abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131024197
Gaan we weer over het einde.

Echt hoelang gaan mensen nog klagen over dat einde. Op YouTube is dat ook bij elke video van Mass Effect het geval. We zijn nu al 1,5 jaar verder en nog steeds klagen mensen erover. Get over it :O
pi_131025116
quote:
Kunnen het nog makkelijker maken. Zodra er een melding komt over een zogenaamd IFF (wordt in-game wel uitgelegd) dan dien je die missie NIET te starten totdat je alle andere openstaande gedaan hebt.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_131027109
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 september 2013 15:11 schreef Vault-Boy het volgende:

Echt hoelang gaan mensen nog klagen over dat einde. Op YouTube is dat ook bij elke video van Mass Effect het geval. We zijn nu al 1,5 jaar verder en nog steeds klagen mensen erover. Get over it :O
Het einde blijft kut.
Burning bridges gives you so much more
  Moderator / Redactie FP dinsdag 10 september 2013 @ 17:18:58 #214
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_131028235
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 september 2013 13:03 schreef padlarf het volgende:

[..]

Als jij ons regelmatig op de hoogte houdt van je voortgang, dan zullen wij je wel vertellen wanneer je op het punt dreigt te komen waarvoor je alles side missions gedaan moet hebben (mits je geen opties uit wil sluiten).
Precies dat. Maar wat wel goed is om te doen is om ze snel mogelijk de loyalty missions te doen. Niet alleen zijn het op zich best toffe missies, maar dan hoef je je over die squad member al geen zorgen meer te maken. Je komt er vaak achter wanneer iemand zover is als je met Kelly Chambers praat. Zij zegt dan iets van: "Grunt is doing this/Tali is looking upset" of iets in die strekking, zodat je er meteen mee kunt beginnen.

Houd ons op de hoogte!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 10 september 2013 @ 17:20:29 #215
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_131028287
quote:

Ik heb ook veel mensen gezien die bij nader inzien toch wel tevreden waren met het einde, vooral na de EC.

Maar goed, die worden door het eeuwige geschreeuw makkelijk naar de achtergrond verdrongen :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_131028908
quote:

Het einde blijft dan ook kut. Ook met de EC is het kut. De developers zeiden zelf dat het niet keuze A, B of C zou zijn. Is het ook niet, het is alleen maar blauw, groen en rood.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  dinsdag 10 september 2013 @ 17:42:29 #217
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_131029027
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 17:38 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Het einde blijft dan ook kut. Ook met de EC is het kut. De developers zeiden zelf dat het niet keuze A, B of C zou zijn. Is het ook niet, het is alleen maar blauw, groen en rood.
Exhibit A.
pi_131029037
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 september 2013 17:42 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Exhibit A.
En waarom zou het goed zijn dan?
pi_131029138
Dat hele gezeur om het einde heb ik ook nooit begrepen. Het originele einde was mager, maar hoe sommige mensen doen alsof bioware hun bloedeigen moeder recht voor hun ogen heeft verkracht. :')

Met de EC is het gewoon prima.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
  dinsdag 10 september 2013 @ 17:46:30 #220
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_131029172
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 september 2013 17:42 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

En waarom zou het goed zijn dan?
Octopussen hebben drie harten.
  dinsdag 10 september 2013 @ 17:49:18 #221
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_131029271
Wat DeeCruise zegt, zo simpel is het.

En weer einde-gezever... c_/
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 september 2013 16:45 schreef Gatenkaas het volgende:
Het einde blijft kut.
Elaborate.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  dinsdag 10 september 2013 @ 18:01:43 #222
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_131029693
Vond het einde wat teleurstellend, ook met de extended cut. Maar vond het verder wel prima. Heb enorm genoten van alle drie de games (En doe dat nog steeds), een wat minder awesome einde doet daar voor mij niets aan af. :)
You know, I've learned something today
  Moderator / Redactie FP dinsdag 10 september 2013 @ 18:05:36 #223
Brabo Bastard
pi_131029803
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 18:01 schreef ImMaxa het volgende:
Vond het einde wat teleurstellend, ook met de extended cut. Maar vond het verder wel prima. Heb enorm genoten van alle drie de games (En doe dat nog steeds), een wat minder awesome einde doet daar voor mij niets aan af. :)
Het enige juiste antwoord.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131032557
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 15:41 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Kunnen het nog makkelijker maken. Zodra er een melding komt over een zogenaamd IFF (wordt in-game wel uitgelegd) dan dien je die missie NIET te starten totdat je alle andere openstaande gedaan hebt.
Duidelijk ^O^

Voorlopig is dat nog lang niet aan de orde.

Heb vanmiddag Zaeed ontmoet en gerecruteerd en meteen daarna zijn zij-missie, Vido doden op de planeet Zorya, gespeeld zodat hij nu loyal is.
Ik ben momenteel weer terug op Omega Station, op zoek naar doctor Mordin Solus in de slums.

Die unexplored planeten her en der, hebben die ook nog een functie?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_131032744
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 19:24 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Duidelijk ^O^

Heb vanmiddag Zaeed ontmoet en gerecruteerd en meteen daarna zijn zij-missie, Vido doden op de planeet Zorya, gespeeld zodat hij nu loyal is.
Ik ben momenteel weer terug op Omega Station, op zoek naar doctor Mordin Solus in de slums.

Extra mineralen.
  dinsdag 10 september 2013 @ 19:28:47 #226
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_131032772
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 september 2013 18:05 schreef El_Thijs het volgende:
Het enige juiste antwoord.
Je mag 't Bioware best aanrekenen dat in ME3...

SPOILER
  Moderator / Redactie FP dinsdag 10 september 2013 @ 19:29:06 #227
Brabo Bastard
pi_131032792
quote:

[..]

Duidelijk ^O^

Resources voor upgrades.

En als je alle upgrades wilt dan zul je er best wat moeten scannen en proben.
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 10 september 2013 @ 19:31:29 #228
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_131032935
quote:
Naast de minerals ook nog bepaalde verborgen sidequests.
pi_131040271
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 september 2013 19:31 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Naast de minerals ook nog bepaalde verborgen sidequests.
Mijn geheugen is wat roestig m.b.t. deel 2, maar was dat niet alleen bij deel 3 zo?
  Moderator / Redactie FP dinsdag 10 september 2013 @ 21:41:51 #230
Brabo Bastard
pi_131041308
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 21:26 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Mijn geheugen is wat roestig m.b.t. deel 2, maar was dat niet alleen bij deel 3 zo?
Nee, ook in deel 2. Als je de scanner aangooide en je hoorde EDI zeggen dat ze iets gevonden had, dan kreeg je een wijzertje in de scanner. Volgde je die naar een witte stip dan vond je iets of kon je daar landen voor een sidequest.
"Omae wa mou shindeiru."
  Redactie Games dinsdag 10 september 2013 @ 21:43:42 #231
206706 crew  Racerblade
pi_131041422
Maar die quests kon je ook krijgen door data uit de hoofdmissies te vinden, geloof ik. En een hoop zijn 'follow-up' quests. Kan je nauwelijk verborgen noemen.
pi_131041440
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 21:41 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Nee, ook in deel 2. Als je de scanner aangooide en je hoorde EDI zeggen dat ze iets gevonden had, dan kreeg je een wijzertje in de scanner. Volgde je die naar een witte stip dan vond je iets of kon je daar landen voor een sidequest.
Nu je het zegt, maar waren dat niet alleen maar hammerhead quests?
  Moderator / Redactie FP dinsdag 10 september 2013 @ 21:49:36 #233
Brabo Bastard
pi_131041741
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 21:43 schreef Racerblade het volgende:
Maar die quests kon je ook krijgen door data uit de hoofdmissies te vinden, geloof ik. En een hoop zijn 'follow-up' quests. Kan je nauwelijk verborgen noemen.
Klopt ook, maar soms als je lukraak aan het scannen was dan kon je wel eens iets vinden zonder die data eerst elders te vinden. Althans, dat staat me bij nu ik ME2 heb uitgespeeld kortgeleden.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 21:44 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Nu je het zegt, maar waren dat niet alleen maar hammerhead quests?
Die vallen daar ook onder, al kon je dan meteen landen met dat ding zonder eerst de scanner te pakken. Voor de rest moest je eerst scannen en dan kreeg je een on-foot missie als ik me niet vergis.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131046009
Wat zijn hammerhead quests?
A murky, forgotten land.
  Redactie Games dinsdag 10 september 2013 @ 23:11:24 #235
206706 crew  Racerblade
pi_131046313
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 23:04 schreef StateOfMind het volgende:
Wat zijn hammerhead quests?
Een gratis DLC die je krijgt bij het Cerberus Network. Is de vervanger van de Mako in ME1, ofwel het voertuig dat je gebruikt bij het verkennen van nieuwe planeten. (hoewel je hem in ME2 nauwelijks gebruikt)
pi_131047069
Die moet ik dan nog tegenkomen in het spel.

Voor vandaag is het wel mooi geweest. Ik heb nu Zaeed, Mordin Solus en Garrus (baas _O_ ) al in mijn team zitten, de FBA couplings gekocht en afgegeven, heb Aria een pad gegeven waarop staat dat ze achter haar aan zitten, heb wat planeten gescand en geprobed en ik ben zojuist bij het wrakstuk van de 1e Normandy geland.

Verslavend :@
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie FP woensdag 11 september 2013 @ 07:51:03 #237
Brabo Bastard
pi_131049876
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 september 2013 23:34 schreef StateOfMind het volgende:
Die moet ik dan nog tegenkomen in het spel.

Voor vandaag is het wel mooi geweest. Ik heb nu Zaeed, Mordin Solus en Garrus (baas _O_ ) al in mijn team zitten, de FBA couplings gekocht en afgegeven, heb Aria een pad gegeven waarop staat dat ze achter haar aan zitten, heb wat planeten gescand en geprobed en ik ben zojuist bij het wrakstuk van de 1e Normandy geland.

Verslavend :@
Normandy Crash Site is een best goede toevoeging.

En je hebt nog maar net het puntje van de ijsberg gehad ;)
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131050338
Dit lijkt me echt zo'n game waarbij je baalt als de aftiteling in beeld komt. En dat heb ik maar met weinig games.

Gisteren liep ik in de Lower Afterlife (best lekkere muziek daar) en ik zag bij toeval dat je de barkeeper aan kon spreken. Dus voor de gein een drankje besteld, dondert Shepard in mekaar _O-
A murky, forgotten land.
pi_131053432
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 08:35 schreef StateOfMind het volgende:
Dit lijkt me echt zo'n game waarbij je baalt als de aftiteling in beeld komt. En dat heb ik maar met weinig games.

Gisteren liep ik in de Lower Afterlife (best lekkere muziek daar) en ik zag bij toeval dat je de barkeeper aan kon spreken. Dus voor de gein een drankje besteld, dondert Shepard in mekaar _O-
Ik zou dat niet pikken als ik jou was ;) En inderdaad, nu heb jij deel 1 nog niet eens gespeeld. Als je de volledige trilogie hebt gehad en je bent bij het einde van deel 3 dan weet je ook ff niet meer hoe je het hebt.. Epic trilogie!
pi_131055543
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 08:35 schreef StateOfMind het volgende:

Aria _O_ (voice-actor is trouwens Carrie-Ann Moss, jeweetwel, Trinity uit de Matrix :P )

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')