Hendig.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik et nu sinds een maand zo goed als suikervrij en dat bevalt heel goed! Eerste drie dagen elke keer trillen als een rietje en ik voelde me heel slap en flauw. En nu totaal niet meer. Heb ook geen snaaitrek meer, zo fijn!
Istie ook! Toen ik die had gemaakt vroegen de kinderen voordat het op was of ik dat nog een keer wilde makenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:55 schreef PriemGirl het volgende:
ERmahgerd
http://damndelicious.net/(...)-a-giveaway-giveawayDie lijkt me echt heuuuullll erg lekker
Volgens haar blog zat ze te denken aan korter dan 10 cmquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
damn, ik kom via de facebook van Lindy op iemand die recent d'r haar kort (KORT!!) heeft geknipt en die vrouw ziet er ineens twintig jaar ouder oud
En nee, ik durf niet te linken
Ben ook benieuwd wat Lindy onder heel kort haar verstaatDE SPANNING!
Lindy doet een Ursulaquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Volgens haar blog zat ze te denken aan korter dan 10 cm
Oehhh dubbele kin en alles? Niiiicequote:
Oeh mij ook!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:55 schreef PriemGirl het volgende:
ERmahgerd
http://damndelicious.net/(...)-a-giveaway-giveawayDie lijkt me echt heuuuullll erg lekker
B is anti-vegetarisch, dus als er geen vlees in zit wil ie het nietquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:56 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben alleen bang dat cif het niks zal vinden; want couscous vindt ie ook al niet lekker
Gewoon kip erdoor gooienquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oeh mij ook!
[..]
B is anti-vegetarisch, dus als er geen vlees in zit wil ie het niet![]()
Anders met rijst ipv quinoa proberen? Is volgens mij ook wel lekker
Ja dat kan idd ook en idd ik moet sowieso iets van vlees er bij doen anders denkt cif dat ie geen eten heeft gehadquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oeh mij ook!
[..]
B is anti-vegetarisch, dus als er geen vlees in zit wil ie het niet![]()
Anders met rijst ipv quinoa proberen? Is volgens mij ook wel lekker
Ja, dat kan ook inderdaadquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
Gewoon kip erdoor gooien
Ik dnek dat ik dit vanavond ga makenHeb het al eens eerder gezien via Taart maar het ziet er eeeerg lekker uit
Ik eet tegenwoordig ook heel weinig vlees eigenlijk tegenover wat ik gewend ben.quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:04 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb inderdaad een pottenkapsel en een ursula
Whyquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:04 schreef Lindytje het volgende:
Waarom heb je je langere haar eerst dan nog gekleurd?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:04 schreef Lindytje het volgende:
Omdat ik daarna besloot het zo kort te knippen/dingesenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Waarom heb je je langere haar eerst dan nog gekleurd?
Jij dacht: fuuuuu dood haar; weg ermeequote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:04 schreef Lindytje het volgende:
Omdat ik een plaatje online zag dat ik ultiem vet vond! Wacht, ik zoek m effe opquote:
Lindy, impulsief? Nahquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Omdat ik daarna besloot het zo kort te knippen/dingesen
Ja zo stond dit weekend nog iemand naast mij te dansenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jij dacht: fuuuuu dood haar; weg ermee
Kaal is ook in trouwens
Just sayin'
Ja, datquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jij dacht: fuuuuu dood haar; weg ermee
Kaal is ook in trouwens
Just sayin'
Ermhagerd die vrouw wat je zei van 20 jaar ouder, begint die naam met een M en heeft ze nu ook bij Lin op de foto gereageerd?quote:
Ja!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ermhagerd die vrouw wat je zei van 20 jaar ouder, begint die naam met een M en heeft ze nu ook bij Lin op de foto gereageerd?
Ik vind het een beetje Miley Cyrus maar dan met rood in plaats van blond...quote:
Ik heb soberso een hekel aan buzzcuts, maar ik kan er pas wat van zeggen als ik het helemaal zie. Misschien staat het wel vet coolquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:15 schreef Lindytje het volgende:
En jullie mogen het ook heus zeggen als je het stom vindt
Ik vind het wennen, maar wel gaaf geloof ikquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb soberso een hekel aan buzzcuts, maar ik kan er pas wat van zeggen als ik het helemaal zie. Misschien staat het wel vet cool
Zij had ooit heel mooi haar... En toen ging ze rebellerenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:17 schreef Lindytje het volgende:
Wie de f is miley cyrus?? *googlen*
Oh.. die ken ik niet geloof ik?
Ik wil dat ene recept toch wel serieus proberen eigenlijkquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:20 schreef megamandy het volgende:
Al die lekkere dingen bij Taart op Pinterest
Dat hoop ikquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:21 schreef Stormqueen het volgende:
Lindy je loopt wel kans dat je bij Henks fashion komt nu
I knowquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:20 schreef megamandy het volgende:
Al die lekkere dingen bij Taart op Pinterest
Geen ideequote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik wil dat ene recept toch wel serieus proberen eigenlijk
Kun je klaargemaakte quinoa ook invriezen eigenlijk?
Bij ons was het standaard zo dat de virusscanner om 12.00u een uitgebreide scan begon. Ook heerlijk als je een keer niet om 12 uur kan/gaat lunchenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
Laptops die bedenken dat 17:00 een prrrrima tijdstip is om 16 updates te gaan installeren
Installing 11 of 16.... elapsed time 00:29:46quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bij ons was het standaard zo dat de virusscanner om 12.00u een uitgebreide scan begon. Ook heerlijk als je een keer niet om 12 uur kan/gaat lunchen
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Installing 11 of 16.... elapsed time 00:29:46
Hoeren! Ik wil naar huis
Ja? Je had koude poten en moest uren nadenken om tot de conclusie te komen dat je dat kon oplossen met een panty, maillot of legging? Ermahgerdquote:Omdat ik vast van plan ben om toch jurkjes te dragen heb ik al even geleden een oplossing gevonden tegen de kou; een vestje! Maar zoals je misschien weet doen vestjes niets voor benen, zielig joh! Mijn benen, of onderdanen, brengen me ‘s morgens in 12 graden op de fiets naar mijn werk toe, wat super fijn is! Daar mag dus ook wel iets tegen over staan vind ik.
En na lang nadenken, brainstormen en navelstaren bedacht ik het! Beenbedekking als panty’s, maillots of leggings, natuurlijk! Leuk en praktisch onder een jurkje! Toen begon de grote schrap-show, want panty’s kunnen absoluut niet aldus vriendin E. Die zag me laatst met pantykousjes, en kon haar eten maar net binnenhouden. En ik ben niet zo van braaksel, dus gooide ik mijn panty’s weg.
Mijn godquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:31 schreef Stormqueen het volgende:
Nu ging ik natuurlijk naar de blog in kwestie....
[..]
Ja? Je had koude poten en moest uren nadenken om tot de conclusie te komen dat je dat kon oplossen met een panty, maillot of legging? Ermahgerd
Tevens: panty's vergelijken met pantykousjes![]()
![]()
En dichtklappen dat ding en gewoon gaan is geen optie?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Installing 11 of 16.... elapsed time 00:29:46
Hoeren! Ik wil naar huis
Tuurlijk, maar dan is het morgen paybacktimequote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En dichtklappen dat ding en gewoon gaan is geen optie?
Ben echt suuuuuper benieuwdquote:
Jawel!! Maar dan mag je nog extragratis garpen over mij makenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben nog steeds een beetje van streek van Lin![]()
Mogen we nu ook geen garpen meer over Ursula maken?
Is toch minder vermakelijkquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jawel!! Maar dan mag je nog extragratis garpen over mij maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door Lindytje op 30-07-2013 19:35:27 ]Don't come closer, I might hurt you
Wat een goeden ideequote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is toch minder vermakelijk![]()
Misschien moet je je haar hip grijs laten verven, dan ben jij de echte Ursula![]()
Ja datquote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:16 schreef Lindytje het volgende:
Ik vind lang haar ook mooier, maar voor een kort kapsel vind ik dit wel tof!
Mijn moest er echt echt af, bos stro dat het was. Dus vanuit hier laat ik het weer gezond langer groeien
Zeemeerminhaarquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:16 schreef Lindytje het volgende:
Ik vind lang haar ook mooier, maar voor een kort kapsel vind ik dit wel tof!
Mijn moest er echt echt af, bos stro dat het was. Dus vanuit hier laat ik het weer gezond langer groeien
Dat kan je nu ook niet, daar is je tang niet smal genoeg voor!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:17 schreef Lindytje het volgende:
Ik kon mijn haar niet eens meer met de stijltang doen, dan ging het kroezen![]()
Ik heb ook een miniquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat kan je nu ook niet, daar is je tang niet smal genoeg voor!EINZ
Ja maar ik loop toch al zinloze rondjes met de hontquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:27 schreef Lindytje het volgende:
Dat geocaching, daar lijkt me nou echt geen hol aan. Dan kun je toch net zo goed aan een vriendin vragen: noem mij eens een willekeurige straaten daar dan heen lopen...
Pic als het zo ver isquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:26 schreef Lindytje het volgende:
JazekersIk ga morgen een tuinbroek, een flanellen ruiten blouse en een buil shag halen
Jamaar... waarom? (lopen met de hond niet... geochaching)quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar ik loop toch al zinloze rondjes met de hont
ik heb ongeveer dit gemaakt (niet alle ingrediënten goed onthouden namelijkquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:55 schreef PriemGirl het volgende:
ERmahgerd
Da kenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:30 schreef Stormqueen het volgende:
Hetmisstaat niet Lin, maar ik vind het wel net iets te veel pittigheid
En smaakt het rijstachtig of toch meer couscous of iets heul andersquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb ongeveer dit gemaakt (niet alle ingrediënten goed onthouden namelijk) maar is echt zeer lekker en gezond! Ook bb zit te smullen!
Ja cif zal zijn stukje vlees er wel bij willen hebben vrees ikquote:
nee allebei niequote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En smaakt het rijstachtig of toch meer couscous of iets heul anders
Ja, dat vroeg ik me dus ook af!!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En smaakt het rijstachtig of toch meer couscous of iets heul anders
Oeehhhh klinkt goedquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee allebei nieer zit niet echt een sterke smaak aan.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb ongeveer dit gemaakt (niet alle ingrediënten goed onthouden namelijk) maar is echt zeer lekker en gezond! Ook bb zit te smullen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik zit eraan te denken om dit donderdag te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Denk dat mijn versie toch ook meer op die van SQ zou lijken dan op die originele fotoquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die eerste foto intrigeerde me meer
Ik bedoelde de eerste foto die Skjoe in haar faal plaatstequote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Denk dat mijn versie toch ook meer op die van SQ zou lijken dan op die originele foto
Oh die heb ik gemistquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik bedoelde de eerste foto die Skjoe in haar faal plaatste
Ik zag vooral dingen van "tel het aantal stenen in de muur daar en vermenigvuldig dat met het aantal eendjes in de sloot daar" en toen had ik al geen zin meerquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:54 schreef Incantrix het volgende:
Te laat voor Lindykapsel
En geocaching is érg leuk met een peuter
Gefelicite...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:04 schreef PriemGirl het volgende:
Holy.... Heb echt heul pijnlijke menstruatiekrampen momenteelno idea waar ze vandaan komen, heb dit in geen jaren meer gehad
fuuuuu
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:04 schreef PriemGirl het volgende:
Holy.... Heb echt heul pijnlijke menstruatiekrampen momenteelno idea waar ze vandaan komen, heb dit in geen jaren meer gehad
fuuuuu
Ow, whehe, nee, wij doen de coördinaten zoeken en dan een klein speelgoedje uit de schat halen en er iets anders in terugdoenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zag vooral dingen van "tel het aantal stenen in de muur daar en vermenigvuldig dat met het aantal eendjes in de sloot daar" en toen had ik al geen zin meer![]()
Hoewel het eigenlijk een soort professor Layton in het echt is natuurlijk
Kan het me niet zo voorstellen, want met de Fresh meat was het veel zwaarder (toen deed ik helemaal niks qua conditie naar meteen 2u intens sporten. Toen had ik er 4 dagen veel last van en moest ik steeds insmeren met spierenbalsemquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]niet fijn. Misschien omdat je lichaam nog vermoeid is van zondag?
Babe, niet om het zwaarder te maken dan het is maar als ik jou zo de laatste dagen hoor.. dan zit je niet goed in je velquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kan het me niet zo voorstellen, want met de Fresh meat was het veel zwaarder (toen deed ik helemaal niks qua conditie naar meteen 2u intens sporten. Toen had ik er 4 dagen veel last van en moest ik steeds insmeren met spierenbalsem).
Enige keren dat ik last heb hiervan is als ik aan het stressen ben... En dat ben ik nu eik niet, offfff wel maar weet ik het zelf even niet![]()
![]()
Ja dat is ook wel zo idd...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Babe, niet om het zwaarder te maken dan het is maar als ik jou zo de laatste dagen hoor.. dan zit je niet goed in je vel. Dus wellicht stress je idd meer dan je door hebt
.
In ieder geval een dikke (of heel zachtaardige) knuffel voor jouhopelijk trekt het snel weg.
En d'r brainzquote:
They workedquote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:18 schreef PriemGirl het volgende:
Komt wel goed, maar het is zo vreemd om er zoooooveel last van te hebbendit is zeker al 5 of 6 jaar geleden namelijk
En hoezo gaat iedereen me nu volgen op pinterest! What arrrre this
Misschien komt je spiraal er uit?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:18 schreef PriemGirl het volgende:
Komt wel goed, maar het is zo vreemd om er zoooooveel last van te hebbendit is zeker al 5 of 6 jaar geleden namelijk
Because you're freaking awesomequote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:18 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb er sinds een paar maanden ook veel meer last van, dat je soms spontaan wil dubbelklappen omdat het lijkt alsof alles losgerrukt wordtquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:18 schreef PriemGirl het volgende:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[..]
Misschien komt je spiraal er uit?
Jij werd toch nooit ongesteld
Hoe is het met de puppy trouwensquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Because you're freaking awesome
Nee?
Plaatjes hoardenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:25 schreef PriemGirl het volgende:
Eens kijken hoe die pinterest eik werkti have no idea
Supergoed!!quote:
Maar kan er niet toch iets met dat ding niet helemaal goed zijn?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:25 schreef PriemGirl het volgende:
Lijkt me sterk dat ie er uit komthij zit al 2 jaar (en daarvoor ook 5) perfect op plaats. Overigens vloei ik niet, maar heb ik enkel de krampen. Als ik stress dan heb ik hier soms ook last van, maar zo heftig als nu nog nooit (als in, ik moet echt dubbel liggen om de pijn tegen te gaan ) en dat had ik vroeger echt alleen maar met de pil
![]()
Overigens moet ik in september ook weer op controle (doe ik elk jaar sowieso)
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Supergoed!!
Ze is heul blij, heul eigenwijs, heul een klein krengetje, gaat gerust een uur alleen buiten liggen, trekt aan sien d'r snor.... etc
En in drie weken al van 1,8 naar 2,9 kilo gegroeid
D'aawwww en is zien er al aan gewend?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Supergoed!!
Ze is heul blij, heul eigenwijs, heul een klein krengetje, gaat gerust een uur alleen buiten liggen, trekt aan sien d'r snor.... etc
En in drie weken al van 1,8 naar 2,9 kilo gegroeid
quote:
Mehquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:30 schreef PriemGirl het volgende:
Het voelt echt als menstruatiekrampen, en dat gevoel ken ik nog welincl gevoeligen boobs en alles
Het is dan ook een "ze" hequote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Behalve als ze moe is en niet wil slapen... dan verandert ze in een rondrennende, blaffende, grommende, bijtende gremlin
Ja, ze zijn dikke maten meestal!! Lassie mag echt heel veel, zoals in d'r baard hangen, over d'r heen klimmen, tegen d'r aan liggen.. Sien is superlief voor Lassiequote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
D'aawwww en is zien er al aan gewend?
D'awww ik moet toch het kleine monster eens komen bezoekenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, ze zijn dikke maten meestal!! Lassie mag echt heel veel, zoals in d'r baard hangen, over d'r heen klimmen, tegen d'r aan liggen.. Sien is superlief voor Lassie
Combobreakerquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
D'awww ik moet toch net kleine monster eens komen bezoeken
No.quote:
Ja, kom maar langs joh! T ding groeit als kool, dus je moet wel opschietenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
D'awww ik moet toch net kleine monster eens komen bezoeken
Oh sorry, het laatstequote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nooit ongesteld worden of bevallen van je spiraal?
welnee, gewoon niks pakkenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:47 schreef Incantrix het volgende:
Dag 1 van back to normal ipv vreet allesch. Ik voorzie een lastige avond.
Ja maar knormaagquote:
moet je een appel eten, of een baneen!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:52 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja maar knormaag
Ik weet dat het maar een paar avonden duurt eer je maag eraan gewend is, maar die paar avonden zijn wel crap. Zeker omdat ik vannacht nog minimaal één keer op ben voor Peach, dan weer in slaap komen op een superlege maag is crappy.
Overigens, gee verdediging maar als toelichting bedoeldik heb met bv gewoon ALTIJD honger
Dan voelt het alsof je doodgaat en word je super chaggo. Dat heb ik danquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:52 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja maar knormaag
Ik weet dat het maar een paar avonden duurt eer je maag eraan gewend is, maar die paar avonden zijn wel crap. Zeker omdat ik vannacht nog minimaal één keer op ben voor Peach, dan weer in slaap komen op een superlege maag is crappy.
Overigens, gee verdediging maar als toelichting bedoeldik heb met bv gewoon ALTIJD honger
Is wel goed om de honger van de lekkere trek onderscheidenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
moet je een appel eten, of een baneen!
Granny smith in stukjes met kaneel en zoetstof OMNOMNOMquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb ik beiden al op vandaagquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
MAAR IK WIL GEEN APPEL OF BOTERHAMquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Is wel goed om de honger van de lekkere trek onderscheiden
Heel vaak heb je spontaan toch niet zo'n zin in een appel dan
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:54 schreef Debsterr het volgende:
UGH, dat je denkt zo samen bank te gaan hangen en tv te kijken.
Neen.
PSV![]()
Ik zou er best 1 lusten, maar die heb ik vanmiddag opgemaakt.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Da's goedquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:48 schreef PriemGirl het volgende:
Zal wellicht eens door de week zijn dan lin, maar ik wa je wel even qua datum/tijd
Hij heeft wel gelijkquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
MAAR IK WIL GEEN APPEL OF BOTERHAMga ik dan tegen brum.
En dan zegt hij 'ja dan heb je geen honger'
HEUL WEL![]()
Velen onzinquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:59 schreef Incantrix het volgende:
Maar ik dacht eigenlijk dat als je graag af wil vallen, de stelregel is dat je na achten niets meer moet eten? Weet iemand dat?
Ik vind 's avonds een bakkie yoghurt of een stuk fruit meestal het lekkerste als ik echt trek heb.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:00 schreef Incantrix het volgende:
Ik maak zo misschien nog maar even een boterham dan
Oh echt?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Velen onzin![]()
Enige punt is dat je na 8 uur vaak gaat voor de chips en den zoete troep
Jupquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, iddquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind 's avonds een bakkie yoghurt of een stuk fruit meestal het lekkerste als ik echt trek heb.
Wat ik bij mezelf merk is dat ik het 's avonds moeilijker vind om maat te houden omdat omnomnom.
Ik vond het daarom gewoon heel overzichtelijk als ik zei "zo, avondeten gehad, ik ben klaar voor vandaag".
Anders kan het dus helpen om een bepaalde hoeveelheid aan te houden. Gewoon 1 boterham kan ook. Maar dan moet je er wel op letten dat je die ergens overdag dus niet eet. Het gaat om het totaal.
wat een onzinquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:59 schreef Incantrix het volgende:
Maar ik dacht eigenlijk dat als je graag af wil vallen, de stelregel is dat je na achten niets meer moet eten? Weet iemand dat?
Toen ik op de aidsgestoordenkliniek zat hebben ze 5 maanden tegen me zitten zeiken dat ik een avondtussendoor moest nemen omdat dat hoort bij een normaal eetpatroon.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:02 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh echt?
Godsamme, dan heb ik mezelf de vorige keer dat ik op mijn voedsel-inname lette echt keihard gemarteld voor niks, want soms gewoon echt honger maar het mocht niet want na achten
Dat je dan wel het liefst slechte shizzle pakt is wel waar trouwens.
Niet meer eten 2 uur voor je gaat slapen is ook zo'n stelregel. Ik hou me er doorgaans wel aan, maar das meer omdat er bij mij maar 3 uur tussen avondeten en slapen zit en ik in die periode eigenlijk toch geen trek meer hebquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:59 schreef Incantrix het volgende:
Zie Priemquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:10 schreef Stormqueen het volgende:
als je wil afvallen moet je meer verbranden dan je binnenkrijgt. Meer is het niet. Als je er voor kiest om de hele dag niks te eten en 's avonds om elf uur in bed een familiezak chips leeg te eten kun je dus nog steeds afvallen
Jah, ok, maar ik dacht dat het misschien iets te maken had met dat je metabolisme stopt als je slaapt (dat heet toch metabolisme?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:10 schreef Stormqueen het volgende:
als je wil afvallen moet je meer verbranden dan je binnenkrijgt. Meer is het niet. Als je er voor kiest om de hele dag niks te eten en 's avonds om elf uur in bed een familiezak chips leeg te eten kun je dus nog steeds afvallen
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
M'n vriendin had bij de Kruidvat een apparaatje gezien dat het vet uit je maaltijd zou zuigen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze heeft een pic op m'n feestboek-muur geplaatst
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
M'n vriendin had bij de Kruidvat een apparaatje gezien dat het vet uit je maaltijd zou zuigen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zij vroeg zich al af of je hem ook langs je dijen kon halenquote:
mghihihihihihih ge-ni-aalquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Jup waarheid iddquote:
Echt! Confetti all over the placequote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ophja die wil ik morgen gaan lakken
PITA zeker?
ik wil het!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zij vroeg zich al af of je hem ook langs je dijen kon halen
Is toch beter dan alle dieetboeken bij elkaar?quote:
jonge, gewoon even dat apparaat langs je chips halen, opgelost!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is toch beter dan alle dieetboeken bij elkaar?![]()
Ik denk dat als je die langs de light-friet haalt, je zelfs calorieën in de min gaat krijgenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jonge, gewoon even dat apparaat langs je chips halen, opgelost!
Absoluut!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat als je die langs de light-friet haalt, je zelfs calorieën in de min gaat krijgen
Ja wij wel want lekker fluffyquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:38 schreef Molo het volgende:
Ik gebruik nooit wasverzachter eigenlijk, ik pleur gewoon alles in de droger![]()
![]()
Wasmiddel ruikt echter ook zo heerlijkverse was
Nu maar slapen, wat vliegt de dag toch om altijd
Harissa is lekkerquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:26 schreef Molo het volgende:
Ik hreb gisteren en vandaag dit gegeten (want: veel teveel)
http://www.24kitchen.nl/recepten/mega-sandwich
[ afbeelding ]
Superlekker. Alleen zonder harissa, maar met velen knoflook, en olijfjes
da's best kudtquote:Op woensdag 31 juli 2013 03:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik was tot 2.30 ingepland. Ik zit nu al 20 min onbetaald te wachten tot de manager klaar is en ik naar huis kanlolwat.
Ik weiger! Heb een jurkje aanquote:
ja maar fietsenquote:Op woensdag 31 juli 2013 08:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik weiger! Heb een jurkje aan(ok ok en een bolero; maar dat is ook omdat jurkje geen mouwen heeft
)
Heul heul hard zodat je het warm krijgt? Nee?quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar fietsenzat gisteren op weg naar huis met dik kippenvel op de velo
ja wel gedaan. Nu toch maar spijkerjasje gepakt, da's niet helemaal jas-jasquote:Op woensdag 31 juli 2013 09:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Heul heul hard zodat je het warm krijgt? Nee?![]()
Ja die mag wel in de zomerquote:Op woensdag 31 juli 2013 09:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja wel gedaan. Nu toch maar spijkerjasje gepakt, da's niet helemaal jas-jas
Ja datquote:Op woensdag 31 juli 2013 09:34 schreef Stormqueen het volgende:
Maar dat ie 10k kán rennen zonder training vind ik best bizar![]()
Ik kan niet wachten tot warmquote:Op woensdag 31 juli 2013 09:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
En een jas aan naar buiten![]()
Fred is alweer huilie aan het doen omdat het morgen en overmorgen warm wordt
Warm
Ik moet zeggen dat ik echt een WTF gezicht trok toen ie thuis kwam en heel trots zei dat ie even 10km had gerendquote:Op woensdag 31 juli 2013 09:34 schreef Stormqueen het volgende:
Maar dat ie 10k kán rennen zonder training vind ik best bizar![]()
Zet je 'm wel even terug op aarde dat die eerste paar vochtkilo's als een speer gaan en dat afvallen al snel iets trager gaat? Voel me zo'n zure sloot als ik dat ga zeggenquote:Op woensdag 31 juli 2013 09:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik echt een WTF gezicht trok toen ie thuis kwam en heel trots zei dat ie even 10km had gerend![]()
Ik ben zooo bang dat ie zich over belast; maar hij begon meteen dat ie vroeger wel vaker heeft gerend (ja dat is ook al weer 10 jaar geleden); maar het ging kei goed en toen de runkeeper zei dat ie 8km had; wou ie nog even doorgaan en de 10 halen
Ik vind die tofquote:Op woensdag 31 juli 2013 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb trouwens wel mijn kecke panterpumps aan die iedereen stom vond
Ja maar jij hebt ook een beetje een quirky smaak, me likequote:Op woensdag 31 juli 2013 09:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vind die tof
en idd warmmmmIk verlang alweer om mijn zwembad te kunnen uitzetten dit weekend
Zal ik doenquote:Op woensdag 31 juli 2013 09:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zet je 'm wel even terug op aarde dat die eerste paar vochtkilo's als een speer gaan en dat afvallen al snel iets trager gaat? Voel me zo'n zure sloot als ik dat ga zeggen
True; wij zouden best eenzelfde kledingkast kunnen hebbenquote:Op woensdag 31 juli 2013 09:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt ook een beetje een quirky smaak, me like
Het is iig wel positief dat ie er helemaal voor gaatquote:
Ja op de maat naquote:Op woensdag 31 juli 2013 09:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
True; wij zouden best eenzelfde kledingkast kunnen hebben![]()
Ja zijn benen zijn ook twee keer zo lang als de jouwequote:Op woensdag 31 juli 2013 09:57 schreef PriemGirl het volgende:
Ja het is wel ongelooflijk dat ie van 'ik geef er niks om; het is toch goed zo' tot het besef is gekomen van: Ok misschien moet ik toch wat meer op mijn lijf gaan letten.
Hij is namelijk zo vaak ziek geweest en heb het idee dat gezonder leven/eten/meer sporten hem net heel goed gaat doen
Ga binnenkort vragen of hij het ziet zitten dat hij gaat lopen en ik ga mee skaten (meerennen is onmogelijk aangezien zijn gemiddelde op 12 zit![]()
)
Vooral het vele cola drinken; vaak hele zak snoep/drop 's avonds en/of chips.. Hij snoepte echt alles bij elkaar. En ik was het ook beu dat we zo vaak friet/pizza gingen nommen eigenlijkquote:Op woensdag 31 juli 2013 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja zijn benen zijn ook twee keer zo lang als de jouwe
Mee skaten lijkt me een puyck plan! En het is čcht zo, hoe meer je groente eet en hoe minder alcohol je drinkt, hoe beter je je voelt!
Je mist niksquote:
Nope nope nope nope nopequote:Op woensdag 31 juli 2013 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
Zoekt Nutella op...
550 kcals per 100 gram
No.
Je moet ook geen 100 gram op een boterham doenquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
Zoekt Nutella op...
550 kcals per 100 gram
No.
nee, bb is niet zo'n neanderthaler hoorquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:53 schreef PriemGirl het volgende:
skjoe heb jij gisteren enkel die quinoa gemaakt? Geen vlees oid er bij voor bb?
Want als je er minder op doet wordt het principe "nutella" gezonder / lighter?quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je moet ook geen 100 gram op een boterham doen![]()
Nutella![]()
Duo Penotti
Wel als ik de vetmagneet eroverheen haalquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Want als je er minder op doet wordt het principe "nutella" gezonder / lighter?
Da's valsspelenquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wel als ik de vetmagneet eroverheen haal![]()
Dat ding is een oplossing voor allesquote:
Ja, wat hield 'r tegen?quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat ding is een oplossing voor alles![]()
![]()
![]()
Zonde dat ze hem niet gekocht heeft
Zie mijn feestboekmuurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |