Neem een klysma.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:30 schreef Kriebelhoest het volgende:
[..]
Natuurlijk veeg ik me reet af. Alleen heerst het "niet schone" gevoel.
Ga dan nog een keer onder de Douche.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:30 schreef Kriebelhoest het volgende:
[..]
Natuurlijk veeg ik me reet af. Alleen heerst het "niet schone" gevoel.
Verspilde tijd en moeitequote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:33 schreef SixSixOne het volgende:
[..]
Ga dan nog een keer onder de Douche.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Dat idd, gewoon de stront door het putje prakken...quote:
Ja, vuurtje erbij om je tarrels te verbranden en klaar.quote:
vochtige doekjes?quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:09 schreef BeavisnKutthead het volgende:
Je moet je reet ook eerst afvegen met van die vochtige doekjes man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienstregelingen dient te allen tijde conform de trein te rijden.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:05 schreef BesottedOrb het volgende:
Gewoon putje eruit, op de hurkjes en schijten maar. Even met de harde straal van de douchekop op het putje mikken. (wel omdraaien anders krijg je al de schijtspetters in je ogen). En klaar is Jozef
smetvrees?quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:13 schreef dustbrain het volgende:
Ik douche gewoon elke keer na het schijten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |