PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
Nice.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:03 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dan even aan 200K spelers verkopendan zou ik m kunnen betalen
Ik ook, beetje een onhandige smileyquote:
1995quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:09 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Petagna heet hij.
Ik zit ff naar jouw teams te kijken, maar je hebt echt alles verkocht?quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nice.![]()
Ik heb denk ik voor zo'n 800k aan coins als ik al mijn golds en silvers verkoop. De market crash heeft me toen echt voor een kleine 500k gepakt.![]()
Dan heb ik alleen nog 3 'dure' bronze teams. Misschien even handelen en dan kan ik 'm hopelijk ook wel betalen. Zo niet; maak ik wel weer wat andere teams. Of ik koop even 100k.
Ja, ik heb nog twee halve silver teams en 3 bronzen teams.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:12 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik zit ff naar jouw teams te kijken, maar je hebt echt alles verkocht?
Ik denk trouwens dat ik deze week wel al 100k pakjes ga openen dus moet nog maar zien of ik m kan betalen. Of ik haal er eentje uit een pakje natuurlijk
die ook ST versie zijn ?quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er staat nu al een IF Maikon Leite op.. maar gek genoeg ook al een paar NIF versies.
Binnen 2 minuten 1.000.000 bid op de IF.
Cool Storyquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er staat nu al een IF Maikon Leite op.. maar gek genoeg ook al een paar NIF versies.
Binnen 2 minuten 1.000.000 bid op de IF.
De NIF van zijn nieuwe club zat gisteren al in packs.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De NIF is RW. Nu na 4 minuten is er al 1.150.000 geboden..
Dat wist ik niet, hij staat niet eens op de lijst van de transfers.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De NIF van zijn nieuwe club zat gisteren al in packs.
Shaarawy verpest de 5-4quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De NIF van zijn nieuwe club zat gisteren al in packs.
Ik heb geld op City staan..dacht dat hij wel binnen was bij 5-0quote:
lolquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb geld op City staan..dacht dat hij wel binnen was bij 5-0
en weer ziek grote kans op 5-4quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb geld op City staan..dacht dat hij wel binnen was bij 5-0
Hopelijk blijft hij dan volgend jaar silver (en nog zo goed)quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:43 schreef Tim86 het volgende:
Caulker waarschijnlijk naar Cardiff, 9 miljoen pond.
Het is zelfs al officieel: http://www.cardiffcityfc.(...)ompleted-957966.aspxquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hopelijk blijft hij dan volgend jaar silver (en nog zo goed)
Misschien wel handigquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:48 schreef Tobi-wan het volgende:
Blijf het maar raar vinden. Waarom zou je 2k neerleggen voor zo'n speler, alleen omdat hij 80 pace heeft? Ik sta er elke keer weer van te kijken...
Maar hij gaat naar een minder goede club die net is gepromoveerd. Ik zie hem liever als silver dan als gold.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is zelfs al officieel: http://www.cardiffcityfc.(...)ompleted-957966.aspx
Hij is al gold in h2h (75)
No shit sherlock. En er zijn er waarschijnlijk ook niet veel van.... Maar toch blijf ik het maar raar vinden.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
dan ben je sneller bij de bal. Is belangrijk met fut. Vandaar.
doe mij maar goldquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar hij gaat naar een minder goede club die net is gepromoveerd. Ik zie hem liever als silver dan als gold.
august yeah rightquote:
Ja, daar snap ik ook geen fuck van steedsquote:
Verkapte "kijk mij eens geen pacehoertje zijn" postquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:06 schreef TBakkert het volgende:
Is er iemand die een leuk team weet met IF Totti, SIF Seedorf en IF Juninho?
Daar gaat het me echt niet om hoor. Heb je die skill-stats van die 3 al eens bekeken?quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Verkapte "kijk mij eens geen pacehoertje zijn" post
Lindgren.'s gif incoming.quote:
quote:
Ik heb dit team:quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:06 schreef TBakkert het volgende:
Is er iemand die een leuk team weet met IF Totti, SIF Seedorf en IF Juninho?
WTF.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:22 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig maar 6 miljoen, dat moet nog wel lukken
Waarom geen TOTS Henry?quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:22 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ik heb dit team:
[ afbeelding ]
Geen 100 chem maar het is wel leuk om mee te spelen
Dit is wel echt extreem zeg..quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:22 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig maar 6 miljoen, dat moet nog wel lukken
[ afbeelding ]
Hij is geduplicate
Gewoon even tamperen, dan heb je 'm zo.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:27 schreef Lindgren. het volgende:
En ik dacht dat hij nog wel onder het miljoen zou komen.Aids in een emmer.
Ach er zijn er al 3 gepulled op xboxquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:27 schreef Lindgren. het volgende:
En ik dacht dat hij nog wel onder het miljoen zou komen.Aids in een emmer.
met ronaldo moet je wel tegen betere tegenstanders hequote:Op woensdag 31 juli 2013 20:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
IF Maikon Leite is duurder dan TOTS Ronaldo. Geef mij dan maar TOTS Ronaldo. Die heeft tenminste nog strength en hij kan koppen.
Slechte chem. En ik wil Totti er sowieso inhouden. Weet niet hoe ik dat moet doen om goede chem te krijgen want ik zou opzich TOTS Henry wel willen hebben.quote:
Je snapt de grap niet. Ik zeg 'geef mij dan maar Ronaldo' terwijl ik iemand een Ronaldo gaf HAHAHAquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
met ronaldo moet je wel tegen betere tegenstanders he
Baas ben je toch ook af en toequote:Op woensdag 31 juli 2013 20:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je snapt de grap niet. Ik zeg 'geef mij dan maar Ronaldo' terwijl ik iemand een Ronaldo gaf HAHAHA
Nee, ik heb nog geen bronze spits gebruikt met meer dan 85 pace.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:33 schreef Lindgren. het volgende:
DS2, heb jij weleens met Nahki Wells gespeeld?
quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog geen bronze spits gebruikt met meer dan 85 pace.
Gek dat je nooit wint.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog geen bronze spits gebruikt met meer dan 85 pace.
Iemand zei toen dat je je cache moest legen..dat hielp ook niet?quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De laatste tijd win ik nooit meer met bronzes want ik kan het bronze toernooi niet meer doen.
Dit heb ik dus et silversquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De laatste tijd win ik nooit meer met bronzes want ik kan het bronze toernooi niet meer doen.
Hoe bedoel je dat precies? Ik heb dat toen niet gelezen denk ik.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iemand zei toen dat je je cache moest legen..dat hielp ook niet?
cache van je xbox leegmakenquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat precies? Ik heb dat toen niet gelezen denk ik.
Geen idee, heb er geen verstand van verder.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als format HDD toch? Ja.
Anders kun je altijd nog even je harde schijf onderdompelen in een emmer water. Dan is 'ie ook gelijk weer stofvrij.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen idee, heb er geen verstand van verder.
#DS2quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:48 schreef Toefjes het volgende:
dat is ook toevallig. Kreeg ik een shirt van AS Nancy in mn pack. Dacht ik: Heb liever AS Monaco home. Krijg ik in het pack daarna AS Monaco. Lol.
Dat is echt toevallig Toef. Misschien je moet denken dat je Leite in je pack krijgt.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:48 schreef Toefjes het volgende:
dat is ook toevallig. Kreeg ik een shirt van AS Nancy in mn pack. Dacht ik: Heb liever AS Monaco home. Krijg ik in het pack daarna AS Monaco. Lol.
Of een lekker wijfquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:51 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Dat is echt toevallig Toef. Misschien je moet denken dat je Leite in je pack krijgt.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Anders kun je altijd nog even je harde schijf onderdompelen in een emmer water. Dan is 'ie ook gelijk weer stofvrij.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Of een lekker wijfDan ben ik echt paranormaal begaafd als dat gebeurt
Krijg je een coach met +10 headingquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Of een lekker wijfDan ben ik echt paranormaal begaafd als dat gebeurt
Werkten packs maar altijd zo..quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:48 schreef Toefjes het volgende:
Wie?quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:02 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb niemand over de afwezigheid van Burg in TOTW gehoord trouwens
quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:02 schreef Tim86 het volgende:
Ik had hem vanmiddag in een pack en toen het TOTW uit kwam heb ik er wel iets over gezegd.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:02 schreef Tim86 het volgende:
niet iedereen hier heeft zoveel kennis over fut nurtquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
waarom zou ik allerlei overduidelijke feiten gaan opnoemen hier kutlul
4-4-2 is een prima formatie voor bronzes. De meeste mensen zetten Weston (of Reid omdat hij ook bij Bradford speelt) op LM en Wells op ST. Of Westcarr naast Wells.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:15 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
4-4-2.Moet 't nog steeds proberen.
Probeerde wat leuks om Nahki heen te bouwen, maar die speelt in een kutleague met een kutnationaliteit.Dan maar budget.
Zonde man.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:23 schreef ThadCastle het volgende:
Leite transfered gaat voor 280k. Had er straks 1 verkocht voor 80k godver
quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:05 schreef Tim86 het volgende:
Een oude bekende in een pack:
[ afbeelding ]
Helaas speelt hij dit jaar blijkbaar op krukken
[ afbeelding ]
Dit is niet direct een puush vanuit je browser toch? Waar is het teamrating dingetje gebleven?quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:15 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
4-4-2.Moet 't nog steeds proberen.
Probeerde wat leuks om Nahki heen te bouwen, maar die speelt in een kutleague met een kutnationaliteit.Dan maar budget.
Zit nu op m'n vader z'n pc, die heeft geen puush. Dit is de auto-plaatjesmaker van Wefut.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dit is niet direct een puush vanuit je browser toch? Waar is het teamrating dingetje gebleven?
Aangepast.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:13 schreef rolls-reus het volgende:
http://wefut.com/squad/3093
Tips?
Dt komt wel heel erg dicht bij mijn silver ultimate team trouwens
Ik vind med/med ook fijner in 4222 eigenlijk..weet ook niet of het een bewuste keuze was bij hemquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wil je geen CDM met high defensive workrate?
Niet nodigquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wil je geen CDM met high defensive workrate?
Doe mij Kouyate maarquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:42 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Iemand IF Mangane al gehad? Zou misschien wel leuk duo zijn met Kara
zet hem in [img] tagsquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:50 schreef rolls-reus het volgende:
Test
http://wefut.nl/squad_image/3093
Iemand die mij kan helpen hoe ik dat plaatje zonder push zichbaar maak?
Thankss!!quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
zet hem in [img] tags
Dus [img]plaatje[ /img]
Zonder die spatie aan het einde bij /img
Op Xbox?quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:23 schreef ThadCastle het volgende:
Leite transfered gaat voor 280k. Had er straks 1 verkocht voor 80k godver
Was ik al bang voor ja...Odoi kan ook, maar die is ook niet echt boeiend qua stats...quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja irritante paupermidget
achterlijk snel maar verder kan ie niet zo veel
Ik heb beter teams gezien van je timquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was ik al bang voor ja...Odoi kan ook, maar die is ook niet echt boeiend qua stats...
edit: huh verkeerde plaatje..kut wefut
Retegeyle hybrid wel
[ afbeelding ]
Wat is er mis mee? Team is eigenlijk om Kara en Kouyate heengebouwd, maar wilde graag nog eens met Mbokani spelen ook.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:08 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik heb beter teams gezien van je tim
Omdat kone en mirallasquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat is er mis mee? Team is eigenlijk om Kara en Kouyate heengebouwd, maar wilde graag nog eens met Mbokani spelen ook.
En stiekem ook met Koné omdat hij de enige gold pacehoer is waar ik echt altijd problemen mee heb
Is bekend en ik ga het NU fixen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:02 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb een wefut bug ontdekt. Ik heb vanmiddag een squad gemaakt met een share link..nu heb ik vanuit die squad een andere gemaakt en rename&save gedaan. Als ik nu een sharelink aanmaak krijg ik het team van vanmiddag..
Bedankt, lieverd.quote:
Dat sloeg helemaal nergens op van wat ik zo zag neequote:Op woensdag 31 juli 2013 22:25 schreef Ozz-03 het volgende:
Onverdiend op 1-1 komen in de 95e minuut.![]()
Redbull Salzburg 1-1 Fenerbahce.
Mirallas RCAM. dan kan je links Vargas en Cyriac (of ook Mbokani) doenquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
dus... silver/gold iets...
Oh, lol.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zit nu op m'n vader z'n pc, die heeft geen puush. Dit is de auto-plaatjesmaker van Wefut.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:40 schreef Reemi het volgende:
[..]
Gefixt, je moet wel je squad opnieuw opslaan.
Nu werkt het wel, iets te voorbarigquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Werkt nog niet..of bedoel je save as new?
Wel beter zo met die team rating er standaard bijquote:
Ja, goed werk van Remi aka Tom Deacon.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel beter zo met die team rating er standaard bij
Kennen jullie elkaar eigenlijk irl?quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, goed werk van Remi aka Tom Deacon.
[ afbeelding ]
Ken jij Tom Deacon niet dan?quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:18 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Kennen jullie elkaar eigenlijk irl?
Of hebben jullie met z'n tweeen een site gemaakt terwijl jullie elkaar op staat niet eens zouden herkennen?
Not sure if trolling or...quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:21 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Nee, en ik snap er niks meer van nu
Reemi is Tom Deacon en woont in Engeland..is ook best een bekende youtuber. Dat was ook de reden dat Djeetje met vids begon toen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:21 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Nee, en ik snap er niks meer van nu
why u trollingquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Reemi is Tom Deacon en woont in Engeland..is ook best een bekende youtuber. Dat was ook de reden dat Djeetje met vids begon toen.
Dus een beetje onhandig om dan te meeten met pascal
Ik dacht dat iedereen dit wel wist trouwens
Serieus?quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Reemi is Tom Deacon en woont in Engeland..is ook best een bekende youtuber. Dat was ook de reden dat Djeetje met vids begon toen.
Dus een beetje onhandig om dan te meeten met pascal
Ik dacht dat iedereen dit wel wist trouwens
Ter leering ende vermaeck.quote:
Zijn moeder of vader is Nederlands geloof ik.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:32 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Serieus?nee dat wist ik allemaal niet, meteen even youtube checken dan
Maar die naam klinkt ook wel engels, is reemi wel nederlands of engels? (En waarom spreekt hij nederlands als hij engels is?)
Coolquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn moeder of vader is Nederlands geloof ik.
Omdat 'ie dat zelf graag gescheiden wilt houden. Z'n kanaal draait erg goed en als 'ie daar alleen maar reclame gaat maken voor z'n eigen site dan heb je kans dat mensen niet meer gaan kijken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:35 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Cool
Hoezo kan hij wefut dan niet promoten op z'n youtube kanaal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan de server nog niet aan. Daarom hebben ze nog niet/nauwelijks reclame gemaakt..komt volgend jaar wel. Hij wilde het ook gescheiden houden geloof ik.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:35 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Cool
Hoezo kan hij wefut dan niet promoten op z'n youtube kanaal?
Hoezo dat?quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:36 schreef rolls-reus het volgende:
Volgens mij is tim mij gewoon keihard aan het fokken en zit 'ie nu keihard te lachen op z'n zolderkamertje
quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:45 schreef Dudeweiser het volgende:
Blijft tof dat er zo'n grote youtuber gewoon op fok zit
quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:45 schreef Dudeweiser het volgende:
Blijft tof dat er zo'n grote youtuber gewoon op fok zit
Nu snap ik het echt niet meerquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat is die Tom Deacon
Ze zitten je te trollen.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zegt de man die meer subs heeft dan Remi.
Hahahaha linkje naar zijn kanaal dan?quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ken je die ook niet?Jezus, heb jij onder een steen geleden?
http://www.youtube.com/user/Copa90football/featuredquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:50 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Hahahaha linkje naar zijn kanaal dan?
karmaquote:
Laat me het je uitleggen. Remi begon een paar jaar geleden een Youtube-kanaal omdat hij in Engeland al bekend was als comedian. Via Youtube ben ik met hem in contact gekomen, omdat wij het allebei leuk vinden om websites te maken. Ik heb Remi geïntroduceerd op FOK! en hij vond het zo leuk dat 'ie hier nog steeds vaak komt.quote:
Mijn vader is Engels en mijn moeder Nederlands.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:32 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Serieus?nee dat wist ik allemaal niet, meteen even youtube checken dan
Maar die naam klinkt ook wel engels, is reemi wel nederlands of engels? (En waarom spreekt hij nederlands als hij engels is?)
quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn moeder of vader is Nederlands geloof ik.
quote:
In Woking jaquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Laat me het je uitleggen. Remi begon een paar jaar geleden een Youtube-kanaal omdat hij in Engeland al bekend was als comedian. Via Youtube ben ik met hem in contact gekomen, omdat wij het allebei leuk vinden om websites te maken. Ik heb Remi geïntroduceerd op FOK! en hij vond het zo leuk dat 'ie hier nog steeds vaak komt.
Vorig jaar had ik het plan om een FUT website te maken. Ik dacht dat Tom, uh Remi dus, het wel leuk zou vinden om te helpen. Sindsdien is 'ie hier nog actiever. Alleen de weekenden is 'ie vaak weg omdat hij dan naar Engeland moet voor een show o.i.d. Zijn vader woont geloof ik in Engeland en z'n moeder is Nederlands.
Dudeweiser is ook bekend via YT. Hij heeft maakt regelmatig vlog's voor dit kanaal: http://www.youtube.com/copa90 Hij is de buurman van Tom in Engeland geweest en zit dus via Tom ook op FOK! Dudeweiser is wel gewoon Nederlands, maar heeft een tijdje in Engeland gewoond.
Ik moet altijd lachen om je Engelse accent als we skypen om 3 uur 's nachts.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:56 schreef Reemi het volgende:
Wacht ff op dropbox m'n foto zoeken in Ajaxshirt
http://en.wikipedia.org/wiki/Tom_Deacon_(comedian)quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:54 schreef Reemi het volgende:
[..]
Mijn vader is Engels en mijn moeder Nederlands.
Edit: dit dus.
[..]
quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:57 schreef jepperdeprep het volgende:
http://comic.thoughtshake.com/2013/01/04/bomb/
Vind Forster beterquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:42 schreef rolls-reus het volgende:
Even iets over fut: http://wefut.com/player/12822
Dit is een heeele betrouwbare keeper, bijna niet te passeren
Dit is z'n opa. Wel toevallig zeg.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:57 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Tom_Deacon_(comedian)
Jij bent dit dus?
(Zal het weghalen als je dat wilt)
Ho kut verkeerde linkquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dit is z'n opa. Wel toevallig zeg.
[ afbeelding ]
STEEDS. MAAR. WEER.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:00 schreef rolls-reus het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Tom_Deacon_(comedian)
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:00 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
HET WERKT NIET! De duitsers! Ze komen
quote:Op maandag 5 november 2012 12:01 schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
Np. Weet je ook gelijk waarom deze reeks zo groot is geworden.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:02 schreef rolls-reus het volgende:
Thanks voor de uitlegbegin het te snappen denk ik
Leg dat ook eens ff uit dan, want dat verband snap ik nietquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Np. Weet je ook gelijk waarom deze reeks zo groot is geworden.
quote:
Wat denk je dat er gebeurt als een grote Youtuber vaak op een forum komt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:04 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Leg dat ook eens ff uit dan, want dat verband snap ik niet
Zijn er hier mensen die speciaal voor of door hem hier komen dan?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat denk je dat er gebeurt als een grote Youtuber vaak op een forum komt.
Nja, weet ik niet, maar sinds dat hij hier is gekomen halen we ieder jaar topic #1000.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:08 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Zijn er hier mensen die speciaal voor of door hem hier komen dan?
they come and go he, de meeste gaan na een tijdje weer wegquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nja, weet ik niet, maar sinds dat hij hier is gekomen halen we ieder jaar topic #1000.
Vertel meer !quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nog steeds mijn sigIk zag dat er een IF Maikon Leite voor 2.5 miljoen weg ging. Zijn prijs is dus al met meer dan 50% gedaald.
Van sommige maar beter dat ze weer snel weg zijn gegaanquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
they come and go he, de meeste gaan na een tijdje weer weg
Ik vind je een prima user.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:14 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Van sommige maar beter dat ze weer snel weg zijn gegaan
Al zullen jullie van mij nog wel een tijdje last hebben denk ik
klopt, sommige zijn niet helemaal goedquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:14 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Van sommige maar beter dat ze weer snel weg zijn gegaan
Al zullen jullie van mij nog wel een tijdje last hebben denk ik
Er is dit jaar iets vreemds met de echt lange keepers..IRL zijn dat soort gasten juist goed als ze iets meer tijd hebben en pakken ze door hun reach veel longshots en zijn ze wat minder in het korte werk. In FIFA pakken die slungels als Vanderlei en Courtois juist alles van dichtbij en laten ze er soms echt de meest maffe longshots in vliegen..echt wazig.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:12 schreef ThadCastle het volgende:
Kut IF Vanderlei kan ook geen longshots stoppen waardeloze kut
Gewoon met echt geld kopen. Waar geef je het anders aan uit?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan hem nooit betalen. gr gr
Hoeveel zou je max voor hem neerleggen? Hoeveel heb je überhaupt nog na die verkoop?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan hem nooit betalen. gr gr
Coke, hoeren en wc brillen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gewoon met echt geld kopen. Waar geef je het anders aan uit?
quote:
quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]![]()
![]()
Huilen en lachen tegelijk. #Toine
quote:
Op 1 account 270k, op mijn 2e account bijna 380k en op mijn 3e account ook nog 265k. Wel heb ik bijna alle kits en badges van het spel maar ik ga de ontbrekende ooit nog kopen. En ik heb nog een hoop spelers in mijn club. Ik weet eigenlijk niet eens of ik hem nog wel wil hebben. Het hangt er vanaf wat zijn prijs de komende dagen doet.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoeveel zou je max voor hem neerleggen? Hoeveel heb je überhaupt nog na die verkoop?
quote:
Was gewoon een EAids potje, ik had 100 1op1s maar alle lobjes gingen naast en harde schoten ook etc. Hij schiet 1x van afstand en hij zit erin. Heb bij de 2-0 maar mijn xbox uitgeramdquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er is dit jaar iets vreemds met de echt lange keepers..IRL zijn dat soort gasten juist goed als ze iets meer tijd hebben en pakken ze door hun reach veel longshots en zijn ze wat minder in het korte werk. In FIFA pakken die slungels als Vanderlei en Courtois juist alles van dichtbij en laten ze er soms echt de meest maffe longshots in vliegen..echt wazig.
Dan mis je 1 been vrees ik. Torso en linkerbeen moet lukken.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:26 schreef rolls-reus het volgende:
Ik heb 900k klaarliggen voor het winnende bod op leite aankomende week
Die zijn kut ja, maar ja..bij 2-0 is het wel wat snelquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Was gewoon een EAids potje, ik had 100 1op1s maar alle lobjes gingen naast en harde schoten ook etc. Hij schiet 1x van afstand en hij zit erin. Heb bij de 2-0 maar mijn xbox uitgeramd
Ja als hij daarboven blijft koop ik m nietquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan mis je 1 been vrees ik. Torso en linkerbeen moet lukken.
Was de 86ste min ofzo. Ik had echt 20 ingame minuten aan een stuk aangevallen en 1 counter van hem was raak. En ipv te ragen, duw ik mijn xbox uitquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die zijn kut ja, maar ja..bij 2-0 is het wel wat snel
Ik ben ragequit free since '93, maar ik vraag me soms wel af waarom. De coins boeien niet meer en soms zit je echt zo tegen je zin een wedstrijd uit
Damn, nicequote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:34 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Klaar. 19k ofzo voor Kara betaald..vast 9k ofzo down the drain, maar boeiend. Ben benieuwd. Als Pisano kut is pak ik Odoi wel, al lijkt me die ook niet zo goed dit jaar.
gewoon ding uit doen joh, niks positiefs aan dat uitzittenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die zijn kut ja, maar ja..bij 2-0 is het wel wat snel
Ik ben ragequit free since '93, maar ik vraag me soms wel af waarom. De coins boeien niet meer en soms zit je echt zo tegen je zin een wedstrijd uit
Maar voor mij is het een beetje een principekwestie I guess. Moraalridder
Volgens mij iedere speler die een transfer heeft jaquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:48 schreef Tim86 het volgende:
Veel verkeerde clubs bij die MLS TOTS op wefut
Ik ga eens kijken. Ben zo terug.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:48 schreef Tim86 het volgende:
Ik zie er maar 1 verkeerd?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:48 schreef Tim86 het volgende:
Alleen Will inderdaad. Tim zit weer te overdrijven.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:53 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik zie er maar 1 verkeerd?Die nu gefixt is.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:02 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Tijdens het kakken in slaap gevallen, jezus wat stonk ikNu maar even een douche pakken..
Tijdens het kakken in slaap gevallen, jezus wat stonk ikNu maar even een douche pakken..
Oh ik heb vandaag 3 posts gezien over spelers hoor..maar die waren al gefixedquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Alleen Will inderdaad. Tim zit weer te overdrijven.
De hele dag al wat draaierig en slaperig in m'n hoofd, zat lekker te Photoshoppen op de wc (dat wekt goede ideeën op, probeer het maarquote:
Klopt. Ik liet het deze keer aan Remi over. Volgende keer maar weer zelf doen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh ik heb vandaag 3 posts gezien over spelers hoor..maar die waren al gefixed
Ik ben heel visueel ingesteld. Komt dit een beetje overeen?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:10 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
De hele dag al wat draaierig en slaperig in m'n hoofd, zat lekker te Photoshoppen op de wc (dat wekt goede ideeën op, probeer het maar) en toen viel ik in slaap rond 12 uur..
Wat ben ik blij dat m'n broer klopte omdat ie ook moest poepen
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Klopt. Ik liet het deze keer aan Remi over. Volgende keer maar weer zelf doen.
quote:
Heb gelukkig wel een laptop!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ben heel visueel ingesteld. Komt dit een beetje overeen?
[ afbeelding ]
Pff.. dat zou de hemel zijn! Nah, ik zit sowieso niet kort op de WC behalve als ik ergens ben.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:15 schreef Tim86 het volgende:
Dan krijg je last van je reet joh...beetje comfort is wel nodig:
[ afbeelding ]
Helaas daardoor geen geld meer voor een fatsoenlijke pc op mijn pleestation
Maar wel een fax.
Ik neem ook vaak iets te lezen mee. En mijn theorie voor mijn rijbewijs en mijn GVB heb ik ook al schijtend tot me genomen destijds..werkte perfect.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:17 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Pff.. dat zou de hemel zijn! Nah, ik zit sowieso niet kort op de WC behalve als ik ergens ben.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:14 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Heb gelukkig wel een laptop!
[ afbeelding ]
//edit: wat zit die wc-rol daar op een rare plek zeg..
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:15 schreef Tim86 het volgende:
Dan krijg je last van je reet joh...beetje comfort is wel nodig:
[ afbeelding ]
Helaas daardoor geen geld meer voor een fatsoenlijke pc op mijn pleestation
Maar wel een fax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |