Wellicht. Welke heb jij in de aanbieding ?quote:Op woensdag 4 september 2013 19:35 schreef k_man het volgende:
Zijn er ook die je dubbel hebt? Dan kunnen we misschien ruilen.
Non-conformisme is niet perse de rebelse lustigheid van een recalcitrante puber. Het tragische van zijn karakter is misschien wel enigszins herkenbaar.quote:
Daar heb ik toch altijd een zwak voor. Ik heb Holden Caulfield-leerlingen, al zijn zij zich daar meestal helemaal niet bewust van.quote:
Op die manier wordt mijn snelle en ongeplande zwangerschap wel steeds moeilijker uit te leggen.quote:
Dat is dan natuurlijk ook weer zo ja.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:46 schreef mane het volgende:
Ja, ik vraag wel eens of ze het boek kennen. Meestal krijg ik als antwoord 'nee' te horen. Vervolgens raad ik ze het boek aan. Maar aangezien het Holden Caulfield-leerlingen zijn, volgen ze dat soort raad zelden op. Ze zijn ervan overtuigd uniek te zijn. En terecht natuurlijk.
Waarom verkwist jij eigenlijk lestijd met dergelijke onderwerpen ? Welk vak geef je ?quote:Op woensdag 11 september 2013 16:46 schreef mane het volgende:
Die zei van de week in de les dat hij van plan is SGP te stemmen. 'Want die staan tenminste duidelijk ergens voor en zijn niet zo nep.'
quote:Op woensdag 11 september 2013 17:23 schreef Gellius het volgende:
Mazeratti is een Tom Waitsangehauchte!
quote:Op woensdag 11 september 2013 17:24 schreef Gellius het volgende:
Maxerazzi, excuus. Al die leuke, nieuwe, frisse usertjes lijken op elkaar.
Je moet toch ergens je tijd mee verdoen. Den Uitvreter wilde versterven en verder vooral niks doen en niks zijn. Zit ook wat in.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:54 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Waarom verkwist jij eigenlijk lestijd met dergelijke onderwerpen ? Welk vak geef je ?
Dat was, na Johnsburg, Ill., altijd mijn favoriet.quote:
Minstens zo goed! Het mag best breed, allemaal.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:34 schreef JAM het volgende:
Niet dat ik het daar over zou hebben hoor. Hoogstwaarschijnlijk zou ik jaren twintig variété doen in de stijl van Eddie Cantor.
watch?v=9Mhpw7gb1fE
Katja. Ik heb het even teruggekeken. Ik kan me wel vinden in haar mening. Maar tegelijkertijd kan ik me niet voorstellen dat ik die biografie niet ga lezen. En na het lezen spijt hebben, waarschijnlijk.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:44 schreef Ringo het volgende:
Bij DWDD mocht vorige week een meisje aanschuiven om over Salinger te praten. Ik dacht eerst dat het mane was. Vanavond zat ze weer aan tafel.
Je moet (of nou ja, je moet niks, maar je snapt t wel) gewoon praten over iets waar je veel verstand van hebt, of interessant vindt. Idee erachter is dat mensen het altijd erg fijn vinden als iemand erg enthousiast is en dat het aanstekelijk werkt.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:02 schreef mane het volgende:
Het lijkt me dus doodeng, IR. Nog even los van de vraag welk onderwerp ik dan zou kiezen, vrees ik dat ik heel erg ga blozen.
Ik ga ook altijd een beetje dood als ik bij de diploma uitreiking moet speechen.
Ik denk er even over na. Genoeg onderwerpen te bedenken, daar ligt het niet aan. Zolang de sfeer informeel is, kan ik 't wel aan denk ik. Het idee is in ieder geval super.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Je moet (of nou ja, je moet niks, maar je snapt t wel) gewoon praten over iets waar je veel verstand van hebt, of interessant vindt. Idee erachter is dat mensen het altijd erg fijn vinden als iemand erg enthousiast is en dat het aanstekelijk werkt.
Maar goed, ik heb het het makkelijk, ik hoef iedereen alleen maar aan- en af te kondigen en speel als t goed is een thuiswedstrijd.
Meneer Seinfeld, Jerry, merkt daarover op dat de grootste angst, nog groter dan de dood zelf, het spreken in het openbaar is. Zo stelt hij dat men bij een begravenis liever in de kist zou liggen dan,- nou ja, je lui begrijpt het wel.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:02 schreef mane het volgende:
Het lijkt me dus doodeng, IR. Nog even los van de vraag welk onderwerp ik dan zou kiezen, vrees ik dat ik heel erg ga blozen.
Ik ga ook altijd een beetje dood als ik bij de diploma uitreiking moet speechen.
Doe je kunstgebit in, JAM!quote:
Ja, en als ik het eenmaal doe, gaat het goed. Maar de momenten vlak ervoor, als je weet dat je bijna moet. Brrrr.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:45 schreef JAM het volgende:
[..]
Meneer Seinfeld, Jerry, merkt daarover op dat de grootste angst, nog groter dan de dood zelf, het spreken in het openbaar is. Zo stelt hij dat men bij een begravenis liever in de kist zou liggen dan,- nou ja, je lui begrijpt het wel.
Ik heb ooit Nasr een gedicht zien voordragen op de 5e van Mahler. Dat moet één van de vervelendste dingen zijn geweest die ik ooit heb mogen aanschouwen. In die sferen blijvend, raad ik aan om een expressieve dans van 8 minuten in te studeren over het lot van een pandabeer verdwaald in een doolhof van bamboe, begeleid door Machine Gun van Peter Brotzmann.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:43 schreef Ringo het volgende:
Met begrafenisspeeches heb ik geen ervaring, maar doorgaans leef ik nogal op bij dit soort dingen. Dit weekend ga ik es goed nadenken met welk onderwerp ik IR en de anderen 8 minuten kan vervelen.
Optimalisering van leven, hè. Wat anders rest een samenvoeging van wat bacteriën.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:31 schreef mane het volgende:
Je moet toch ergens je tijd mee verdoen. Den Uitvreter wilde versterven en verder vooral niks doen en niks zijn. Zit ook wat in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |