Wellicht. Welke heb jij in de aanbieding ?quote:Op woensdag 4 september 2013 19:35 schreef k_man het volgende:
Zijn er ook die je dubbel hebt? Dan kunnen we misschien ruilen.
Non-conformisme is niet perse de rebelse lustigheid van een recalcitrante puber. Het tragische van zijn karakter is misschien wel enigszins herkenbaar.quote:
Daar heb ik toch altijd een zwak voor. Ik heb Holden Caulfield-leerlingen, al zijn zij zich daar meestal helemaal niet bewust van.quote:
Op die manier wordt mijn snelle en ongeplande zwangerschap wel steeds moeilijker uit te leggen.quote:
Dat is dan natuurlijk ook weer zo ja.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:46 schreef mane het volgende:
Ja, ik vraag wel eens of ze het boek kennen. Meestal krijg ik als antwoord 'nee' te horen. Vervolgens raad ik ze het boek aan. Maar aangezien het Holden Caulfield-leerlingen zijn, volgen ze dat soort raad zelden op. Ze zijn ervan overtuigd uniek te zijn. En terecht natuurlijk.
Waarom verkwist jij eigenlijk lestijd met dergelijke onderwerpen ? Welk vak geef je ?quote:Op woensdag 11 september 2013 16:46 schreef mane het volgende:
Die zei van de week in de les dat hij van plan is SGP te stemmen. 'Want die staan tenminste duidelijk ergens voor en zijn niet zo nep.'
quote:Op woensdag 11 september 2013 17:23 schreef Gellius het volgende:
Mazeratti is een Tom Waitsangehauchte!
quote:Op woensdag 11 september 2013 17:24 schreef Gellius het volgende:
Maxerazzi, excuus. Al die leuke, nieuwe, frisse usertjes lijken op elkaar.
Je moet toch ergens je tijd mee verdoen. Den Uitvreter wilde versterven en verder vooral niks doen en niks zijn. Zit ook wat in.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:54 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Waarom verkwist jij eigenlijk lestijd met dergelijke onderwerpen ? Welk vak geef je ?
Dat was, na Johnsburg, Ill., altijd mijn favoriet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |