Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Unscrewed stopt met roken. Hoeveel tijd geef je hem?quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
• <1 dag
• 1 dag
• 2 dagen
• 3 dagen
• 1 week
• Hij kan het!
Tussenstand:
ik neem aan heel ONZstoners uitgenodigd?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:49 schreef Amarantha het volgende:
Oh ja ik ga met mijn verjaardag gewoon een hardstyle feest organiseren hier in de kelder
Ja hoor. Alleen slaapplek is beetje het probleem hihiquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik neem aan heel ONZstoners uitgenodigd?
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik neem aan heel ONZstoners uitgenodigd?
Ik vind het niet erg hoor als er chille mensen van hier langs komenquote:
Dat begrijp ik maar Emmen is wel godgans ver voor de meesten geloof ikquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg hoor als er chille mensen van hier langs komen
Ik weet het. Ik weet het.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat begrijp ik maar Emmen is wel godgans ver voor de meesten geloof ik
Haha. Probleem is serieus wel beetje dat als ik Emmen verlaat dat mijn vader mij niet wilt opzoeken 'jij gaat zo ver weg wonen'.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wanneer kom je eens uit dat gat dan?
Kan wel maar moet je zelf even shit meenemen. Heb ook wel matrassen maar doe ik jullie niet aanquote:
Moest lachen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:02 schreef Amarantha het volgende:
Heb ook wel matrassen maar doe ik jullie niet aan[/i]
Woont je moeder ook in Emmen eigenlijk?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha. Probleem is serieus wel beetje dat als ik Emmen verlaat dat mijn vader mij niet wilt opzoeken 'jij gaat zo ver weg wonen'.
Jep. Emmenaar in hart en nieren haha. Net als mijn vaderquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Woont je moeder ook in Emmen eigenlijk?
I feel sorry for you. Volgensmij is er echt geen bal te doenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep. Emmenaar in hart en nieren haha. Net als mijn vader
Ach weet niet beter hequote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
I feel sorry for you. Volgensmij is er echt geen bal te doen
Alles is ver wegquote:
Ja maar heel veel Amsterdammers trekken ook naar Almere of Purmerend, dat zijn ook kutplaatsenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach weet niet beter heIn de wijk waar ik hiervoor 12 jaar woonde (voor ik hier bij vrienden in het centrum ging wonen) daar wonen heel veel mensen uit het westen. Er zal dus wel iets chill zijn aan Emmen behalve de goedkope huizen in vergeleken bij jullie daar haha
Ga dan in Zwolle wonenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alles is ver wegMooi voorbeeld alleen al: Ik moest het langst reizen op de meeting
Niet bekend mee maar klinken wel als saaie plekkenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar heel veel Amsterdammers trekken ook naar Almere of Purmerend, dat zijn ook kutplaatsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |