quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:44 schreef mane het volgende:
Het wordt eenrozijnenmeisje
.
Zo is gisteren om 8.55 vastgesteld. In het kader van de esthetiek kan ik vertellen dat ze prachtig met een handje op een knie in halve kleermakerszit zen lag te zijn.
Ja, en dat je eigen moeder dan juf is. Ik vind het nu al een beetje zielig eigenlijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:44 schreef Gellius het volgende:
Gymnasiummeisje ook, natuurlijk. Bestaat er iets mooiers? Werkelijk?
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:44 schreef mane het volgende:
Het wordt eenrozijnenmeisje
.
Zo is gisteren om 8.55 vastgesteld. In het kader van de esthetiek kan ik vertellen dat ze prachtig met een handje op een knie in halve kleermakerszit zen lag te zijn.
Ben net één dag ban-vrij. Ik pas wel op.quote:Op maandag 2 september 2013 20:02 schreef mane het volgende:
Ik zou zelf naar OUD gaan en daar een lekker relletje schoppen bij die moeders. Altijd leuk toch?
Onbevreesd, maar zonder moed. Berustend. Berustend in kademuren en doorhalen. In dunne zolen en lege zakken. Versjacherd aan de sleur.quote:
Ik zal het aan Meulenhoff doorgeven.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:33 schreef LelijKnap het volgende:
Dit topic is een spiegel van de nederlandse literatuur.
Uit mijn hoofd: Houellebeck, de kaart en het gebied.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:56 schreef Mainport het volgende:
Op dit moment kauwde [zijn vader] verbeten op zijn speenvarken, met ongeveer dezelfde expressie als wanneer het een blok rubber was geweest, niets duidde erop dat hij de aanhoudende stilte wilde doorbreken, en verhit zocht Jed uit alle macht naar iets wat op een gespreksonderwerp zou kunnen lijken. Als hij getrouwd was geweest of tenminste een vriendin had gehad, nou ja wat voor vrouw dan ook, dan zou het allemaal heel anders zijn gegaan - vrouwen zijn in die familiedingen toch beter dan mannen, het is zo'n beetje hun basisspecialiteit, zelfs als ze in werkelijkheid geen kinderen hebben zijn die er toch, in potentiële zin, aan de horizon van het gesprek, en oude mannen interesseren zich voor hun kleinkinderen, dat is bekend, ze associëren die met de cycli van de natuur of iets in die trant, nou ja er is een soort emotie die weet te ontluiken in hun oude hoofd, de zoon is de dood van de vader, zeker, maar voor de grootvader is de kleinzoon een soort wedergeboorte of revanche, en dat is ruimschoots voldoende, voor de duur van een kerstmaaltijd in elk geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |