Neequote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:13 schreef Nativism het volgende:
Wijnaldum speelt eigenlijk best wel goed. Al weet ik niet of je zijn pech nog wel als pech kunt omschrijven
Met je Arsenal wegzettenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee? is toch goed als PSV en Ajax een paar potjes gaan winnen in de CL?
Hij dwingt het af...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:13 schreef Nativism het volgende:
Wijnaldum speelt eigenlijk best wel goed. Al weet ik niet of je zijn pech nog wel als pech kunt omschrijven
Wijnaldem is waardeloos vandaagquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:13 schreef Nativism het volgende:
De nul houden is nu belangrijker. PSV gaat daar zeker een keer scoren.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:13 schreef TheVulture het volgende:
2-0 moet eigenlijk wel vallen nu... zeker een jonge ploeg kan nog wel eens onder de druk van een vijandig stadion bezwijken
Ja, maar de kans dat ze een club als Arsenal loten is veel kleiner dan de kans dat ze een gelijkwaardige tegenstander loten.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee? is toch goed als PSV en Ajax een paar potjes gaan winnen in de CL?
als ik er zelf maar lol om hebquote:
Draxler disst dit PSV met 2 vingers in z'n neusquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ze kunnen Schalleke loten dat is wel te doen voor PSV
Je hebt niets veranderd.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:13 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een zeer subtiele wijziging in de OP aangebracht.
Degene die kan vinden wat het is krijgt geen prijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |