Om 20.00 schijnt hij acte de presence te geven.
[Dit bericht is gewijzigd door cheeky op 04-10-2000 19:22]
Lekker einde trouwens, dat Leo eruit gaat, komt er weer een nieuwe bij, hoe kan ik zo ooit alle namen onthouden
Ps. hoe zorg ik ervoor dat het woordje "hier" een link wordt met een streepje eronder (zodat je de hele url niet ziet staan)? Extra edit na uitleg van Arcee
[Dit bericht is gewijzigd door Barb op 04-10-2000 19:48]
quote:Robin is na de uitzending van vanavond juist bij mij in achting gestegen...die Leo zat voor mij overduidelijk ontzettend kinderachtig en stom te doen!! Niemand zei iets, Robin wél, en hij ze het nog goed ook!!
Op 04 oktober 2000 19:31 schreef Barb het volgende:
Ik las hier www.fokforum.nl/showtopic/19972 dat Leo blijkbaar erg zat te zeiken. Veronica brengt het als een klein "ruzietje" (waar veel bij wordt gelachen door zowel Miranda als door Leo), waarna Robin er ineens een groot ding van maakt. Is dit een manier van Veronica om Robin slecht af te schilderen?
En dan nog iets....Ik vond Fewdi altijd een overbodig accesoir in het huis maar vanavond... met die witte handschoentjes aan en die verwarde haren...mmmm
[waren dat geen beelden van Leo van afgelopen Zondag ?]
quote:Klik [ url=http://www.fokforum.nl/]hier[/url ]
Op 04 oktober 2000 19:31 schreef Barb het volgende:
Ps. hoe zorg ik ervoor dat het woordje "hier" een link wordt met een streepje eronder (zodat je de hele url niet ziet staan)?
Zonder 1e en laatste spatie Dan krijg je dus:
Klik hier
Strakke actie ook van Robin. En sterk van Miranda om Leo even terecht te stellen.
* Arcee zet Miranda gelijk op z'n favo lijstje
Leo: "Ik wil eruit."
Voice-over: "Zal Leo vroegtijdig het huis verlaten?"
Tekst in beeld: "Vanavond 22.30: het vertrek van Leo."
Spanning opbouwen is toch echt iets anders.
quote:Anytime honey
Op 04 oktober 2000 19:48 schreef Barb het volgende:
Thx Sweetie
quote:Hmmm, dat heb ik dan net weer gemist. Heeft iemand daar misschien een plaatje van?
[b]Op 04 oktober 2000 19:36 schreef
En dan nog iets....Ik vond Fewdi altijd een overbodig accesoir in het huis maar vanavond... met die witte handschoentjes aan en die verwarde haren...mmmm![]()
quote:Helemaal mee eens.
Op 04 oktober 2000 19:45 schreef Arcee het volgende:
Anyway... ik vond dat Miranda 't erg goed deed. Hulde voor haar! Beter dan die eikel van een Vewdie... wat zei die buiten nou over haar? "Ik weet nog niet eens hoe ze heet... " of zoiets... wat een lul zegStrakke actie ook van Robin. En sterk van Miranda om Leo even terecht te stellen.
* Arcee zet Miranda gelijk op z'n favo lijstje
quote:Want???
Op 04 oktober 2000 22:16 schreef LionHeart het volgende:
Hoe moeilijk ik het ook vind om te zeggen, Ferdi heeft wel wat puntjes gewonnen.
quote:Jazekers!
Op 04 oktober 2000 22:03 schreef Toxygen het volgende:
Hmmm, dat heb ik dan net weer gemist. Heeft iemand daar misschien een plaatje van?
Een Ferdi roels topic lijkt me compleet overbodig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |