Houjebek, Houellebecq ?quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:13 schreef LXIV het volgende:
Uit mijn hoofd: Houellebeck, de kaart en het gebied.
Schrijvers die zichzelf serieus nemen kun je evengoed doorspoelen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:15 schreef DO2 het volgende:
Ik weet niet waar jij kijkt, LK, maar ik zie hier hooguit wat users die zo nu en dan een drolletje komen draaien.
Een schrijver die zichzelf 'n beetje serieus neemt, houdt het in deze leegte ook nooit langer dan een week uit.
Prima. En mocht Meulenhoff die drol afwijzen dan kan je 'm altijd nog hier kwijt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:19 schreef LelijKnap het volgende:
Sommige weten niet wanneer ze moeten beginnen met schrijven. Ik ben voornemens pas te beginnen wanneer ik minstens 50 ben. Het zal niets dan absolute waanzin zijn om voor die tijd een drol te presenteren.
Ik vermoed dat dit topic al een duizend keer gestorven zal zijn, met al die bijna-opa's.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:22 schreef DO2 het volgende:
Prima. En mocht Meulenhoff die drol afwijzen dan kan je 'm altijd nog hier kwijt.
En beter een Stalin dan een Adolf ? Ja, zo kun je voor elke idioot gratie verlenen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:25 schreef LXIV het volgende:
Beter een schrijver die niet weet wanneer te beginnen dan een schrijver die niet weet te stoppen zeg ik dan maar.
Zolang er mensen zijn die drolletjes blijven draaien is deze reeks verdoemd tot de eeuwigheid.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:27 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dit topic al een duizend keer gestorven zal zijn, met al die bijna-opa's.
Laten we dan in elk geval hopen dat deze (toekomstige) bijstandstrekkers nog lang in leven gehouden zullen worden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:31 schreef DO2 het volgende:
Zolang er mensen zijn die drolletjes blijven draaien is deze reeks verdoemd tot de eeuwigheid.
Dus dat zit wel goed.
Grote kans. Ik kloot nog aan met idealen en zo.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:36 schreef Mainport het volgende:
Jeetje LelijKnap volgens mij ben je nog jonger dan ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |