Ja ik zat die envelop al te frotten en te godveren. Maar zonder de envelop paste het lakje dus ook niet door de brievenbusquote:
Onze brievenbus is niet conform standaard afmetingenquote:Op maandag 29 juli 2013 20:45 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ik zat die envelop al te frotten en te godveren. Maar zonder de envelop paste het lakje dus ook niet door de brievenbus
Dus ik al balen, zat alweer in de auto toen mij inviel dat ik natuurlijk ook bij de buren kon aanbellen
Ja ik vond het ook grappig, ik zei dus dat het niet lukte door de brievenbus en toen zei ze dus meteen "Oh ja dat gebeurt wel vaker"quote:Op maandag 29 juli 2013 20:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Onze brievenbus is niet conform standaard afmetingen. Gemma vond het heul niet erg
.
quote:Op maandag 29 juli 2013 20:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook grappig, ik zei dus dat het niet lukte door de brievenbus en toen zei ze dus meteen "Oh ja dat gebeurt wel vaker"
Ja want ik had dus die envelop van Molo bij mijn eigen brievenbus getest, dat ging makkelijk en bij de postbus zelf moet ik ook al heen en weer bewegen.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]gelukkig komt het meeste met pakketpost, dat wordt 's avonds geleverd
.
Thnxquote:
Ja echt gewoon die ogen en die lach, leukquote:Op maandag 29 juli 2013 21:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Thnxik ben wel blij met bril met dik montuur atm, zie je mijn wallen met 3 verdiepingen niet, maar verders.. Thnx
Dico, echt he? Een meisjesversie van haar broer, zo grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |