Ik gebruik zelf Cokin filters en de colorcast valt best mee. Pas als ik de grads ga combineren met gewone ND filters dan levert de kleurtshift problemen op. Kleurshift van gewone ND filters zijn eenvoudig te corrigeren, kleurshift van grads soms, maar vaak ook moeilijk of niet vanwege het kleurverloop.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:21 schreef DonJames het volgende:
Oh ja. Ik ben op zoek naar wat ND-grad filters. Ik was niet echt van plan om enorme bedragen uit te geven aan een setje Lee-filters. Weet iemand nog een alternatief? De Cokins schijnen een vreemde color cast te hebben..
Yes, hoezo?quote:
Whehe, dan moet dat bij Kensington zijn geweestquote:
Ik schijn daar de fotograaf van te zijnquote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:59 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Whehe, dan moet dat bij Kensington zijn geweest
Yes, je was vlgs mij op vakantie toen ze in Nijmegen optraden. Was toen huisfotograaf van t festival.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik schijn daar de fotograaf van te zijn
Yes heb je foto's gezien. Maar idd was even een weekje weg, net optijd terug voor de crossquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:04 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Yes, je was vlgs mij op vakantie toen ze in Nijmegen optraden. Was toen huisfotograaf van t festival.
Lekker maar jammer. Dat optreden van hun in de kerk was ook een mooi plaatje geweest.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Yes heb je foto's gezien. Maar idd was even een weekje weg, net optijd terug voor de cross
Ja klopt, maar goed de vrouw claimt af en toe ook tijd hequote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:05 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Lekker maar jammer. Dat optreden van hun in de kerk was ook een mooi plaatje geweest.
Was idd tof. Kwam een tijdje voorbij op geekology, blijft tof.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Even wat anders.
http://explodingactresses.tumblr.com
Vrij legendarisch.
[ afbeelding ]
Claimen is nog niet automatisch toegewezen krijgenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja klopt, maar goed de vrouw claimt af en toe ook tijd he
Lijkt me redelijk staat op andere kanalen tussen de 400 & 450.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:13 schreef Susteren het volgende:
Wat is een redelijke prijs voor een als nieuwe 17-40? Alleen de lenshoed zitten een paar gebruikssporen op, maar ook die zijn amper te zien.
Er is 400 euro geboden, heb gezegd dat hij voor 450 euro mag worden opgehaald, is dat redelijk?
Als je het zelf genoeg vindt, is het redelijkquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:13 schreef Susteren het volgende:
Wat is een redelijke prijs voor een als nieuwe 17-40? Alleen de lenshoed zitten een paar gebruikssporen op, maar ook die zijn amper te zien.
Er is 400 euro geboden, heb gezegd dat hij voor 450 euro mag worden opgehaald, is dat redelijk?
De hoeveelheid dat ik weg ben, als ze het claimt dan moet hetquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:07 schreef bakkerl het volgende:
[..]
Claimen is nog niet automatisch toegewezen krijgen
Jawel, maar heb dit ding sinds zaterdag. Ben juist aan het kijken waar z'n limits liggen.quote:
Dat bedacht ik me te laat te doen, dus uit de JPEG in paint gedaan.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niet waar, je hebt het nummerbord weggehaald!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |