Hendig.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik et nu sinds een maand zo goed als suikervrij en dat bevalt heel goed! Eerste drie dagen elke keer trillen als een rietje en ik voelde me heel slap en flauw. En nu totaal niet meer. Heb ook geen snaaitrek meer, zo fijn!
Istie ook! Toen ik die had gemaakt vroegen de kinderen voordat het op was of ik dat nog een keer wilde makenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:55 schreef PriemGirl het volgende:
ERmahgerd
http://damndelicious.net/(...)-a-giveaway-giveawayDie lijkt me echt heuuuullll erg lekker
Volgens haar blog zat ze te denken aan korter dan 10 cmquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
damn, ik kom via de facebook van Lindy op iemand die recent d'r haar kort (KORT!!) heeft geknipt en die vrouw ziet er ineens twintig jaar ouder oud
En nee, ik durf niet te linken
Ben ook benieuwd wat Lindy onder heel kort haar verstaatDE SPANNING!
Lindy doet een Ursulaquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Volgens haar blog zat ze te denken aan korter dan 10 cm
Oehhh dubbele kin en alles? Niiiicequote:
Oeh mij ook!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:55 schreef PriemGirl het volgende:
ERmahgerd
http://damndelicious.net/(...)-a-giveaway-giveawayDie lijkt me echt heuuuullll erg lekker
B is anti-vegetarisch, dus als er geen vlees in zit wil ie het nietquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:56 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben alleen bang dat cif het niks zal vinden; want couscous vindt ie ook al niet lekker
Gewoon kip erdoor gooienquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oeh mij ook!
[..]
B is anti-vegetarisch, dus als er geen vlees in zit wil ie het niet![]()
Anders met rijst ipv quinoa proberen? Is volgens mij ook wel lekker
Ja dat kan idd ook en idd ik moet sowieso iets van vlees er bij doen anders denkt cif dat ie geen eten heeft gehadquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oeh mij ook!
[..]
B is anti-vegetarisch, dus als er geen vlees in zit wil ie het niet![]()
Anders met rijst ipv quinoa proberen? Is volgens mij ook wel lekker
Ja, dat kan ook inderdaadquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
Gewoon kip erdoor gooien
Ik dnek dat ik dit vanavond ga makenHeb het al eens eerder gezien via Taart maar het ziet er eeeerg lekker uit
Ik eet tegenwoordig ook heel weinig vlees eigenlijk tegenover wat ik gewend ben.quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:04 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb inderdaad een pottenkapsel en een ursula
Whyquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:04 schreef Lindytje het volgende:
Waarom heb je je langere haar eerst dan nog gekleurd?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:04 schreef Lindytje het volgende:
Omdat ik daarna besloot het zo kort te knippen/dingesenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Waarom heb je je langere haar eerst dan nog gekleurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |