Dat dus.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:33 schreef Godtje het volgende:
Er voor zorgen dat jij je voortaan aan de regels gaat houden.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:31 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Gisteren reed ik tegen het verkeer in.
Hoe oud ben jij?quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:37 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Ik snap dat ik fout zat, dat ontken ik ook niet. Het lijkt me sterk dat twee gastjes van 20 bewust tegen auto's gaan aanrijden alleen om mensen een lesje te leren.
En nu moeten we hun gedachte gaan lezen? had je aan die twee moeten vragen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:37 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Het lijkt me sterk dat twee gastjes
Mij niet. Ik zou het gedaan hebben.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:37 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Ik snap dat ik fout zat, dat ontken ik ook niet. Het lijkt me sterk dat twee gastjes van 20 bewust tegen auto's gaan aanrijden alleen om mensen een lesje te leren.
In Den Haag was het een tijd vrij gebruikelijk dat tokkies voor een paar tientjes een aftands barrel kochten, en daarmee uit een zijstraat van rechts reden op onoverzichtelijke kruisingen. De botsing was dan min of meer automatisch de schuld van de andere partij, en zij scoorden de dagwaarde die toch al gauw een paar honderd opbracht.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:37 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
JA GOEDE VRAAGquote:Op woensdag 31 juli 2013 09:40 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Okee bedankt. Backfire topic dus.
Ben nog steeds benieuwd wat hypothetisch een reden kan zijn om een verkeersongeluk uit te lokken,
Al reed je 5 km over de A2 in tegengestelde richting. Je hoort je aan de regels te houden. Je bent zelf fouter bezig dan zij.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:40 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Ben nog steeds benieuwd wat hypothetisch een reden kan zijn om een verkeersongeluk uit te lokken, maar ik begrijp dat de volkswoede zich nu tegen mij richt omdat ik stapvoets 20 meter tegen het verkeer in rijd.
Welke voorrangsregels? Er zijn dan toch geen voorrangsregels denk ik?quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:41 schreef Bill_E het volgende:
Als ik het verhaal zo lees is TS niet schuldig aan het ongeval. Hij overtrad wel verkeersregels, maar daarmee vervallen de voorrangsregels niet ineens?
Welke voorrangsregels heb je als je tegen het verkeer in rijdt?quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:41 schreef Bill_E het volgende:
Als ik het verhaal zo lees is TS niet schuldig aan het ongeval. Hij overtrad wel verkeersregels, maar daarmee vervallen de voorrangsregels niet ineens?
Hmn okee, zoiets zou het wel zijn dan.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:40 schreef mvdejong het volgende:
[..]
In Den Haag was het een tijd vrij gebruikelijk dat tokkies voor een paar tientjes een aftands barrel kochten, en daarmee uit een zijstraat van rechts reden op onoverzichtelijke kruisingen. De botsing was dan min of meer automatisch de schuld van de andere partij, en zij scoorden de dagwaarde die toch al gauw een paar honderd opbracht.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:42 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
[..]
Hmn okee, zoiets zou het wel zijn dan.
Als ik zeker weet dat ik niks fout doe in het verkeer en de ander wel dan rij ik ook gewoon door alsof die ander er niet is. Gaat vaak maar net goed maar ik weiger mijn goede verkeersgedrag aan te passen aan de zoveelste malloot. Dit levert bij de schuldige partij vaak verbouwereerde blikken op maar ik weet zeker dat ze dat moment even zullen onthouden waarbij ze hun rijgedrag zeer snel aan moesten passen of het loodje leggen. Misschien gaat het nog ooit fout maar ik zal altijd in het gelijk gesteld worden door de verzekering. Als het zo moet zijn dat deze hoop moeite nodig is om een verkeersmongool wat bewuster te maken van het feit dat er mensen rondrijden die zich niet aan andermans kutgedrag aan gaan passen dan is dat maar zo.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:40 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Ben nog steeds benieuwd wat hypothetisch een reden kan zijn om een verkeersongeluk uit te lokken, maar ik begrijp dat de volkswoede zich nu tegen mij richt omdat ik stapvoets 20 meter tegen het verkeer in rijd op zoek naar een parkeerplek.
Stel nou he, stel gewoon dat je het bord van eenrichtingsverkeer niet hebt gezien.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welke voorrangsregels heb je als je tegen het verkeer in rijdt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |