PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
het zou zo lullig zijn als er niemand reageertquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
als het je niet interesseert waarom reageer je dan gr gr
Als ik zon iemand op mijn verjaardag zou hebben zou ik m 2 hoog naar beneden gooien. Met zn benen omhoog.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
Over zuur gesproken: Wim Kieft gisteren bij VI over AZ en PSV. Ongelooflijk wat een debiel is dat toch eigenlijk
Ik speelde gisteren in de sneeuw. Toen deed ik een lob en de bal rolde heel langzaam echt nét over de lijn. En die keeper er maar achteraan rennenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:16 schreef Zhano het volgende:
Echt leuk om te doen: bij een langzame lob al naar de zijkant weglopen om te juichen terwijl de bal nog onderweg is
Grabban http://www.easports.com/n(...)videos/ugc/164062586quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik speelde gisteren in de sneeuw. Toen deed ik een lob en de bal rolde heel langzaam echt nét over de lijn. En die keeper er maar achteraan rennenHet was echt de geniaalste lob ooit
over allesquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
Over zuur gesproken: Wim Kieft gisteren bij VI over AZ en PSV. Ongelooflijk wat een debiel is dat toch eigenlijk
''Als Park goed is, waarom gaat hij dan naar PSV'' vond ik wel een goeie.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
Idd. Ik begin die vent echt steeds onsympathieker te vindenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik zon iemand op mijn verjaardag zou hebben zou ik m 2 hoog naar beneden gooien. Met zn benen omhoog.
Ja het meeste wel idd. Alleen de nuance die hij op het eind bracht over van Peperstraten was nog wel goed, maar eerst zat ie ook al super cynisch te doenquote:
quote:
"Ach, als het niks wordt met Park bij PSV, dan is het ook goed"quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Als Park goed is, waarom gaat hij dan naar PSV'' vond ik wel een goeie.
Hij kan toch goed genoeg zijn voor het niveau van PSV maar niet meer geschikt voor de Premier leaguequote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Als Park goed is, waarom gaat hij dan naar PSV'' vond ik wel een goeie.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze hadden het gisteren over de spierballen van Verbeek, de NOS is er al achter gekomen hoe. Die gozer blijft maar huisjes bouwen
http://nos.nl/video/53482(...)buiten-het-veld.html
Zieke hutquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze hadden het gisteren over de spierballen van Verbeek, de NOS is er al achter gekomen hoe. Die gozer blijft maar huisjes bouwen
Jerommekequote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Mij lukt de roulette nooit als ik die kant op loop.. 70 strength is nog best goed ja.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:19 schreef poker4lifee het volgende:
92% passing met bronzes
[..]
Grabban http://www.easports.com/n(...)videos/ugc/164062586
Doet het wel aardig ondanks z'n 3* skill. Ook wel chill dat ie best sterk is
Als ie zelf niet de hele tijd voor de camera staat zijn ze wel aan te gluren iddquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:31 schreef Tim86 het volgende:
Ik zou er echt niet tegen kunnen om geïnterviewd te worden door Joep Schreuder trouwens..klinkt altijd alsof hij tegen een klein kind praat
Zijn reportages zijn altijd wel tof.
Ja, ik doel ook echt meer over die specifieke reportages..niet die voorbeschouwingen enzo..die zijn maar kut. Maar dan doet hij vaak ook vooral interviewsquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als ie zelf niet de hele tijd voor de camera staat zijn ze wel aan te gluren idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |