SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Spatieloos op 31-07-2013 16:54:45 ]Spatieboos
Heb jij ervaring met beide?quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:38 schreef Flurry het volgende:
Wegsnijden valt wel mee. Wegbranden met een gloeiende draad is veel erger
yepquote:
Nee, nauwelijks. Valt enorm mee, mits verdoofdquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe voelt dat eerste dan, en heb je na de operatie ook nog last ofzo?
Wat een lucht moet er dan uit die bakkes met gele tanden van je komen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:35 schreef Spatieloos het volgende:
INB4 TS poetst nooit zijn tanden
Idd, dat is waar,
Ik had altijd mezelf verteld dat ik sterke tanden had en dat het onnodig wasquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:39 schreef Voszje het volgende:
Geen zin om je tanden te poetsen... Nee, dat je tanden straks uit je bek rotten is gunstiger, inderdaad.
Valt wel mee, ik gebruik we listerine, dat smaakt lekkerquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat een lucht moet er dan uit die bakkes met gele tanden van je komen.
Maar dat is weer slecht voor je tandvlees. Bij langdurig gebruik mogelijk zelfs kankerverwekkend.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik gebruik we listerine, dat smaakt lekker
Oh dit is mij nooit eerder verteld, dus ik moet er mee stoppen?quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:42 schreef Flurry het volgende:
[..]
Maar dat is weer slecht voor je tandvlees. Bij langdurig gebruik mogelijk zelfs kankerverwekkend.
Misschien had je inderdaad een sterk gebit, nu is je glazuur week. Succes met poetsen in ieder geval, die twee minuten zijn zo erg nog niet.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik had altijd mezelf verteld dat ik sterke tanden had en dat het onnodig was
Maar eindelijk ben ik opgehelderd, dus ik zie wel een positieve kant aan dit tandartsbezoek
Je kunt het best gebruiken als je een frisse mond wilt voor een belangrijk gesprek oid, maar beter niet structureel.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh dit is mij nooit eerder verteld, dus ik moet er mee stoppen?
Dat spul heb ik toen tijdelijk moeten gebruiken, behoorlijk sterk spul is dat.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik gebruik we listerine, dat smaakt lekker
juistquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:39 schreef Geralt het volgende:
Ik heb zelf altijd zoiets van hallo luister vriend, een half jaar geleden was er niets aan de hand en nu ineens 4 gaten en snijden en alles? Versta jij godverdomme je vak wel oetlul?
Voor een gezond gebit zou je ook moeten flossen of ragen. Het beste is om gewoon tussen je tanden te prikken met een tandenstoker of een dun ragertje. Ook goed voor je tandvlees.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:44 schreef Spatieloos het volgende:
Maar goed dat ik klaag, weer wat geleerd
Dat doe ik wel vaakquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:47 schreef Voszje het volgende:
[..]
Voor een gezond gebit zou je ook moeten flossen of ragen. Het beste is om gewoon tussen je tanden te prikken met een tandenstoker of een dun ragertje. Ook goed voor je tandvlees.
Oh ik heb eigenlijk helemaal geen pijnquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:47 schreef sturmpie het volgende:
[..]
juist
heb ook eens zo'n tegenvaller gehad, jaren niet naar de tandarts geweest, maar wel goed gepoetst. gewoon voor de lol een afspraak gemaakt voor controle @omdathetkan/normaal is. ziet de tandarts 3 beginnende gaatjes die hij preventief wil opvullen. dom als ik toen was, ging akkoord, en heb sindsdien enorm veel last gehad van de vullingen en waarvan de grootste opnieuw gevuld is, bij een andere tandarts.
ik wil ff zeggen, als jij geen last hebt van gaatjes, dus geen pijn hebt, je het door goed regelmatig vaak poetsen het zelf kan onderhouden. door consequent vaak goed te poetsen kun je je gebit enorm verbeteren en sterker maken.
preventief vullen raad ik af
vullen als je een gaatje/pijn hebt, ok doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |