Als je je huis en bed een beetje bijhoudt met het schoonmaken/verschonen, heb je er ook geen omkijken naar.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:40 schreef ook_gek het volgende:
Huis opruimen, bed verschonen? Denken jullie daar echt aan ja? Heb ik werkelijk nog nooit gedaan![]()
Ik doe nooit want anders of extra's vergeleken met een normale dag
Zorg je ook voor protectie?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:47 schreef Sannne het volgende:
Naast opruimen en bed verschonen zorg ik ook nog voor een gevulde koelkast, lak ik mijn teennagels, epileer en scheer ik, bestel ik nieuwe kleding, haal ik bloemen in huis, verf ik mijn haar..
Komt goed man, tijdens de meet was dat niet zo te merken. Wees was brutaler en minder veilig. Veilig is nooit iemand vol op haar mond zoenen tijdens een date. Want tja.... wat vindt zij ervan? Zoen haar op haar mond, dan kom je erachter hoe zij erover denkt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:39 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik heb nauwelijks dates, dus lastig te zeggen.
Maar ja, over het algemeen ben ik inderdaad wat algemeen in mijn gesprekken (en dus niet spannend). Reizen is een veilig onderwerp als je niet iets anders weet te zeggen.
Dat is wel het toppunt van niet veilig jaquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:15 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Komt goed man, tijdens de meet was dat niet zo te merken. Wees was brutaler en minder veilig. Veilig is nooit iemand vol op haar mond zoenen tijdens een date. Want tja.... wat vindt zij ervan? Zoen haar op haar mond, dan kom je erachter hoe zij erover denkt.(dit kan ook heel verkeerd aflopen haha)
Ditquote:
Die gaat helemaal los, want wat schoon is, moet natuurlijk weer lekker vies gemaakt worden...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:25 schreef eefje801 het volgende:
[..]
DitGewoon vlak voor de date nog even van die buitenfrisse lakens erop. De strateeg zei toendertijd ook gelijk dat de lakens zo lekker roken
Gewoon altijd goed
En volgens mij gaat Sanne het echt niet bij een drankje houden
Meet was erg geslaagd ja.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:15 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Komt goed man, tijdens de meet was dat niet zo te merken. Wees was brutaler en minder veilig.
Nou hier ben ik?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:31 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Meet was erg geslaagd ja.
Lijkt me leuk om weer eens een meet vanuit dit topic te hebben.
Never waste a good shave.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:30 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Die gaat helemaal los, want wat schoon is, moet natuurlijk weer lekker vies gemaakt worden...
Hmmz, en het vaginale vocht? Sperma die van haar vagina/lichaam afdruipt?quote:
Kuch...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:40 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Hmmz, en het vaginale vocht? Sperm die van haar vagina/lichaam afdruipt?
Je kunt "shaven" wat je wilt, maar aan deze dingen ben je overpowered....
Gewoon denken dat het een scharreltje is, komt goed...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:38 schreef Sannne het volgende:
Hier in huis blijft niks lang schoon, dus de kans is groot ja.
Godsamme wat ben ik zenuwachtig!
--> R&P / Het homo-topic :)quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:33 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Nou hier ben ik?
Daten?
Betaal jij de kosten?
Haha, whoops..quote:
Je denkt met je verkeerde breinquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:43 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Haha, whoops..
Dacht dat je een meisje was....
I know, sorry..quote:
Euh.... kijk dan naar het icoontje?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:46 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
I know, sorry..
Kan niet bij iedereen uitpicturen of hij zij een man/vrouw is....
Sorry, maar wees blij, we zijn tenminste niet in bed beland...
Haha, oohw ja..quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:47 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Euh.... kijk dan naar het icoontje?
Oneens, heel belangrijk onderwerp waar snel duidelijkheid over moet zijn. Smaken verschillen blijkbaar...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:11 schreef Rickario het volgende:
Ohja, tip voor de paiqende dames...Begin niet meteen over kinderen
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:43 schreef Doum het volgende:
[..]
Oneens, heel belangrijk onderwerp waar snel duidelijkheid over moet zijn. Smaken verschillen blijkbaar...
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:43 schreef Doum het volgende:
[..]
Oneens, heel belangrijk onderwerp waar snel duidelijkheid over moet zijn. Smaken verschillen blijkbaar...
Bijvoorbeeld!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:46 schreef Kreator het volgende:
"hoi. Ik ben Krea. Zeg, niet om het 1 of ander, maar ik wil dus wél kinderen en zsm graag. En jij? Oh, je wil eerst zitten? Ja, dan pas je niet bij me."
Zker niet straks luis je me er in en krijgen we ineens een kind.quote:
Ja maar, jamaar, het worden hele knappe kinderen....quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zker niet straks luis je me er in en krijgen we ineens een kind.
hoi. Ik ben clicks_nl. Zeg, niet om het 1 of ander, maar ik wil dus gewoon geen kinderen. Gewoon niet. Nee, echt niet.. En jij? Oh, rammelende eierstokken? Nee, dat gaat niet werken. Doeiquote:
Niet zo vaak nodig dus.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:46 schreef ook_gek het volgende:
Condooms altijd in huis natuurlijk. Gek genoeg zelden bij me als ik er nu zo over denk
Je lijkt mij wel toen ik begin 20 wasquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:28 schreef Greyson het volgende:
Ik wil geen kinderen ook niet in de toekomst. Vooral nu in de zomer zie je hoe hard het gaat met de alsmaar toenemende bevolking. Krijsende jankballen en de nieuwe generatie jongeren is ook niet leuk meer. Meer mondjes te voeden op hetzelfde stukkie platteland die de boer al 30 jaar heeft. Er komt een tijd (weet ik zeker) dat wij aan de pil moeten. Of als laatste optie landbouwgrond de hoogte in laten gaan. Dit speelt wel mee hoe wij de komende jaren gaan ontwikkelen.
Maar dat is niet de reden dat ik geen kinderen wil. Heb er meer. Ik hou er gewoon niet van en ik moet teveel voor mijn gevoel inleveren.
Nu ik oom ben van 3 neefjes incl tweeling, en een nichtje op komst, hoeft het voor mij al helemaal niet meerquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je lijkt mij wel toen ik begin 20 was
Nu ik oom ben van twee prachtige nichtjes denk ik er anders over
Juist!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nu ik oom ben van 3 neefjes incl tweeling, en een nichtje op komst, hoeft het voor mij al helemaal niet meer
Precies. Ik zou ook graag kinderen willen krijgen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:46 schreef Kreator het volgende:
"hoi. Ik ben Krea. Zeg, niet om het 1 of ander, maar ik wil dus wél kinderen en zsm graag. En jij? Oh, je wil eerst zitten? Ja, dan pas je niet bij me."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |