abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 augustus 2003 @ 19:56:03 #226
64460 Remmy
Digital creative
pi_12505950
Nieuwe album is helemaal top!
Alleen kan ik wel janken dat ik niet naar dat exclusieve concert in de melkweg mag. Ik had dat kaartje dat bij de Oor zat meteen ingestuurd en NOG hoor ik bij 1 van de 400 ongelukkigen
Oor is echt verkeerd bezig geweest met deze actie. Ik ken mensen die pas na een week dat kaartje op de post hebben gedaan en die mogen er nu gewoon naar toe! Terwijl ze hadden vermeld: 'op = op' wees er snel bij denk je dan, dan maak ik veel kans, maar niet dus.
En nog iets.. mensen die geen abbo waren en dus een halfjaar abbonement namen met als toevoeging dat kaartje hebben wel allemaal hun kaartje gekregen, niet echt eerlijk dus.
Nog meer gedupeerden hier?
Digital creative @ SuperBold
http://superbold.nl
pi_12506150
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 19:56 schreef Remmy het volgende:
Nieuwe album is helemaal top!
Alleen kan ik wel janken dat ik niet naar dat exclusieve concert in de melkweg mag. Ik had dat kaartje dat bij de Oor zat meteen ingestuurd en NOG hoor ik bij 1 van de 400 ongelukkigen
Oor is echt verkeerd bezig geweest met deze actie. Ik ken mensen die pas na een week dat kaartje op de post hebben gedaan en die mogen er nu gewoon naar toe! Terwijl ze hadden vermeld: 'op = op' wees er snel bij denk je dan, dan maak ik veel kans, maar niet dus.
En nog iets.. mensen die geen abbo waren en dus een halfjaar abbonement namen met als toevoeging dat kaartje hebben wel allemaal hun kaartje gekregen, niet echt eerlijk dus.
Nog meer gedupeerden hier?
Ik ben dus lid geworden voor deze actie. Had ook gelijk ingestuurd toen ie in de winkel lag. Maar persoonlijk zou ik me als nieuw-lid-zonder-kaartje meer genaaid voelen dan een al-lid-zonder-kaartje. Dan had ik 30 euro betaald voor een blad (ok, best aardig blad, maar..) waar ik eiglijk niet eens lid van wil zijn. Er stond ook "lidmaatschap+kaartje", wat dit betreft konden ze denk ik ook niet echt anders

Dat terzijde vind ik het inderdaad vreemd dat jij geen kaartje hebt gekregen, terwijl je er veel eerder bij was dan andere leden. Niet echt op=op nee....

zondag 17 augustus 2003 @ 20:21:36 #228
64460 Remmy
Digital creative
pi_12506515
Toch vind ik het vreemd dat niet-leden voorrang krijgen op trouwe abbonees. Als ik dit had geweten was ik gewoon voor een 2e exemplaar extra in de maand voor een half jaartje lid geworden. 30 euro had ik er echt wel voor over gehad.
Digital creative @ SuperBold
http://superbold.nl
pi_12518215
op Marktplaats wordt al 130 euro geboden.

Ik had helaas ook geen geluk trouwens

pi_12528181
Net "effe" naar Hasselt (belgie) gereden om kaartjes te halen voor het concert in Brussel!

Ze hadden er nog zat, terwijl op de officiele site staat dat ie is uitverkocht

ik ben blij haha!

watch like nobody's dancing
pi_12818214
Er staat volgens mij ook een dikke fout in de laatste Oor. Pagina 3.
quote:
Muse behoeft natuurlijk geen introductie. Het Amerikaanse drietal heeft met hun intense powerrock al veel concertzalen en festivalweiden platgespeeld
Muse is toch zo Engels als wat, of heb ik het verkeerd
Dit onderdeel is tijdelijk gesloten in verband met onderhoudswerkzaamheden.[br][br]Wij vragen hiervoor uw begrip.[br][br]De directie
pi_12818375
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 21:55 schreef TalkShowHost het volgende:
Er staat volgens mij ook een dikke fout in de laatste Oor. Pagina 3.
[..]
Muse is toch zo Engels als wat , of heb ik het verkeerd
pi_12820454
Wat een ongelofelijk goed album! Het hakt er wel ff stevig in maar dat moet ook
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_13156886
quote:
Muse will be playing live on Radio 1, from Maida Vale Studios in West London on Thurs 18 September
Dus we kunnen donderdag genieten van Muse

Hier...

Zoals ik al in het tiptopic heb gezegd, Hysteria wordt de nieuwe single van het album en wordt op 10 november gereleased

pi_13157622
quote:
Op zondag 14 september 2003 12:48 schreef theofiel172 het volgende:

[..]

Dus we kunnen donderdag genieten van Muse

Hier...

Zoals ik al in het tiptopic heb gezegd, Hysteria wordt de nieuwe single van het album en wordt op 10 november gereleased

Er is ook een verslag van een half uur over het concert wat ze in de melkweg hebben gegeven op de bbc radio. Mannetje van de BBC die daar rondliep en mensen aan het interviewen was zei dat ze het maandag 15 september om 23:00 engelse tijd uit zouden zenden. Dinsdag staat ie dan als mp3 op de bbc1 radio site.

Ben wel benieuwd of ik ook te horen ben of er uit geknipt ben

pi_13197444
quote:
Op zondag 14 september 2003 13:34 schreef r.o.b het volgende:

[..]

Er is ook een verslag van een half uur over het concert wat ze in de melkweg hebben gegeven op de bbc radio. Mannetje van de BBC die daar rondliep en mensen aan het interviewen was zei dat ze het maandag 15 september om 23:00 engelse tijd uit zouden zenden. Dinsdag staat ie dan als mp3 op de bbc1 radio site.

Ben wel benieuwd of ik ook te horen ben of er uit geknipt ben

Is nu bezig, interview met muse, ze vertellen over absolution enzo... live stream:
http://www.bbc.co.uk/radio1/realaudio/media/r1live.ram
pi_13219521
:: Muse on TOTP (16/09/2003)
Muse will be on top of the pops this week.

7:30pm, Friday 19th September BBC1
2:05am, Sunday 21st September BBC1

Het is in Engeland een uur vroeger dan hier toch?!

'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_13275469
KICK!! Over circa 10 minuten speelt Muse live, en het is te horen op BBCradio1. Stream op deze site: http://www.bbc.co.uk/radio1/audiovideo/
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_13299371
De cd ligt nu in de winkel als het goed is. Op de Plato nieuwsbrief stond hij als nieuw binnen in ieder geval. Dat klopt ook wel want releases op maandag of dinsdag zijn er doorgaans vrijdag al.

Helaas krijg ik pas in begin oktober (een hele boel ) geld, dus ik moet nog even wachten met de aanschaf.

Hmmzz....
pi_13299462
Vandaag stond in de Sp!ts overigens een stuk over Muse, niet echt veel nieuwe informatie maar ik heb het toch maar even doorgelezen
pi_13299536
Ik heb 'm vanmiddag gekocht, heerlijk plaatje
pi_13299591
Kan iemand al wat info over de dvd geven. Ik ben wel benieuwd of dat nog wat voorsteld.
Hmmzz....
pi_13300585
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 21:22 schreef -Wepeel2- het volgende:
Kan iemand al wat info over de dvd geven. Ik ben wel benieuwd of dat nog wat voorsteld.
Het is voornamelijk een aaneenschakeling van korte samples van het album.

Ik vind Absolution overigens nu al een waar meesterwerk, .

Is it washable?
pi_13323487
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 21:59 schreef Uncle_Sam het volgende:
Ik vind Absolution overigens nu al een waar meesterwerk, .
pi_13344501
Een geweldig album, met "falling away with you" als t hoogtepunt van de cd.
  zondag 21 september 2003 @ 21:45:12 #246
52087 Lynneke
As if... :P
pi_13344560
Zoooo een heel topic over Muse!! Koel.. :-) Ben ook zeker fan. ehb wel maar 1 cd, maargoed who cares.. haha.. moet die nieuwe nog een keer gaan luisteren ergens...
"Live the life you love and love the life you live"
pi_13345699
quote:
Op zondag 21 september 2003 21:45 schreef Lynneke het volgende:
Zoooo een heel topic over Muse!! Koel.. :-) Ben ook zeker fan. ehb wel maar 1 cd, maargoed who cares.. haha.. moet die nieuwe nog een keer gaan luisteren ergens...
Welke CD?
OoS zeker?

Ik ga morgen Absolution maar 's kopen, krijg er 3 euro korting op (had bij het concert in de Melkweg het time is running out singletje gekocht voor 3 euro, incl kortingsbon van 3 euro op absolution dus). En ik wil dat gratis t-shirt ook wel hebben eigenlijk. Hoorde net pas van iemand dat hij vrijdag al in de winkel verkrijgbaar was maarja... die paar dagjes extra wachten maken ook niet meer uit.

pi_13345989
Ik wil de nieuwe cd zooo graag, maar ik heb zooo geen geld
Ik moet mijn collectie compleet hebben
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  zondag 21 september 2003 @ 22:34:55 #249
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_13346130
Heb Absolution al zeker een week

Vind persoonlijk de vorige twee cd's beter, maar misschien moet ik m nog wat vaker luisteren.

Muse in 2002 op Pinkpop gezien. HET hoogtepunt toen. Daarna helemaal fan geworden. Muse

Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_13353650
Ik heb hem sinds zaterdag, de dubbel-cd uitvoering. (de 2cd jewel case was al kapot aargh, dat krijg je dus als je een cd door je zus laat meenemen die niet het hoesje controleert in de winkel )

Ik had de cd al een hele tijd als mp3, en hij is goed hoor

typische muse-plaat (en da's zeker positief)

watch like nobody's dancing
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')