IK HEB STENEN TUINquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:56 schreef 2NutZ het volgende:
Egels eten geen planten toch? ze maken wel lawaai
OK, dus ze eten je stenen tuin op... juist.quote:
Ze vreten ook geen stenen.quote:
Nee, egels eten juist dategene wat je kwijt wilt in je tuin o.a. slakken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:56 schreef 2NutZ het volgende:
TS zit gewoon in een psychosequote:Op woensdag 31 juli 2013 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
OK, dus ze eten je stenen tuin op... juist.
Dit kan wel naar ONZdacht ik zo
Ja, gaat echt door merg en been dat fluisterzachte geritsel tussen de blaadjes 's nachts.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:56 schreef 2NutZ het volgende:
wat voor geluid zou zo'n ding maken als je hem de frituurpan in gooit?quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:06 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ja, gaat echt door merg en been dat fluisterzachte geritsel tussen de blaadjes 's nachts.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:53 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
Sonic is not amused...
[ afbeelding ]
Oorverdovende bosgeluiden.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:06 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ja, gaat echt door merg en been dat fluisterzachte geritsel tussen de blaadjes 's nachts.
Stel je niet aan drol. Ik heb elke nacht een egel in de tuin hier en ik moet echt mijn kop uit het raam steken om een beetje geritsel te horen. En dan alleen nog als windstil is.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]jij weet niet waar je over praat dus, kola.
Die beesten kunnen net zoveel geluid maken als een volwassen persoon die door bosjes heen kraakt, niet te vergeten het gegrom en gesnuif. Helemaal in paar tijd.
Drol? wow, heftig.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:18 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Stel je niet aan drol. Ik heb elke nacht een egel in de tuin hier en ik moet echt mijn kop uit het raam steken om een beetje geritsel te horen. En dan alleen nog als windstil is.
Limburg!?? Ik woon in Utrecht, manquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Drol? wow, heftig.
Maar je weet dus wel dat je elke nacht een egel in de tuin hebt.. hoe? hoor je die?
Limburg heeft wellicht stillere egels dan, dunno.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |