kan IEMAND mij helpen?succes
quote:Nou, dan luister je niet.
Op maandag 24 maart 2003 17:03 schreef methodmich het volgende:
Nou, ik vind dat gehijg erg lelijk. Vooral op nummer 3 van Showbiz is het zeer storend.
quote:Volgens Annoh was het die inderdaad ja
Op maandag 24 maart 2003 21:25 schreef -Wepeel2- het volgende:[..]
Ik weet vrijwel zeker dat het I Can't Get My Eyes Off You Is. Te vinden als b-side op de In Your World / Dead Star single.
quote:Ben ik het toch wel mee eens, de zang in Muse is lelijk daarom ben ik geen fan
Nou, ik vind dat gehijg erg lelijk. Vooral op nummer 3 van Showbiz is het zeer storend.
quote:Hij klinkt idd erg relaxt!
Op woensdag 26 maart 2003 16:10 schreef Rickman_ het volgende:
Hebben jullie Muse's versie van House of the Rising Sun al gehoord? Is een nummer dat ze voor een Warchild CD hebben geschreven. Ook een heel erg relaxed nummer geworden!
Hebben jullie The Small Print al gehoord? Die komt waarschijnlijk op hun nieuwe album
quote:Ja, ik heb 'm al vele malen beluisterd, doch jammergenoeg nog nergens kunnen vinden in de platenzaken,
Op woensdag 26 maart 2003 16:10 schreef Rickman_ het volgende:
Hebben jullie Muse's versie van House of the Rising Sun al gehoord? Is een nummer dat ze voor een Warchild CD hebben geschreven. Ook een heel erg relaxed nummer geworden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |