Met de pagina reclame erbij 52, zonder 51.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:15 schreef brother52 het volgende:
Uit hoeveel pagina's bestaat de Lowlandsbijlage van de NRC?
Er staat iets meer reclame in...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:44 schreef Perquisite het volgende:
[..]
Met de pagina reclame erbij 52, zonder 51.
Daar kropen wat wormen en andere beestjes door de grond.quote:Een redelijk makkelijke: Wat gebeurde er vorig jaar onder de Alpha?
Daar kon je naar toe geleid worden door naar die tent van shoestring te gaan. Een van de routes liep onder de alpha door, volgens mij was er ook een ballenbak.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:44 schreef Perquisite het volgende:
Een redelijk makkelijke: Wat gebeurde er vorig jaar onder de Alpha?
aardbeving. Ik weet het niet, geef een hint oid. Tijd begint te dringen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:44 schreef Perquisite het volgende:
[..]
Een redelijk makkelijke: Wat gebeurde er vorig jaar onder de Alpha?
kwantumfysica toch?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:25 schreef brother52 het volgende:
Waarover gaat het college van Leo Kouwenhoven?
quote:
ook zo een vraag!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:44 schreef Perquisite het volgende:
[..]
N00000000000000B = 51 puntenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:33 schreef BillDauterive het volgende:
Ik kan niet op zijn naam komenNiet Pepijn, niet Willy, maar.. Ja!
Vieze Fur.
Ik heb vanmorgen elk stukje tekst in het krantje gelezen. Ja, ik weet dit. Niet om het een of het ander , maar die verwijten zijn niet zo netjes.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:49 schreef kesselman het volgende:
[..]
echt serieus, weet jij dit uit je hoofd???
Zit wel goed. Ik begrijp best waar je vandaan komt. Ik had aantal pagina's niet geweten overigensquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:00 schreef kesselman het volgende:
ik wil je niet voor het hoofd stoten
als je de LL krant helemaal hebt gelezen dan geloof ik graag dat je het weet
excuses
Het is ook het enige interessante college wat erbij zit.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:49 schreef kesselman het volgende:
[..]
echt serieus, weet jij dit uit je hoofd???
Is inderdaad wel een beetje een twijfelgeval maar goed, ik vond het wat te warm om me daar druk over te maken...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:51 schreef kesselman het volgende:
[..]
ook zo een vraag!
Dit weet je toch alleen door het op te zoeken!!
En ik dacht dat dat nou net niet de bedoeling was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |