Bijvoorbeeld!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:46 schreef Kreator het volgende:
"hoi. Ik ben Krea. Zeg, niet om het 1 of ander, maar ik wil dus wél kinderen en zsm graag. En jij? Oh, je wil eerst zitten? Ja, dan pas je niet bij me."
Zker niet straks luis je me er in en krijgen we ineens een kind.quote:
Ja maar, jamaar, het worden hele knappe kinderen....quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zker niet straks luis je me er in en krijgen we ineens een kind.
hoi. Ik ben clicks_nl. Zeg, niet om het 1 of ander, maar ik wil dus gewoon geen kinderen. Gewoon niet. Nee, echt niet.. En jij? Oh, rammelende eierstokken? Nee, dat gaat niet werken. Doeiquote:
Niet zo vaak nodig dus.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:46 schreef ook_gek het volgende:
Condooms altijd in huis natuurlijk. Gek genoeg zelden bij me als ik er nu zo over denk
Je lijkt mij wel toen ik begin 20 wasquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:28 schreef Greyson het volgende:
Ik wil geen kinderen ook niet in de toekomst. Vooral nu in de zomer zie je hoe hard het gaat met de alsmaar toenemende bevolking. Krijsende jankballen en de nieuwe generatie jongeren is ook niet leuk meer. Meer mondjes te voeden op hetzelfde stukkie platteland die de boer al 30 jaar heeft. Er komt een tijd (weet ik zeker) dat wij aan de pil moeten. Of als laatste optie landbouwgrond de hoogte in laten gaan. Dit speelt wel mee hoe wij de komende jaren gaan ontwikkelen.
Maar dat is niet de reden dat ik geen kinderen wil. Heb er meer. Ik hou er gewoon niet van en ik moet teveel voor mijn gevoel inleveren.
Nu ik oom ben van 3 neefjes incl tweeling, en een nichtje op komst, hoeft het voor mij al helemaal niet meerquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je lijkt mij wel toen ik begin 20 was
Nu ik oom ben van twee prachtige nichtjes denk ik er anders over
Juist!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nu ik oom ben van 3 neefjes incl tweeling, en een nichtje op komst, hoeft het voor mij al helemaal niet meer
Precies. Ik zou ook graag kinderen willen krijgen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:46 schreef Kreator het volgende:
"hoi. Ik ben Krea. Zeg, niet om het 1 of ander, maar ik wil dus wél kinderen en zsm graag. En jij? Oh, je wil eerst zitten? Ja, dan pas je niet bij me."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |