Nou hier ben ik?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:31 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Meet was erg geslaagd ja.
Lijkt me leuk om weer eens een meet vanuit dit topic te hebben.
Never waste a good shave.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:30 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Die gaat helemaal los, want wat schoon is, moet natuurlijk weer lekker vies gemaakt worden...
Hmmz, en het vaginale vocht? Sperma die van haar vagina/lichaam afdruipt?quote:
Kuch...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:40 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Hmmz, en het vaginale vocht? Sperm die van haar vagina/lichaam afdruipt?
Je kunt "shaven" wat je wilt, maar aan deze dingen ben je overpowered....
Gewoon denken dat het een scharreltje is, komt goed...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:38 schreef Sannne het volgende:
Hier in huis blijft niks lang schoon, dus de kans is groot ja.
Godsamme wat ben ik zenuwachtig!
--> R&P / Het homo-topic :)quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:33 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Nou hier ben ik?
Daten?
Betaal jij de kosten?
Haha, whoops..quote:
Je denkt met je verkeerde breinquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:43 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Haha, whoops..
Dacht dat je een meisje was....
I know, sorry..quote:
Euh.... kijk dan naar het icoontje?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:46 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
I know, sorry..
Kan niet bij iedereen uitpicturen of hij zij een man/vrouw is....
Sorry, maar wees blij, we zijn tenminste niet in bed beland...
Haha, oohw ja..quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:47 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Euh.... kijk dan naar het icoontje?
Oneens, heel belangrijk onderwerp waar snel duidelijkheid over moet zijn. Smaken verschillen blijkbaar...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:11 schreef Rickario het volgende:
Ohja, tip voor de paiqende dames...Begin niet meteen over kinderen
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:43 schreef Doum het volgende:
[..]
Oneens, heel belangrijk onderwerp waar snel duidelijkheid over moet zijn. Smaken verschillen blijkbaar...
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:43 schreef Doum het volgende:
[..]
Oneens, heel belangrijk onderwerp waar snel duidelijkheid over moet zijn. Smaken verschillen blijkbaar...
Bijvoorbeeld!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:46 schreef Kreator het volgende:
"hoi. Ik ben Krea. Zeg, niet om het 1 of ander, maar ik wil dus wél kinderen en zsm graag. En jij? Oh, je wil eerst zitten? Ja, dan pas je niet bij me."
Zker niet straks luis je me er in en krijgen we ineens een kind.quote:
Ja maar, jamaar, het worden hele knappe kinderen....quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zker niet straks luis je me er in en krijgen we ineens een kind.
hoi. Ik ben clicks_nl. Zeg, niet om het 1 of ander, maar ik wil dus gewoon geen kinderen. Gewoon niet. Nee, echt niet.. En jij? Oh, rammelende eierstokken? Nee, dat gaat niet werken. Doeiquote:
Niet zo vaak nodig dus.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:46 schreef ook_gek het volgende:
Condooms altijd in huis natuurlijk. Gek genoeg zelden bij me als ik er nu zo over denk
Je lijkt mij wel toen ik begin 20 wasquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:28 schreef Greyson het volgende:
Ik wil geen kinderen ook niet in de toekomst. Vooral nu in de zomer zie je hoe hard het gaat met de alsmaar toenemende bevolking. Krijsende jankballen en de nieuwe generatie jongeren is ook niet leuk meer. Meer mondjes te voeden op hetzelfde stukkie platteland die de boer al 30 jaar heeft. Er komt een tijd (weet ik zeker) dat wij aan de pil moeten. Of als laatste optie landbouwgrond de hoogte in laten gaan. Dit speelt wel mee hoe wij de komende jaren gaan ontwikkelen.
Maar dat is niet de reden dat ik geen kinderen wil. Heb er meer. Ik hou er gewoon niet van en ik moet teveel voor mijn gevoel inleveren.
Nu ik oom ben van 3 neefjes incl tweeling, en een nichtje op komst, hoeft het voor mij al helemaal niet meerquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je lijkt mij wel toen ik begin 20 was
Nu ik oom ben van twee prachtige nichtjes denk ik er anders over
Juist!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nu ik oom ben van 3 neefjes incl tweeling, en een nichtje op komst, hoeft het voor mij al helemaal niet meer
Precies. Ik zou ook graag kinderen willen krijgen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:46 schreef Kreator het volgende:
"hoi. Ik ben Krea. Zeg, niet om het 1 of ander, maar ik wil dus wél kinderen en zsm graag. En jij? Oh, je wil eerst zitten? Ja, dan pas je niet bij me."
Dat suikertante / oom is idd leuk, na een paar uur ben je er weer vanaf.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:51 schreef eefje801 het volgende:
Ik heb ook de pech dat mijn vrienden gewoon hele leuke kinderen hebben gebaard, dus nee, ik vind het (meestal) geen jengelende snotapen. Suikertante zijn
Al zijn het engeltjes dan nog roepen ze bij mij een omgekeerde reactie op.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:51 schreef eefje801 het volgende:
Ik heb ook de pech dat mijn vrienden gewoon hele leuke kinderen hebben gebaard, dus nee, ik vind het (meestal) geen jengelende snotapen. Suikertante zijn
Mijn vrienden ook.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:51 schreef eefje801 het volgende:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:06 schreef ook_gek het volgende:
kinderen? Ja graag. Maar wel op 1 voorwaarde. Stabiele goede relatie, financieel genoeg ruimte om kinderen alles te geven wat ze nodig hebben plus extra. Anders geen kinderen.
Hey! Hoe ist met jouw date dan? Woensdag is de grote dagquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:47 schreef Andromache het volgende:
hey eefje801 leuk een date! wanneer is het?
Kijk om je heen, loop een keer een basisschool binnen. Lopen genoeg vrouwen met kinderen rondquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:19 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik vind kinderen hartstikke leuk
Ik hoop ooit een vrouw tegen te komen die nog kinderen heeft.
Ik ben een woord vergeten. Ik bedoelde "nog geen kinderen"quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:46 schreef theKiD het volgende:
[..]
Kijk om je heen, loop een keer een basisschool binnen. Lopen genoeg vrouwen met kinderen rond
Redelijk essentieel woord welquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:12 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik ben een woord vergeten. Ik bedoelde "nog geen kinderen"
Ik vind kinderen echt verschrikkelijk. Geldverslindende poep machines. Ze houden je wakker en dat koetsjie koetsjie koe tegen al die kinderen of die baby showers zijn echt een verschrikking.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:19 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik vind kinderen hartstikke leuk
Ik hoop ooit een vrouw tegen te komen die nog kinderen heeft.
Als pastoor mag dat nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:06 schreef PeterPastoor het volgende:
Vana eerste date met een meid die ik via Relatieplanet heb ontmoet. Via Whatsapp klikt het, hopelijk in het echt ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En en en?quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:12 schreef Rickario het volgende:
[..]
Als pastoor mag dat niet
Nee die moeten het bij kleine jongetjes houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
Jeuj!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:49 schreef Sannne het volgende:
Oh wat is ie leuk! Het was een geweldige date!
Maar de dag daarna, ben ik de enige die dat haat? Die onzekerheid, wat moet ik zeggen, hoeveel moet ik zeggen..
In ieder geval komt ie woensdag weer!
Alleen staande moeders die al lang over hun hoogtepunt zijn iets voor jou, die iemand zoekt die voor de kinderen zorgt en ondertussen stiekem een toyboy heeft?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:40 schreef ook_gek het volgende:
Ik trek kinderen aan, als ik op een verjaardag ben waar kinderen zijn komen ze altijd bij mij hangen. En voor we het weten zit ik of met opgemaakte ogen aan de thee met Barbie. Of zit ik een ruimte of piraten schip te bouwen. En het gekste is nog dat ze bijna altijd allemaal luisteren naar meEn ik ben ook altijd de lul met voorlezen inclusief stemmen, geluiden en hele stukke zelf verzonnen teksten waar ik de kinderen, opa en oma tot aan de huisdieren aan toe verwerk.
Laat die kinderen maar komen, heb ik nul moeite mee. Van m'n zelf of van een ander. Kinderen vind ik onwijs leuk. Hoe drukker hoe beter.
Ik kan wel janken, zo vreselijk vind ik dit! Maar ja, moet er toch doorheen..quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:58 schreef Rickario het volgende:
[..]
Jeuj!![]()
Haha ken dat gevoel volledig. Zit nu al bijna een week in die situatie.![]()
Topdate gehad. Ze heeft mij uitgenodigd voor een etentje in haar nieuwe huis. Ik wil haar spreken. Maar ze heeft het druk met verhuizing. Wel vrijwel dagelijks whatsapp contact. Maar ik wil niet te opdringerig over komen en elke keer het gesprek starten
Ik laat haar maar even met rust en wacht totdat zij weer contact opneemt
je kan toch zeggen dat je het erg gezellig vind enz en dat je het leuk vind dat hij woensdag weer komt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:49 schreef Sannne het volgende:
Oh wat is ie leuk! Het was een geweldige date!
Maar de dag daarna, ben ik de enige die dat haat? Die onzekerheid, wat moet ik zeggen, hoeveel moet ik zeggen..
In ieder geval komt ie woensdag weer!
Ja leuk, daarom hang ik altijd bij basis scholen rond, liefst bij groep 7 want daar vallen de meeste scheidingen en heb ik veel meer kans op een verlepte vrouw die soms een toy boy wilt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Alleen staande moeders die al lang over hun hoogtepunt zijn iets voor jou, die iemand zoekt die voor de kinderen zorgt en ondertussen stiekem een toyboy heeft?
We weten genoegquote:
Waarschijnlijk is dat al gezegdquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je kan toch zeggen dat je het erg gezellig vind enz en dat je het leuk vind dat hij woensdag weer komt.
Te herkenbaarquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:30 schreef Sannne het volgende:
Dat is idd al gezegd. Hij heeft ook wel 100 keer gezegd hoe leuk hij mij vind en mooi en lief en dat ik lekker zoen en en en..
Waarom dan toch zo onzeker
Omdat je jezelf kwetsbaar opstelt als je aangeeft dat je hem leuk vindt.....quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:30 schreef Sannne het volgende:
Dat is idd al gezegd. Hij heeft ook wel 100 keer gezegd hoe leuk hij mij vind en mooi en lief en dat ik lekker zoen en en en..
Angst om tot op het bot gekwetst te worden. Puur zelf bescherming dus.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:30 schreef Sannne het volgende:
Dat snap ik ook nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:30 schreef Sannne het volgende:
Ja joh zo slijmen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:30 schreef Sannne het volgende:
Boeiend! Tweede date is al gesetteld toch? Ik zou niet gaan pushen/teveel lastig vallen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:16 schreef Sannne het volgende:
Toch is ons contact vandaag totaal anders dan voorheen.. Oh help ik maak mezelf gek..
Als je kan koken..voorstellen om te koken en een avondje bank te hangen/film kijkenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:22 schreef Sannne het volgende:
Ja, dat zou inderdaad zonde zijn.. Maar tot vandaag was hij diegene die constant contact zocht, bevestiging nodig had, zó graag wilde.. Ook tijdens de date zocht hij bevestiging. Hij is onzeker, snap niet waarom, maar goed. Ik had wel iets meer contact vandaag verwacht..
Ik wacht het af en ik laat het maar even zo.. Als ie twijfelt komt dat vast snel genoeg boven water, maar ik hoop gewoon zo dat het goed gaat komen. Ik vind hem erg leuk!
Anyway, oppas voor woensdag is geregeld, iemand nog een leuke tip voor date 2?
Whehe dat is ook mijn angst als ik haar nu te veel aandacht geef/aan haar kop zeurquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:18 schreef Greyson het volgende:
[..]
Boeiend! Tweede date is al gesetteld toch? Ik zou niet gaan pushen/teveel lastig vallen.
Dat heb ik eens gedaan tweede date en alles geregeld en later stopte mevrouw opeens met praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |