abonnement Unibet Coolblue
  maandag 29 juli 2013 @ 21:51:35 #201
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_129485630
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 21:51 schreef Dearest het volgende:

[..]

Zo klinkt het ook op z'n Twents _O- Nee gekheid.
Een koe doet moeeeeeeeh niet mooooooo :')
ja maar zooooo klinkt het ook in mijn hoofd. Ik geef Mario Kart Wii de schuld
Laffe huichelaar
pi_129485632
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 21:46 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Hm ach, ik ben er zo denk ik dan. Oke niet echt zo.. maar het duurt niet langer dan drie uur dus dan is het wel oke. Maarja, dat zeg ik nu.. kan me best voorstellen dat ik later dichterbij zou willen wonen :').

JIj dan?
Mja, ik wil nu al dichterbij mijn ouderlijk huis wonen. :P Ben opgegroeid in Noord-Holland, net buiten de randstad. Doordat ik al vanaf jonge leeftijd regelmatig in Amsterdam kom, zie ik het wel zitten om daar in de buurt te wonen. Heb ook weinig met Utrecht.. Woon daar alleen vanwege mijn studie. :P

quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 21:47 schreef Dearest het volgende:

[..]

:D Omg zo noemen mijn vrienden van de middelbare school mij, hoe wist je dat.
Ik riep maar wat. :7
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 21:47 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Amsterdam is in mijn hoofd echt een hel zowat bijna. Overdreven, maar het lijkt me zo hard niks he _O-
Mja, niet centrum centrum dan hè. Dat is sowieso onbetaalbaar. _O-
pi_129485719
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 21:51 schreef Ezell het volgende:

[..]

Mja, ik wil nu al dichterbij mijn ouderlijk huis wonen. :P Ben opgegroeid in Noord-Holland, net buiten de randstad. Doordat ik al vanaf jonge leeftijd regelmatig in Amsterdam kom, zie ik het wel zitten om daar in de buurt te wonen. Heb ook weinig met Utrecht.. Woon daar alleen vanwege mijn studie. :P

[..]

Ik riep maar wat. :7

[..]

Mja, niet centrum centrum dan hè. Dat is sowieso onbetaalbaar. _O-
Maar wil je dan dichterbij je ouderlijk huis wonen omdat ouders of omdat Amsterdam? :D
Baby darling doll face honey
pi_129485720
Maar als het even meezit blijf ik sowieso niet in NL en treed ik in de voetsporen van Toto maar dan naar een niet-Europees land :D Tenzij UK of Ierland
i still see your shadows in my room
pi_129485736
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 21:53 schreef Dearest het volgende:
Maar als het even meezit blijf ik sowieso niet in NL en treed ik in de voetsporen van Toto maar dan naar een niet-Europees land :D Tenzij UK of Ierland
Ga naar Nigeria of zo. :P
pi_129485957
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 21:53 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Maar wil je dan dichterbij je ouderlijk huis wonen omdat ouders of omdat Amsterdam? :D
Een soort combinatie van. :P Beste vrienden blijven ook allemaal in die omgeving wonen. Tevens vinden familiedingetjes altijd in Amsterdam plaats, waardoor dat ook wel meer dan een 'leuke stad' is. Als ik iets leuks wil doen met vrienden, wordt het vaak ook Amsterdam. Lijkt mij ook handig met toekomstig werk, terugverhuizen naar Noord-Holland. Dat grootse van Amsterdam trekt mij ook gewoon.
pi_129486007
quote:
2s.gif Op maandag 29 juli 2013 21:53 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ga naar Nigeria of zo. :P
Haha nah :P Australië of Nieuw-Zeeland lijkt me heel leuk of of sommige delen van USA of zelfs Canada :D Heb ook niet zo veel zin om een andere taal te leren (Tenzij Spaans, Latijns Amerika lijkt me ook heel mooi maar zoveel armoede ;( ) dus dan zijn die Engelstalige landen sowieso wel handig :P Maar ook al ga ik er niet wonen/werken, dan wil ik er alsnog graag een keer heen O+
i still see your shadows in my room
  maandag 29 juli 2013 @ 21:59:20 #208
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_129486018
quote:
2s.gif Op maandag 29 juli 2013 21:53 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ga naar Nigeria of zo. :P
NIGGAA - jonathon
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_129486069
quote:
14s.gif Op maandag 29 juli 2013 21:58 schreef Ezell het volgende:

[..]

Een soort combinatie van. :P Beste vrienden blijven ook allemaal in die omgeving wonen. Tevens vinden familiedingetjes altijd in Amsterdam plaats, waardoor dat ook wel meer dan een 'leuke stad' is. Als ik iets leuks wil doen met vrienden, wordt het vaak ook Amsterdam. Lijkt mij ook handig met toekomstig werk, terugverhuizen naar Noord-Holland. Dat grootse van Amsterdam trekt mij ook gewoon.
''Gewoon'' als je klaar bent met je opleiding solliciteren naar baantjes in en om Amsterdam alvast, zit dat in ieder geval snor :D
i still see your shadows in my room
pi_129486078
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 21:59 schreef supersof het volgende:

[..]

NIGGAA - jonathon
Nigga's florida
pi_129486093
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 21:59 schreef Dearest het volgende:

[..]

Haha nah :P Australië of Nieuw-Zeeland lijkt me heel leuk of of sommige delen van USA of zelfs Canada :D Heb ook niet zo veel zin om een andere taal te leren (Tenzij Spaans, Latijns Amerika lijkt me ook heel mooi maar zoveel armoede ;( ) dus dan zijn die Engelstalige landen sowieso wel handig :P Maar ook al ga ik er niet wonen/werken, dan wil ik er alsnog graag een keer heen O+
USA + aus + zeeland = :Y
pi_129486166
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:00 schreef Dearest het volgende:

[..]

''Gewoon'' als je klaar bent met je opleiding solliciteren naar baantjes in en om Amsterdam alvast, zit dat in ieder geval snor :D
Ik hoop werk te vinden in Amsterdam of de regio ten westen daarvan. Hoeft niet per se Amsterdam eigenlijk. Haarlem vind ik ook wel oké, maar liever Amsterdam. Is gewoon een fijn stadje. *;
pi_129486213
quote:
14s.gif Op maandag 29 juli 2013 21:58 schreef Ezell het volgende:

[..]

Een soort combinatie van. :P Beste vrienden blijven ook allemaal in die omgeving wonen. Tevens vinden familiedingetjes altijd in Amsterdam plaats, waardoor dat ook wel meer dan een 'leuke stad' is. Als ik iets leuks wil doen met vrienden, wordt het vaak ook Amsterdam. Lijkt mij ook handig met toekomstig werk, terugverhuizen naar Noord-Holland. Dat grootse van Amsterdam trekt mij ook gewoon.
Ahh oui, ja dat valt zo wel allemaal op zn plekje :D
Baby darling doll face honey
pi_129486280
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:02 schreef Ezell het volgende:

[..]

Ik hoop werk te vinden in Amsterdam of de regio ten westen daarvan. Hoeft niet per se Amsterdam eigenlijk. Haarlem vind ik ook wel oké, maar liever Amsterdam. Is gewoon een fijn stadje. *;
Wat is er trouwens aan de hand met al die mensen uit Almere die in Amsterdam werken :') Je zou toch denken dat er in Amsterdam zelf genoeg mensen zijn die bij de Bershka of whatever willen werken. In 2 winkels de weg gevraagd toen en bij alle 2 kwamen die mensen zelf niet uit Amsterdam maar Almere en bij de Topshop werkte zo'n vrouw uit Londen, wtf? :')
i still see your shadows in my room
pi_129486406
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:04 schreef Dearest het volgende:

[..]

Wat is er trouwens aan de hand met al die mensen uit Almere die in Amsterdam werken :') Je zou toch denken dat er in Amsterdam zelf genoeg mensen zijn die bij de Bershka of whatever willen werken. In 2 winkels de weg gevraagd toen en bij alle 2 kwamen die mensen zelf niet uit Amsterdam maar Almere en bij de Topshop werkte zo'n vrouw uit Londen, wtf? :')
Veel Amsterdammers zijn naar andere steden verkast vanwege de hoge woonlasten. Een groot deel is naar Almere verhuisd. Voor de middenklasse is een groot woningtekort in Amsterdam. Voor sommige mensen is dagelijks treinkaartjes kopen goedkoper dan in Amsterdam wonen.
pi_129486509
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:04 schreef Dearest het volgende:

[..]

Wat is er trouwens aan de hand met al die mensen uit Almere die in Amsterdam werken :') Je zou toch denken dat er in Amsterdam zelf genoeg mensen zijn die bij de Bershka of whatever willen werken. In 2 winkels de weg gevraagd toen en bij alle 2 kwamen die mensen zelf niet uit Amsterdam maar Almere en bij de Topshop werkte zo'n vrouw uit Londen, wtf? :')
Omdat Amsterdammers in Almere wonen.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_129486581
Die Amsterdammers zijn ook wel grappig. Die denken vaak dat buiten Amsterdam zowat niets bestaat naast platteland. :') _O-
pi_129486610
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:09 schreef Ezell het volgende:
Die Amsterdammers zijn ook wel grappig. Die denken dat buiten Amsterdam zowat niets bestaat naast platteland. :') _O-
Buiten de randstad is alles het boerenleven ja.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_129486617
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:06 schreef Ezell het volgende:

[..]

Veel Amsterdammers zijn naar andere steden verkast vanwege de hoge woonlasten. Een groot deel is naar Almere verhuisd. Voor de middenklasse is een groot woningtekort in Amsterdam. Voor sommige mensen is dagelijks treinkaartjes kopen goedkoper dan in Amsterdam wonen.
Oh shit :o Ik zat vorige maand op zo'n rondvaartboot en toen vertelde die man ook dat sommige huizen in de jordaan een (paar) miljoen kosten, like wtf? Niet om op te scheppen maar op de ruimte die wij hebben passen makkelijk 20 (if not more) van die herenhuizen en dit is de helft nog niet waard :') Dus ik ondervond inderdaad wel dat je echt veel betaalt puur voor ''Amsterdam'' en ''het centrum'' ookal zijn die huizen soms zo klein en lelijk als de pest.

Nu snap ik trouwens ook waar een vriend van me uit Hoorn het over had, ik zei dat ik vond dat hij Amsterdams praatte en toen zei hij iets van dat heel Hoorn vol zit met ''geëmigreerde'' Amsterdammers en dat ie zichzelf dat daardoor aangeleerd had :D Wel triest hoor, als je in zo'n stad opgegroeid bent en Amsterdammer in hart en nieren bent en dan moet verhuizen door zoiets als kosten. ;(
i still see your shadows in my room
pi_129486660
Daarom is Amsterdam ook zo'n klotestad geworden. :)
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_129486667
(no hate)
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_129486678
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:10 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Buiten de randstad is alles het boerenleven ja.
Ik ga ff die 101 barz van je kijken :')
i still see your shadows in my room
pi_129486689
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:11 schreef Dearest het volgende:

[..]

Ik ga ff die 101 barz van je kijken :')
Het is een aanrader.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_129486743
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Daarom is Amsterdam ook zo'n klotestad geworden. :)
Nog niet zo erg als rotjeknor
pi_129486772
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:12 schreef chapel24 het volgende:

[..]

Nog niet zo erg als rotjeknor
Jawel. Amsterdam is niets man, dat volk dat daar rondloopt.
Manman.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')