Mensen die het verhaal niet kennen, zullen er niet veel van begrijpen.quote:Op donderdag 1 april 2004 13:27 schreef Hare het volgende:
Niet?Hoezo dat?
Maar goed, ik zei wat ik zei omdat victorinox zei dat de film in Nederland niet zo goed zou lopen omdat we hier niet zo gelovig zijn. Ik dus ook niet, maar toch ga ik er heen
Hèhè, hoe wou je dat dan doen? Jezus is toch de zoon van God? Hoe kun je dan wel in ene geloven en niet in de andere?quote:Op donderdag 1 april 2004 13:29 schreef Disorder het volgende:
Atheïsten geloven niet in een God. Dat wil nog niet zeggen dat je niet in Jezus Christus kan geloven. Al geef ik toe dat het wel gerelateerd is.
Ik geloof niet in God, maar ik het zou best kunnen dat Jezus heeft bestaan vroeger. En dan niet als zoon van god, maar als zoon van maria en jozef. Waarom zou hij niet bestaan kunnen hebben? Hij kan zelf geloofd hebben de zoon van God te zijn geweest, en anderen willen helpen? Ik weet het verder ook niet hoor, ik hou me er ook niet echt mee bezig.quote:Op donderdag 1 april 2004 14:20 schreef Hare het volgende:
[..]
Hèhè, hoe wou je dat dan doen? Jezus is toch de zoon van God? Hoe kun je dan wel in ene geloven en niet in de andere?
En het zou best kunnen dat ik nu iets heel doms zeg, maar goed, ik heb de bijbel ofzo dan ook niet gelezen
De insteek is juist heel anders dan bij de andere verfilmingen; dit is het lijdensverhaal. En het lijden speelde in de meeste andere christusverfilmingen vaak een ondergeschikte rol, hoewel het toch één van de belangrijkere aspecten is van het leven (vooral het einde) van Christus. Daarom vind ik het interessant om ook eens deze kant van het verhaal te zien. Zie ook hierquote:Op donderdag 1 april 2004 13:57 schreef kamagurka het volgende:
Ik snap nog steeds de insteek van deze film niet... na 2 dozijn christusverfilmingen vond Mel het weer ns de hoogste tijd dit fabeltje nieuw leven in te blazen..?
Deze film laat ik maar ns lekker lopen in de bios![]()
Ja, is inderdaad met ondertitelingquote:Op donderdag 1 april 2004 22:54 schreef caradoc het volgende:
Ik vraag me af, aangezien de film in een andere taal is gesproken ... zit er ondertiteling bij? Ik hoorde and las van niet. Als het er niet bij zit, is het verhaal opzich wel te volgen?
Waarom schreef ik in vredesnaam "and" inplaats van "en". Ik moet echt ophouden met engels te spreken elke dag hahaha.quote:Op donderdag 1 april 2004 22:59 schreef miendobbelsteen het volgende:
[..]
Ja, is inderdaad met ondertiteling
quote:Op donderdag 1 april 2004 21:54 schreef Hare het volgende:
gaat ie broodjes uitdelen alsof het zijn lichaam is enzo
als je toch al niet "gelooft" waarom kijk je de film dan uberhaupt?? dan kan je er al bijna vanuit gaan dat je t niets zult vinden...quote:Op donderdag 1 april 2004 21:54 schreef Hare het volgende:
- hoop geblaat -
Along Came Pollyquote:Op vrijdag 2 april 2004 00:02 schreef Timo20 het volgende:
[..]
als je toch al niet "gelooft" waarom kijk je de film dan uberhaupt?? dan kan je er al bijna vanuit gaan dat je t niets zult vinden...
Vraag ik me alleen 1 ding af: welke film van de afgelopen tijd (weken/maanden) vond jij dan beter dan The Passion???
quote:Op vrijdag 2 april 2004 00:02 schreef Timo20 het volgende:
[..]
als je toch al niet "gelooft" waarom kijk je de film dan uberhaupt?? dan kan je er al bijna vanuit gaan dat je t niets zult vinden...
Films die zijn uitgekomen of films die ik gezien heb? (van die laatste zijn er wel errug veel, ben bezig met imdb top 250, en daar zitten zo veel geweldige films tussen, maar goed zal daar niet aan beginnen), maar goed, een paar die de laatste tijd zijn uitgekomen (dvd of bios):quote:Vraag ik me alleen 1 ding af: welke film van de afgelopen tijd (weken/maanden) vond jij dan beter dan The Passion???
ja, en Michael Jackson ernaast.. maar wie zijn nou de gekken.. het enige wat jij najaagt is seks en geld.. dan zit ik liever in het gekkenhuisquote:Op donderdag 1 april 2004 21:54 schreef Hare het volgende:
Jahoor, als die gast op dit moment zou leven zouden ze hem zo in een gekkenhuis zetten.
Wat?quote:Op vrijdag 2 april 2004 00:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
ja, en Michael Jackson ernaast.. maar wie zijn nou de gekken.. het enige wat jij najaagt is seks en geld.. dan zit ik liever in het gekkenhuis
uiteraard die je hebt gezienquote:Op vrijdag 2 april 2004 00:20 schreef Hare het volgende:
Films die zijn uitgekomen of films die ik gezien heb?
deze films zijn iddquote:Gister Dogville gezien, geweldig, Lost In Translation, Love Actually,Big Fish,
gewoon, uit nieuwsgierigheidquote:Vraag ik me alleen 1 ding af: Waarom wil je dit weten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |