Dat vind ik echt goed aan die serie ja.quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:53 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dit is een prima samenvatting van wat ME nou zou goed maakt..
Fap fap fapquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:10 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Veel plezier met je Fornax blaadje.
Bij mij is die ook in elk deel mee gegaan. In begin vond ik hem echt niks, maar al snel vond ik het een top gozer.quote:Op zondag 4 augustus 2013 02:29 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Eindbaas GarrusGaat bij mij altijd mee op ELKE missie door 1,2 en 3
Ja dat vond ik dus jammer aan deel 2, de zij verhalen vond ik wel erg goed, maar het verhaal van de reapers werd een beetje op een laag pitje gezet. Maar neemt niet weg dat ik deel 2 de beste uit de serie vindquote:Op zondag 4 augustus 2013 00:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik vond de zijverhalen eigenlijk wel een hoog 'wut' gehalte hebben. Er komen Reapers aan, maar laten we eerst de helft van de bemanning met hun daddy issues helpen
In 2 elke missie met Garrus en Zaeed doen, en dan zelf als Soldier... Oh wat voelde dat heerlijk, headshot na headshot uitdelen en gewoon knallenquote:Op zondag 4 augustus 2013 02:29 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Eindbaas GarrusGaat bij mij altijd mee op ELKE missie door 1,2 en 3
Maximum shitfuckingquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
In 2 elke missie met Garrus en Zaeed doen, en dan zelf als Soldier... Oh wat voelde dat heerlijk, headshot na headshot uitdelen en gewoon knallen
Al is het met de Volus Vanguard natuurlijk veel toffer dan met een Batarian.quote:
De 10 euro wel meer dan waard, maar was wel leuker als hij er standaard ingezeten had.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:04 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Wel jammer dat je javik alleen krijgt bij de dlc. Hij had gewoon in het spel moeten zitten.
Had er natuurlijk standaard in moeten gezeten. Ik bedoel, wtf, day 0 DLCquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:41 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
De 10 euro wel meer dan waard, maar was wel leuker als hij er standaard ingezeten had.
Antwoord van de Keepers zat toch al in ME1?quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:28 schreef superdrufus het volgende:
Het was wel leuker geweest als die dlc erbij zat. Er zijn gewoon veel vragen die nauwelijks opgelost zijn in het einde van ME 3. Zoals waar komen de reapers vandaan, wie zijn de keepers en wat was het probleem met dark matter? Terwijl er wel een oplossing is gegeven met de dlc's.
Bijsluiter: licht ontvlambaar.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:20 schreef DeeCruise het volgende:
Van fucking papier gemaakt:
[ afbeelding ]
Holy fuck
Nicequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:20 schreef DeeCruise het volgende:
Van fucking papier gemaakt:
[ afbeelding ]
Holy fuck
Verneukt door EA is mijn favorite verklaring. Genoeg rellen over EA als werkgever geweest gedurende de tijd waarin ME3 (en DA2) ontwikkeld werden, en wel meer oudere Bioware mensen die vertrokken waren. Wel met de nuance dat alleen Brent Knowles zich openlijk beklaagde over de richting die het bedrijf in was geslagen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:28 schreef The_Substitute het volgende:
Ik zou graag willen weten waarom Drew Karpyshyn, nota bene de bedenker en lead writer van ME1 en 2, uit ME3 is gestapt. Want ik heb nu eerder het idee dat ME3, net als DA2, ook tot op een bepaalde hoogte is verneukt door het prijskaartje van The Old Republic. Want je zou er toch vanuit kunnen gaan dat als je de afsluiter van een succesvolle serie aan het maken bent, dat je dan de tijd krijgt/kunt krijgen om het zo goed mogelijk te maken. Of in ieder geval meer extra tijd dan ze nu gekregen hebben, november '11 - maart '12.
Ghehehequote:
Jep, weet ik.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:56 schreef trancethrust het volgende:
Verneukt door EA is mijn favorite verklaring.
Mjah, bij Bioware zijn ze zelf ook veel te ambitieus geweest wat betreft TOR. Dat zorgde naar mijn idee al voor minder speelruimte voor de DA- en ME-teams. Wat zich intern heeft afgespeeld, kan ik niet over oordelen. Heb wel wat gelezen over Karpyshyn originele bedoeling voor ME3. Klonk wel interessant, maar of het feit dat ze bij Bioware daar vanaf gezien hebben de reden was voor zijn vertrek werd uiteraard in het midden gelaten.quote:Genoeg rellen over EA als werkgever geweest gedurende de tijd waarin ME3 (en DA2) ontwikkeld werden, en wel meer oudere Bioware mensen die vertrokken waren. Wel met de nuance dat alleen Brent Knowles zich openlijk beklaagde over de richting die het bedrijf in was geslagen.
Wat was het idee, weet je dat nog?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:09 schreef The_Substitute het volgende:
...
Heb wel wat gelezen over Karpyshyn originele bedoeling voor ME3. Klonk wel interessant, maar of het feit dat ze bij Bioware daar vanaf gezien hebben de reden was voor zijn vertrek werd uiteraard in het midden gelaten.
Er waren er meerderen, maar het was dat idee van de verspreiding van Dark Energy (wat gebracht wordt tijdens Tali's missie op Haestrom) en een link met de steeds sterker door evoluerende biotic abilities bij organics. De Reapers zochten naar een manier om die verspreiding tegen te gaan en de oplossing lag bij de genetische diversiteit van humanity. Vandaar het experiment met de Human Reaper. Dus aan het eind van ME3 zou je een keus hebben dat je de mensheid (of een deel) tot reaper te laten ombouwen, o.i.d.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:12 schreef trancethrust het volgende:
Wat was het idee, weet je dat nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |