Dat suikertante / oom is idd leuk, na een paar uur ben je er weer vanaf.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:51 schreef eefje801 het volgende:
Ik heb ook de pech dat mijn vrienden gewoon hele leuke kinderen hebben gebaard, dus nee, ik vind het (meestal) geen jengelende snotapen. Suikertante zijn
Al zijn het engeltjes dan nog roepen ze bij mij een omgekeerde reactie op.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:51 schreef eefje801 het volgende:
Ik heb ook de pech dat mijn vrienden gewoon hele leuke kinderen hebben gebaard, dus nee, ik vind het (meestal) geen jengelende snotapen. Suikertante zijn
Mijn vrienden ook.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:51 schreef eefje801 het volgende:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:06 schreef ook_gek het volgende:
kinderen? Ja graag. Maar wel op 1 voorwaarde. Stabiele goede relatie, financieel genoeg ruimte om kinderen alles te geven wat ze nodig hebben plus extra. Anders geen kinderen.
Hey! Hoe ist met jouw date dan? Woensdag is de grote dagquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:47 schreef Andromache het volgende:
hey eefje801 leuk een date! wanneer is het?
Kijk om je heen, loop een keer een basisschool binnen. Lopen genoeg vrouwen met kinderen rondquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:19 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik vind kinderen hartstikke leuk
Ik hoop ooit een vrouw tegen te komen die nog kinderen heeft.
Ik ben een woord vergeten. Ik bedoelde "nog geen kinderen"quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:46 schreef theKiD het volgende:
[..]
Kijk om je heen, loop een keer een basisschool binnen. Lopen genoeg vrouwen met kinderen rond
Redelijk essentieel woord welquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:12 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik ben een woord vergeten. Ik bedoelde "nog geen kinderen"
Ik vind kinderen echt verschrikkelijk. Geldverslindende poep machines. Ze houden je wakker en dat koetsjie koetsjie koe tegen al die kinderen of die baby showers zijn echt een verschrikking.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:19 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik vind kinderen hartstikke leuk
Ik hoop ooit een vrouw tegen te komen die nog kinderen heeft.
Als pastoor mag dat nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:06 schreef PeterPastoor het volgende:
Vana eerste date met een meid die ik via Relatieplanet heb ontmoet. Via Whatsapp klikt het, hopelijk in het echt ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En en en?quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:12 schreef Rickario het volgende:
[..]
Als pastoor mag dat niet
Nee die moeten het bij kleine jongetjes houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
Jeuj!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:49 schreef Sannne het volgende:
Oh wat is ie leuk! Het was een geweldige date!
Maar de dag daarna, ben ik de enige die dat haat? Die onzekerheid, wat moet ik zeggen, hoeveel moet ik zeggen..
In ieder geval komt ie woensdag weer!
Alleen staande moeders die al lang over hun hoogtepunt zijn iets voor jou, die iemand zoekt die voor de kinderen zorgt en ondertussen stiekem een toyboy heeft?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:40 schreef ook_gek het volgende:
Ik trek kinderen aan, als ik op een verjaardag ben waar kinderen zijn komen ze altijd bij mij hangen. En voor we het weten zit ik of met opgemaakte ogen aan de thee met Barbie. Of zit ik een ruimte of piraten schip te bouwen. En het gekste is nog dat ze bijna altijd allemaal luisteren naar meEn ik ben ook altijd de lul met voorlezen inclusief stemmen, geluiden en hele stukke zelf verzonnen teksten waar ik de kinderen, opa en oma tot aan de huisdieren aan toe verwerk.
Laat die kinderen maar komen, heb ik nul moeite mee. Van m'n zelf of van een ander. Kinderen vind ik onwijs leuk. Hoe drukker hoe beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |