nogmaals: je moet wel een erg kutleven hebben als je niks beters te doen hebt dan trollenquote:
Dat kan natuurlijk nog steeds.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:08 schreef TheVulture het volgende:
En ben blij toe want ik zag die luizige Belgen er nog wel eentje inprikken straks
Wie overschat hem dan?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik.
Daar verandert dit niks aan.
Mooie goal though.
Ben je het nou eens met GGMM?quote:
Mooi toch.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ben je het nou eens met GGMM?
Ik merk dat er een vriendschap tussen jullie ontstaat
En een vriend van GGMM is een vriend van mij.
alleen nog even Arsenal wegzetten in de volgende ronde en jullie zitten in de poulefase. Zou goed zijn voor het het Nederlands clubvoetbal om weer 2 clubs in het hoofdtoernooi te hebbenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel keepersfout meen ik, maar boeiend. Miljoenen zijn al bijna binnen.
Kan nog steeds, en 1-1 zou ook niet veel soeps zijn.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:08 schreef TheVulture het volgende:
En ben blij toe want ik zag die luizige Belgen er nog wel eentje inprikken straks
Nee maar altijd nog beter dan een 0-1quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:09 schreef Nativism het volgende:
[..]
Kan nog steeds, en 1-1 zou ook niet veel soeps zijn.
Nu kan ik vredig sterven.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:09 schreef GGMM het volgende:
Ik wil Knalerwtje feliciteren met z'n vriendschap met Tyron.
Iedereen dist Willems.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:10 schreef Knalerwtje het volgende:
Defauw dist Willems. Hoe slecht ben je dan.
Doelpunt viel wel doordat hij zich naar de flank liet uitzakken. Nu kon hij geen openkans missen, en speelde er wel zowaar een flankspeler de bal af.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:09 schreef Zorro het volgende:
"Wijnaldum bijna"
Dat kun je als commentator ook altijd zonder risico uitspreken
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:09 schreef Evertjan het volgende:
[..]
alleen nog even Arsenal wegzetten in de volgende ronde en jullie zitten in de poulefase. Zou goed zijn voor het het Nederlands clubvoetbal om weer 2 clubs in het hoofdtoernooi te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |