PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
jij bent toch voor feyegay? je hebt geen rechtquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:26 schreef Revontulet het volgende:
Heb een psg shirt. De slimme jongons snappen de referentie naar psv natuurlijk wel.
Ik ben voor bvv barendrecht.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
jij bent toch voor feyegay? je hebt geen recht
Dat zeker. Zonder van bommel en strootman kan het zomaar weer een sympathieke club worden.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:28 schreef Nickskuh het volgende:
Vond dit PSV een stuk leuker om naar te kijken. Veel beter dan die irritante jongetjes als Mertens, Strootman, Toivonen en ga zo maar door.
Ik ben niet echt diehard fan, maar ik volg feyenoord wel het meeste in nederland.quote:
Bijna bedtijd, mevrouw kijkt ace ventura (quote:
Gooi alles uit manquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:32 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Bijna bedtijd, mevrouw kijkt ace ventura () dus ik ben even aan het Fok!en
There comes the ape out the sleeve!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:31 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ik ben niet echt diehard fan, maar ik volg feyenoord wel het meeste in nederland.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
jij bent toch voor feyegay? je hebt geen recht
Wel een club met "recht" erin dus.quote:
que?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:43 schreef Ozz-03 het volgende:
http://nos.nl/sport/voetbal/champions-league/livestream/
Zo nu en dan tetten en billen te zien.quote:
November weer op volle sterkte.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:46 schreef poker4lifee het volgende:
Hoelang ligt Narsingh er eigenlijk nog uit? Zou toch begin dit seizoen weer meedoen?
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:47 schreef Baje het volgende:
[..]
November weer op volle sterkte snelheid.
quote:
Ik heb volgens mij nog vet veel fut 12 coinsquote:
Ik niet. Zit nu offline cups te spelenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:54 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog vet veel fut 12 coins
Of niet. Heb toen echt een half miljoen aan bidcoins gekocht
Geef mij dna. Kan ik nog ff een IF Kim shin Wook halenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:54 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog vet veel fut 12 coins
Of niet. Heb toen echt een half miljoen aan bidcoins gekocht
en dat op dinsdagavondquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:58 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Go home wefut, you're drunk..
Terugknop van je browser ingedrukt?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:58 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Go home wefut, you're drunk..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Je had dat team gewoon op moeten slaan.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee opende de squadbuilder en kreeg dit team te zien wat ik zondag gemaakt had
Nee want ik vind m kut en dus klikte ik op kruisje op het tabje.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:03 schreef Reemi het volgende:
[..]
Je had dat team gewoon op moeten slaan.
Dan had je remove all moeten drukken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee want ik vind m kut en dus klikte ik op kruisje op het tabje.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:02 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
De temperatuur van mijn laptop
WindowsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Volgens mij alleen VHS.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:10 schreef Ozz-03 het volgende:
Is Iron Man 3 al uit in Blu-Ray kwaliteit?
Dit gaat ook veel over Iron. Ook wel eiron genoemd.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:10 schreef Ozz-03 het volgende:
Is Iron Man 3 al uit in Blu-Ray kwaliteit?
Reden om het vaker te doenquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:24 schreef wieisboos het volgende:
Ik heb 5 potjes in de bronze cup gespeeld en ben 3 keer tegen een starter team gekomen
Misschien had ie beter de LB links kunnen zetten en de RB rechtsquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik moest net tegen een Nederlander met dit team (4-5-1)
Proto
Safari Kouyate Toprak Carvajal
Odjidja-Ofoe
Deulofeu Yago Falque Son Beister
Mlapa
Meest verdedigende wedstrijd ooit omdat hij volgens mij ook nog ultra defensive (of in ieder geval defensive) speelde. Het werd 0-1 voor mij door een goal in de 100e minuut. Die verdediging is echt te goed, gelukkig had hij niet de TOTS versies
Ik zet het altijd zo neer zoals het in de squad builder eruit ziet.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Misschien had ie beter de LB links kunnen zetten en de RB rechts
Oh? Hier was iedereen erg negatief over PSV..vrij matig allemaal.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
PSV![]()
![]()
![]()
![]()
BRUMA![]()
![]()
![]()
BAKKALI
![]()
![]()
![]()
REKIK
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een koningen, wat een geweldige leuke wedstrijd. Ik weet dat een zwaluw nog geen zomer maakt, maar dit belooft zoveel goeds voor dit seizoen
Depay vergeet je. Net toen ik begon te denken van 'die speelt niet echt geweldig' maakt hij die goalquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
PSV![]()
![]()
![]()
![]()
BRUMA![]()
![]()
![]()
BAKKALI
![]()
![]()
![]()
REKIK
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een koningen, wat een geweldige leuke wedstrijd. Ik weet dat een zwaluw nog geen zomer maakt, maar dit belooft zoveel goeds voor dit seizoen
Dit ja.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh? Hier was iedereen erg negatief over PSV..vrij matig allemaal.
Leuke troll, neem ik aanquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh? Hier was iedereen erg negatief over PSV..vrij matig allemaal.
Depay was de slechste van PSV kantquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Depay vergeet je. Net toen ik begon te denken van 'die speelt niet echt geweldig' maakt hij die goalDaarna was het ook wel iets beter. Als hij toch iets meer rendement zou hebben
Ja, PSV wasquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Leuke troll, neem ik aan
[..]
Depay was de slechste van PSV kantMaar idd, die goal verbloemt een hoop. Zoveel kansen om zeep geholpen door alleen zelf te gaan, en verdedigt ook veel minder mee als de rest. Bakkali daarentegen
Depay leek in het stadion wel echt bizar veel op Neymar, die pluk mayonaise en hij begint ook al te lopen als Neymar
Hahaquote:
Moet fijn zijn, dit optimisme. It's been a whilequote:Op woensdag 31 juli 2013 00:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Haha
Ik ben gewoon euforisch, zo heb ik genoten vanavondIk heb nu gewoon zin in Ado uit zaterdag, afgelopen jaren was het bibberen voor dat soort wedstrijdjes
Laat het maar weer zien
Dit PSV zal ongetwijfeld nog op hun bek gaan hoor, kansen missen en tikkie nonchalant ballen achterin door het midden uitverdedigen, maar als ze dit seizoen elke wedstrijd met deze instelling het veld ingaan ben ik dik tevreden
Maar het scheelt wel een hoop dat Rekik en vooral Bruma daar nu achterin de rust bewaren en durven in te grijpen, ten opzichte van dat meegehobbel van Derijck en MarceloEn Brenet maakte verdedigend ook een goede indruk (al stond die Hazard nooit op zijn plek en had ie dus bijna nooit een man)
Kloptquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Moet fijn zijn, dit optimisme. It's been a while
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:39 schreef ThadCastle het volgende:
Wel grappig eerste voorzet Brenet was slecht dus reacties hier = Zwarte Manolev
Daarna zieke actie =Brenet is voetballend toch niet best hoor en idd wel een ManolevSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar verdedigend wel heel sterk.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:39 schreef ThadCastle het volgende:
Wel grappig eerste voorzet Brenet was slecht dus reacties hier = Zwarte Manolev
Daarna zieke actie =Hey, dat was heul niet negatief bedoeld. Het was gewoon een goede actie van Zwarte Manolev. Volgens mij deed ik zelfs "SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."...
Ik spotte jou nog in het publiekquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die negers van Zulte waren wel debielen zeg
Oeh waarquote:
Mooi man. Les 1: Als de bal in de lucht is ALTIJD OMHALENquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
Daar zat ik nietquote:
Ja en een keer kwam die gast met dat kapsel van die Neger van Scary movie ook nog als een dwaas tegelijkertijd invliegenquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mooi man. Les 1: Als de bal in de lucht is ALTIJD OMHALEN
![]()
![]()
En dan ben je een kerel van 2 bij 2
quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
HEUL NIETquote:
Ja klopt. Zijn actie was ook vooral op snelheid. Ben benieuwd hoe hij dit seizoen speeltquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Brenet is voetballend toch niet best hoor en idd wel een ManolevMaar verdedigend wel heel sterk.
Lekker bij Jong PSV als het goed isquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja klopt. Zijn actie was ook vooral op snelheid. Ben benieuwd hoe hij dit seizoen speelt
Zo dik ja? Zag er weinig van eigenlijk bij die afscheidswedstrijd..op deze foto zie ik er ook weinig van..quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lekker bij Jong PSV als het goed is
Wel zaak dat hij en Zoet even snel gaan verlengenLekker Tyton verkopen en een leuke oude 2de keeper achter Zoet en Gomes lekker laten lopen met zijn dikke reet. Man wat is die dik geworden
Tis nog steeds veel voor een reservespeler met 1 jaar contract natuurlijkquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:50 schreef Tim86 het volgende:
Ruim 2 miljoen voor Boerrigter trouwens..niet de eerder genoemde 3.5. Was ook te mooi om waar te zijn
Bij die afscheidswedstrijd viel dat juist enorm op, maar op die foto valt het idd wel meequote:Op woensdag 31 juli 2013 00:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo dik ja? Zag er weinig van eigenlijk bij die afscheidswedstrijd..op deze foto zie ik er ook weinig van..
[ afbeelding ]
Dat sowiesoquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tis nog steeds veel voor een reservespeler met 1 jaar contract natuurlijk
Wel het beste voor iedereen dit
Vind ik alsnog een behoorlijk goede deal voor een eenjarig contract.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:50 schreef Tim86 het volgende:
Ruim 2 miljoen voor Boerrigter trouwens..niet de eerder genoemde 3.5. Was ook te mooi om waar te zijn
quote:
quote:
450k waard wel?quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:06 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Verrassing... Goal en een assist voor zijn nieuwe club: http://nl.soccerway.com/m(...)ternacional/1463757/
Maar hij stond niet bij de transfers volgens mij. Dus, IF?
Als STquote:Op woensdag 31 juli 2013 01:06 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Verrassing... Goal en een assist voor zijn nieuwe club: http://nl.soccerway.com/m(...)ternacional/1463757/
Beetje een rare transfer ja..niet echt een stap vooruit ofzo, al is ADO wel een wat grotere club in een grotere stad..Ze kunnen daar wat meer betalen I guess. Heracles heeft ondanks de aardige prestaties afgelopen jaren gewoon echt geen budget om iets te doen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat doet Gouriye nu ineens bij Ado dan?
kom op dan konkojongquote:Op woensdag 31 juli 2013 01:26 schreef Tim86 het volgende:
Volgens mij is de lag gefixed..zo maar even testen thad
Ik heb het verder ook helemaal niet meegekregen. Verder zal dat idd wel kloppen ja, al had een stapje hoger (Utrecht, Heerenveen of AZ) ook wel gekund hoor. Wisselvallige speler, maar zeker een met talent.quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beetje een rare transfer ja..niet echt een stap vooruit ofzo, al is ADO wel een wat grotere club in een grotere stad..Ze kunnen daar wat meer betalen I guess. Heracles heeft ondanks de aardige prestaties afgelopen jaren gewoon echt geen budget om iets te doen.
Dimmen he menneke.quote:
Na de winsterstop was hij wel echt slecht..maar dit soort transfers zijn wel nutteloos ja.quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb het verder ook helemaal niet meegekregen. Verder zal dat idd wel kloppen ja, al had een stapje hoger (Utrecht, Heerenveen of AZ) ook wel gekund hoor. Wisselvallige speler, maar zeker een met talent.
yes tegen elyou en husekleppquote:Op woensdag 31 juli 2013 01:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dimmen he menneke.
Host jij maar, ik pak mijn Noorse team wel.
Ieder team van mij is goed, dat weet jequote:
En die waren best vies..lage crossesquote:Op woensdag 31 juli 2013 01:39 schreef ThadCastle het volgende:
Eerste helft 2 dikke kansen. Maak ik niet (1 omdat ik niet wil sweaten). Vervolgens krijg ik er heel makkelijk 2 tegen. Vooral die tweede goal![]()
En tja de lag hebben we beide
wat is er mis met lage crosses danquote:Op woensdag 31 juli 2013 01:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En die waren best vies..lage crosses
En gewoon hetzelfde spelen als normaal joh, boeiend als er een sweaty bij zit
GG.quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En die waren best vies..lage crosses
En gewoon hetzelfde spelen als normaal joh, boeiend als er een sweaty bij zit
Opzich niets hoor, maar ik voel me toch altijd een beetje vies omdat ze zo simpel en overpowered zijn. Zelfs een rechtsbenige speler met 1 star weak foot geeft hem altijd perfect voor met zijn mindere been..zo maf is dat.quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat is er mis met lage crosses dan
tsja dit spel klopt in dat opzicht toch voor geen meterquote:Op woensdag 31 juli 2013 01:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Opzich niets hoor, maar ik voel me toch altijd een beetje vies omdat ze zo simpel en overpowered zijn. Zelfs een rechtsbenige speler met 1 star weak foot geeft hem altijd perfect voor met zijn mindere been..zo maf is dat.
Idd ja, bizar.quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
GG.
Die lag is wel vervelend. Elyou is zo irritant, elke keer als je de bal afpakt doet hij zo'n ontwijk gebeuren en heeft hem weer terug
Lekker dan als er opeens een ww op staatquote:Op woensdag 31 juli 2013 01:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Idd ja, bizar.
Ik reboot ff mijn xbox, misschien heeft het zin. Wilde ook de router ff rebooten, maar iemand heeft er ineens een wachtwoord op gezet (en heb alle standaard opties al getest)
Als het niet werkt hou ik het maar voor gezien..dan spelen we wel een andere keer.
Ja, ik snap het ook niet. In de kelder zit een Gristengekkie..die verdenk ik ervan.quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Lekker dan als er opeens een ww op staat
Nee gewoon met die gasten spelen, maakt niet uit
Dit postte ik ook niet net ofzoquote:Op woensdag 31 juli 2013 01:49 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]ik ga even mijn spaarpotten kapot slaan
Eerst zeker weten. De doos staat uitquote:Op woensdag 31 juli 2013 02:00 schreef Tim86 het volgende:
Thaddddddd lag is fixed als het goed is..wil je nog spelen?
ik ben nu manager van FC Oss op FM voor Androidquote:Op woensdag 31 juli 2013 02:00 schreef Tim86 het volgende:
Thaddddddd lag is fixed als het goed is..wil je nog spelen?
Latency is groen en blijft groenquote:Op woensdag 31 juli 2013 02:01 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Eerst zeker weten. De doos staat uit
Haha baas. Slotta voor alle set-playsquote:Op woensdag 31 juli 2013 02:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ben nu manager van FC Oss op FM voor Androidjoep van den ouweland en roy de ruiter
Ik zal aan je denkenquote:Op woensdag 31 juli 2013 02:02 schreef Zhano het volgende:
Ach so. Trusten, morgen begint mn 6-daagse werkweek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@DudeW Ik ga binnenkort maar weer eens FM spelenMisschien netwerk spel
Doen wij een netwerkspel. Zelfde comp, rivalen ofzo of juist 1 een goeie club en de andere wat minder en dan alles (talenten etc) uitlenenquote:Op woensdag 31 juli 2013 02:04 schreef Tim86 het volgende:
Ik ben van mijn FM verslaving af..FUT is genoeg
Nog nooit zoiets gedaan, klinkt wel grappigquote:Op woensdag 31 juli 2013 02:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Doen wij een netwerkspel. Zelfde comp, rivalen ofzo of juist 1 een goeie club en de andere wat minder en dan alles (talenten etc) uitlenen
Ik deed dat vorig jaar met iemand. Ajax PSV. Eerste jaar won hij Eredivisie, tweede jaar ik. Derde jaar hij maar was mijn spits Europees topscorer. Een Israelierquote:Op woensdag 31 juli 2013 02:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nog nooit zoiets gedaan, klinkt wel grappig
maakt niet uit, verlies tochquote:
Laatste paar keren dat ik won scoorde ik nadat jij 3 dikke kansen had gemist..als je die nu eens afmaakt ben je al een heel eindquote:Op woensdag 31 juli 2013 02:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik deed dat vorig jaar met iemand. Ajax PSV. Eerste jaar won hij Eredivisie, tweede jaar ik. Derde jaar hij maar was mijn spits Europees topscorer. Een Israelier50 doelpunten ofzo haha
[..]
maakt niet uit, verlies toch
Ik invite je.quote:Op woensdag 31 juli 2013 02:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Laatste paar keren dat ik won scoorde ik nadat jij 3 dikke kansen had gemist..als je die nu eens afmaakt ben je al een heel eind
Lag-free zou moeten helpen daarbij..
lolquote:Op woensdag 31 juli 2013 02:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik invite je.
http://en.wikipedia.org/wiki/Omer_Damari
Dit was die baas toen haha
Wat een kolderquote:Op woensdag 31 juli 2013 02:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
lol
Bij mijn legendarische TOP Oss game was Marnix Kolder 3x op rij mijn Eredivisie topscorer met in de 50 goals per seizoen
Hoe verlies ik dezequote:
Ja, sloeg echt nergens op. Baalde wel van jouw rare goal, maar die was zo dikverdiend al..daarna werd het alleen maar erger en toen maakte ik nog 2 lucky goals..waren ook mijn enige kansen volgens mij. Pletikosa was on fire iddquote:Op woensdag 31 juli 2013 02:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoe verlies ik dezeKut Kroaat. En die eerste goal was echt slordig, die pass gaat naar niemand, die lockte gewoon niet ofzo
Had echt een keer het gevoel dat ik ging winnen
ik heb niks geroot hoor je kan toch gewoon apk downloaden?quote:Op woensdag 31 juli 2013 02:07 schreef Zhano het volgende:
FM handheld kost geldMorgen maar FF mn Nexus rooten
Ja ik had hem op verdedigend gezet omdat ik vond dat je iets te makkelijk langs mijn buiten spelers rendequote:Op woensdag 31 juli 2013 02:54 schreef Tim86 het volgende:
Flink potje schaken was dat Thad..ik kan alleen uit crosses scoren vandaag volgens mij
Jij stond achterin wel echt sterk, maar ook best verdedigend..speelde je op def? Anyway, GG..gelijkwaardige pot was dit, maar ik ben aardig clutch vanavond
Dacht ik al ja, zag maar 2 man voorin bij corners steedsquote:Op woensdag 31 juli 2013 02:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja ik had hem op verdedigend gezet omdat ik vond dat je iets te makkelijk langs mijn buiten spelers rende
Snap die eerste goal van jou echt niet. Die Cyriac rent gewoon uit de rug van mijn CB die gewoon blijft staan. Die heeft nooit geleerd dat je ook naar de man moet kijken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 02:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dacht ik al ja, zag maar 2 man voorin bij corners steeds
Echt de enige verdedigende zwakte bij 352 zijn de vleugels, dus ik zoek het ook wel wat vaker op..door het centrum kom ik steeds 3 CB's en 2 CDM's tegen..dan werkt 4222 vaak niet zo goed
@edit: haha ja ik dacht bijna dat je controller was uitgevallen..maar ik hap niet zo snel..zeker niet in de 16![]()
Standaard FIFA cheese ja..als je met je crosser wat tijd hebt en je laat even sprint los en wacht een sec dan komt je spits altijd keurig voor de CB..zo scoor ik best vaak. En dan maakt het dus geen fuck meer uit hoe klein je spits is en hoe groot de CB..quote:Op woensdag 31 juli 2013 02:57 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Snap die eerste goal van jou echt niet. Die Cyriac rent gewoon uit de rug van mijn CB die gewoon blijft staan. Die heeft nooit geleerd dat je ook naar de man moet kijken.
Aah oke, ook nog een tip voor het verdedigen?quote:Op woensdag 31 juli 2013 03:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Standaard FIFA cheese ja..als je met je crosser wat tijd hebt en je laat even sprint los en wacht een sec dan komt je spits altijd keurig voor de CB..zo scoor ik best vaak. En dan maakt het dus geen fuck meer uit hoe klein je spits is en hoe groot de CB..
Passknop spammen als die cross onderweg is..echt gewoon button mashen als een malle..meer doe ik niet qua verdedigen bij hoge ballenquote:Op woensdag 31 juli 2013 03:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Aah oke, ook nog een tip voor het verdedigen?
Haha oke. Ik druk ook altijd op passen als een dolle. De laatste twee potjes waren iig wel leuk, had beide keren het gevoel dat ik kon gaan winnenquote:Op woensdag 31 juli 2013 03:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Passknop spammen als die cross onderweg is..echt gewoon button mashen als een malle..meer doe ik niet qua verdedigen bij hoge ballen
Echt tijd om handmatig in positie te komen heb je toch niet. Verder doe ik volgens mij weinig..gaat allemaal op instinct eigenlijk, maar ik kan zo niets bedenken. Als je tegenstander goed wacht op de voor-actie van de spits ben je toch vaak machteloos. Doorgaans heeft hij die tijd niet though.
Dat eerste potje speelde je ook wel goed, maar zaten we met die kutlag. Toen heb je ook veel kansen gehad en had je veel meer de bal, maar met lag ben je als aanvallende partij toch meer in het nadeel. Verdedigen lukt altijd wel.quote:Op woensdag 31 juli 2013 03:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Haha oke. Ik druk ook altijd op passen als een dolle. De laatste twee potjes waren iig wel leuk, had beide keren het gevoel dat ik kon gaan winnen
99 omhalenquote:Op woensdag 31 juli 2013 03:14 schreef pascal08 het volgende:
Is dit beter? Gewoon klikken op de rij van de desbetreffende speler voor alle attributes en info.
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op woensdag 31 juli 2013 03:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
99 omhalen
Maar ik snap hem even niet..dat klapt dus uit ofzo?
Zo doe ik het ook vaak, maar wij zijn echte nerds. De gemiddelde user doet 4*+ skills en 80 pace en cared volgens alleen nog om een dribbel stat ofzo. Eigenlijk moet de database dus openen met een eenvoudig snel filtersysteem. Voor de gebruikers die meer willen zijn er dan tabs met ontiegelijk veel toeters en bellen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 03:27 schreef Tim86 het volgende:
Opzich is er niets mis met het huidige systeem. Meestal klik ik gewoon wat opties aan die de filter overleven en knal ik die in een nieuwe tab. De laatste paar opties zet ik dan in compare player voor een laatste sollicatieronde
Nee ben nog niet op de helft.quote:
3 weken ofzo. Ben wel de dagen kwijtquote:
600kquote:Op woensdag 31 juli 2013 01:06 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Maakt niet uit. In fifa 14 zit dit al in het spel zelfquote:Op woensdag 31 juli 2013 03:14 schreef pascal08 het volgende:
Is dit beter? Gewoon klikken op de rij van de desbetreffende speler voor alle attributes en info.
[ afbeelding ]
Moguh ladies,quote:
Huhquote:Op woensdag 31 juli 2013 08:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Maakt niet uit. In fifa 14 zit dit al in het spel zelf
Sites als wefut gaan wel minder gebruikt worden denk ik
zekerquote:Op woensdag 31 juli 2013 08:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Moguh ladies,
nog een beetje genoten van PSV voetbal junkies?
Ook squads maken. en is het spel makkelijk spelers zoeken voor je squad.quote:Op woensdag 31 juli 2013 08:49 schreef poker4lifee het volgende:
volgens mij was tot nu toe alleen bekend dat de workrates er ergens bij zouden staan zodat di emakkelijker te zien werden
[..]
zeker
Waarom?quote:Op woensdag 31 juli 2013 08:51 schreef poker4lifee het volgende:
denk dat het nog steeds veel en veel makkelijker is om eerst een squad op wefut te maken
denk niet dat je alle ingame stats kan zien, en dat is al super belangrijk, en filteren op stats zal er ook vast niet inzittenquote:Op woensdag 31 juli 2013 08:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waarom?
Maar zullen nog steeds veel gebruikt worden die sites. maar denk wel minder.
Als je spelers niet weet, kan je nu ook makkelijk zoekenquote:Op woensdag 31 juli 2013 08:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
denk niet dat je alle ingame stats kan zien, en dat is al super belangrijk, en filteren op stats zal er ook vast niet inzitten
dus ja als je al de spelers weet heb je die sites natuurlijk niet speciaal nodig, maar dat heb je nu ook niet
valt echt mee hoor, gewoon zelfde zoals nu alleen ziet het er iets anders uit. En op naam dan nog natuurlijk. Dus wefut ga je echt nog net zoveel nodig hebben imoquote:Op woensdag 31 juli 2013 09:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als je spelers niet weet, kan je nu ook makkelijk zoekenOf je de ingame stats kan zien weet ik niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:03 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Het AD gaat zich specialiseren in humor
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
valt echt mee hoor, gewoon zelfde zoals nu alleen ziet het er iets anders uit. En op naam dan nog natuurlijk. Dus wefut ga je echt nog net zoveel nodig hebben imoAl is het maar om makkelijk op bepaalde stats te filteren..
Uh nee is niet het zelfde. je kan rechtstreeks van uit je squad zoeken. Maar we zullen zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Dat plaatje is je btw niet het goede plaatje. want ik heb het over uit je squad zoeken
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
tja dan nog, kan je zoeken op een bepaalde league en positie maar dan houdt het alweer op. Eckte futters willen meer infoquote:Op woensdag 31 juli 2013 09:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Uh nee is niet het zelfde. je kan rechtstreeks van uit je squad zoeken. Maar we zullen zienDat plaatje is je btw niet het goede plaatje. want ik heb het over uit je squad zoeken
quote:
Krijg je toch als je r3 doet? Skillmoves sowieso. ingame stats heb ik ze nog niet over gehoord dus dat weet ik niet.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
tja dan nog, kan je zoeken op een bepaalde league en positie maar dan houdt het alweer op. Eckte futters willen meer infozoals ingame stats, skillmoves etc.
Hou je bek kutvent.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:03 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Het AD gaat zich specialiseren in humor
dit doet jou toch niets, jij ben voor vv barendrechtquote:Op woensdag 31 juli 2013 09:44 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Hou je bek kutvent.
Vandaag naar Aken
Wat heeft dat met elkaar te maken dan?quote:Op woensdag 31 juli 2013 02:07 schreef Zhano het volgende:
FM handheld kost geldMorgen maar FF mn Nexus rooten
Bvv Barendrechtquote:Op woensdag 31 juli 2013 09:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dit doet jou toch niets, jij ben voor vv barendrecht
buitenlandse voetbal vereniging ?quote:
geen idee, pas als je dat kaartje hebt dacht ikquote:Op woensdag 31 juli 2013 09:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Krijg je toch als je r3 doet? Skillmoves sowieso. ingame stats heb ik ze nog niet over gehoord dus dat weet ik niet.
Maar daarom zeg ik ook. sites zullen nog genoeg gebruikt worden, maar wel minder.
hahah was me eerste gokquote:
Na al die jaren....het mysterie is eindelijk opgelost!quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hahah was me eerste gokzal toch niet iets met barendrecht te maken hebben he
Skillmoves en weakfoot kan je sowieso nu ook al zien zonder dat je hem koopt. Hoop dat ze ingame stats ook op die manier gaan doen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
geen idee, pas als je dat kaartje hebt dacht ik
holy F*** wat orgineelquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:04 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Na al die jaren....het mysterie is eindelijk opgelost!
Ja man, die spelersuggesties in de trailer waren echt geweldig. Drie Argentijnen om de spits heen en de suggestie van FIFA was lewandowskiquote:Op woensdag 31 juli 2013 08:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ook squads maken. en is het spel makkelijk spelers zoeken voor je squad.
En dat is waar die sites het meest gebruik voor worden. En je kan de waarden van een speler nu veeel makkelijker opzoeken in fut 14.
Ja net of dat in het spel dan ook zo is omdat het in een trailer nog niet goed isquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:17 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja man, die spelersuggesties in de trailer waren echt geweldig. Drie Argentijnen om de spits heen en de suggestie van FIFA was lewandowski
Een trailer is meestal opgedikt en mooier dan het spel zelf, dus dat wordt niet best.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja net of dat in het spel dan ook zo is omdat het in een trailer nog niet goed is
Ja, Genoa dacht ik?quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:31 schreef Zhano het volgende:
Zat Miguel Veloso vorig jaar nog in FUT? Want hij staat erbij bij ultinatedb maar kan ook 0 Wright zijn geweest
FUT12 was mijn eerste FUT dus ik weet het wel zeker.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Maar ik dacht ook dat Zlatan een UP had in FUT12...
haha noobquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:11 schreef Reemi het volgende:
[..]
FUT12 was mijn eerste FUT dus ik weet het wel zeker.
K, dan ga ik m af en toe zoekenquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:11 schreef Reemi het volgende:
[..]
FUT12 was mijn eerste FUT dus ik weet het wel zeker.
Die prijzen gaan nergens meer over. een 41212 contract kost 20k.quote:
Alles is wel duurder ja, en zeldzaam. Maar op zich wel leuk. Je kunt niet gewoon alles kopen wat je wilt.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:25 schreef wonton het volgende:
[..]
Die prijzen gaan nergens meer over. een 41212 contract kost 20k.
Ik ging wou laatst ook weer een kijkje nemen in mijn FUT11 aacount maar servers zijn offline gehaald
Nu wel met mijn nieuwe UIquote:
komt door die nieuwe kaartjes, dan wordt pace zo erg geboost dat de voeten niet meer op de grond komen tijdens het rennenquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk wel zo´n partnership zeg echt super groot nieuws.
Ook leuk dat Messi kan vliegen op Fifa 14
quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:52 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
komt door die nieuwe kaartjes, dan wordt pace zo erg geboost dat de voeten niet meer op de grond komen tijdens het rennen
Op LW? Restecpquote:
yupquote:
Och een vriend van mij gooide inbra er voor 600 coins opquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:08 schreef Zhano het volgende:
Een of andere josti gooit Love, Tosic en Sakho erop voor 200c BIN
Begin van de middag muziekje erbijquote:
Golden oldiequote:Op woensdag 31 juli 2013 12:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Begin van de middag muziekje erbij
In de categoriequote:
Haha, die ken ik gewoon nogquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bojanquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat laatste. Het volgende toernooi zal dan wel een gold toernooi worden.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:19 schreef fetss het volgende:
Is er inmiddels al een nieuw toernooi of nog steeds dat silvers toernooi?
Voor meer swag zou ik Kaboul weghalen en Vertonghen op LCB zetten.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Team af, nu maar eens proberen
quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:31 schreef wonton het volgende:
[..]
Voor meer swag zou ik Kaboul weghalen en Vertonghen op LCB zetten.
noob 50 euro meer betalen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:44 schreef zerokil het volgende:
Bammmm geslaagd in een keer!!!
Morgen naar het gemeentehuis
gefeliciteerdquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:44 schreef zerokil het volgende:
Bammmm geslaagd in een keer!!!
Morgen naar het gemeentehuis
Ik had zonder spoed op dinsdag aangevraagd, vrijdagochtend had ik 'm al. En dagje later dus als je met spoed aanvraagtquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Aanvragen voor over een paar dagen kost niks extra toch?
Vorig jaar was zijn IF als ST meer dan een miljoen en ik kocht hem toen voor 1.3 miljoen. Wel had hij toen echt zieke stats en het was een 74>74 IF, zo'n grote upgrade krijgt hij dit jaar nooit. Wel zijn IF's dit jaar veel duurder. Ik ga zo even op FUT12 kijkenquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:52 schreef Lindgren. het volgende:
Als Maikon Leite een IF krijgt als ST ga ik 'm zeker kopen. Dan gooi ik mijn hele club leeg om 'm te betalen.
Zat er laatst al over na te denken om hem als RF met 7 chem in de spits te zetten. Moet vast wel lukken.![]()
Hopen dat hij dan <500k wordt.. Zal wel niet.![]()
Het blijft toch een van mijn favo spelers.
niewe vido's?quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:20 schreef DuTank het volgende:
Ik zit serieus al op 15 minuten van dreetje z'n meinkraft filmpje
quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:48 schreef rolls-reus het volgende:
Het was toch al bekent welke spelers er allemaal in het mls tots kwamen?
Henryquote:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gefeliciteerd
Paul Verhaegh bij selectie Oranje
ik heb het filmpje helemaal gekeken en snap er niks vanquote:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:25 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Maar ik wil de rest al weten
Volgens mij komt er ook een braziliaanse lw, camilo ofzo
Leuk, we hadden nog geen Braziliaanse LW'squote:Op woensdag 31 juli 2013 13:25 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Maar ik wil de rest al weten
Volgens mij komt er ook een braziliaanse lw, camilo ofzo
Ik kijk nu die eerste, maar volgens mij vindt dreetje FUT niet zo leuk meer. Of zijn sugardaddy is ermee gestopt.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik heb het filmpje helemaal gekeken en snap er niks van
single matches?quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Single matchesNu al 2 ragequits voor rust. TOTS Ashe krijgt vast 93 pace en 64 defending ofzo, eigenlijk is hij dan de perfecte LM.
Geen goede met 4* skills en weak footquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Leuk, we hadden nog geen Braziliaanse LW's
SIF Diego.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:35 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Geen goede met 4* skills en weak foot
oh, leuk.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zit nu in FUT12 dus ja, dan heb je single matches.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:34 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dus mensen op facebook die deze schijt delen.
DAN MOET JE DAT DUIDELIJK VERMELDEN.quote:
hipster.quote:
Ik heb die comment ook een like gegeven.quote:
Ga bronzepackenquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:54 schreef ThadCastle het volgende:
Ik zal ook eens Fifa 12 opstarten. Ben benieuwd hoeveel K ik nog heb
422c op main account. lol
hahaquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:05 schreef Nickskuh het volgende:
Zou graag nog een keer met deze teams spelen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kut tamperen
best groot verschil jaquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:07 schreef Tobi-wan het volgende:
Even mijn win-ratio.
Fifa 12: 1069 - 1 - 305
Fifa 13: 175 - 28 - 77
Redelijk verschil...
Het verschil zit hem in de divisies. Waar je in fifa 12 3 van de 4 potjes tegen noobs speelde en soms de finale tegen een goede speler was de kans om te winnen wat groter. In Divisie 1 zitten ook genoeg slechte spelers maar er is een duidelijk verschil.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
best groot verschil javind 13 echt niet moeilijker geworden tov 12
Dit ja. Ik wil mn IF Breuer terugquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik FUT11. 12 en 13 geven me hetzelfde 'gevoel'
hmm okequote:Op woensdag 31 juli 2013 14:11 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het verschil zit hem in de divisies. Waar je in fifa 12 3 van de 4 potjes tegen noobs speelde en soms de finale tegen een goede speler was de kans om te winnen wat groter. In Divisie 1 zitten ook genoeg slechte spelers maar er is een duidelijk verschil.
Ander verschil is dat ik bijna nooit meer FUT. Clubs is dit jaar een stuk vermakelijker dan FUT. Het is ook fijn om anderen (lees: Rijst) de schuld te kunnen geven.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hmm okedan ben ik gewoon beter geworden ofzo
![]()
Sommige dingen worden nooit oud en verdienen een repost, waaronder diequote:
Ik vind het zoals het nu staat heerlijk spelen. Kaboul vind ik dan ook een fijnere verdediger dan Vertonghen met die workratesquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:31 schreef wonton het volgende:
[..]
Voor meer swag zou ik Kaboul weghalen en Vertonghen op LCB zetten.
yup eens.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:16 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ander verschil is dat ik bijna nooit meer FUT. Clubs is dit jaar een stuk vermakelijker dan FUT. Het is ook fijn om anderen (lees: Rijst) de schuld te kunnen geven.
1 gelijk op zo veel wedstrijden??quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:07 schreef Tobi-wan het volgende:
Even mijn win-ratio.
Fifa 12: 1069 - 1 - 305
Fifa 13: 175 - 28 - 77
Redelijk verschil...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |