Bij een tegenslag valt Van Bommel ook in elkaar hoor? De beste potten van PSV waren vorig seizoen zonder die doorgesnoven randdebiel. Dat moest een verademing zijn geweest voor PSV-fans, een middenveld met Atiba & Kev.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die had met z'n ervaring zeker wat kunnen toevoegen, want het zou best kunnen dat bij tegenslag alles straks als een kaartenhuis in elkaar dondert.
uh, okéquote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zulte Waregem heeft een pak spelers kwijt gespeeld tijdens de transfer periode.
Jullie spelen dus tegen een Belgische middenmoter (vergelijkbaar met degradatieploegen zoals cambuur)
Wat dan?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:48 schreef TLC het volgende:
Ik denk dat Huub Stevens na vanavond ook wel weer zijn koffer kan inpakken en zich bij het rijtje Nederlandse trainers zonder baan kan voegen
En PSV is in tact gebleven?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zulte Waregem heeft een pak spelers kwijt gespeeld tijdens de transfer periode.
Jullie spelen dus tegen een Belgische middenmoter (vergelijkbaar met degradatieploegen zoals cambuur)
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bekijk het eens objectief, debiel.
Er komt bijna 'n eind aan.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit topic lijkt me niet zo gezellig.
Tyron is het hier mee eens.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bekijk het eens objectief, debiel.
Evert ten Napelquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het jammer dat Evert niet dit soort wedstrijden becommentarieert.
Jij bent de enige met deze debiele mening. Kijk eens naar jezelf voordat je mij alweer kapotbasht.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:49 schreef Syntix het volgende:
[..]jochie, ga op vakantie met je ouders of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |