PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
60 punten het eerste jaar moeten halen en anders gelijk de lul zijnquote:
idd. ripquote:
Omdat ik er geen plezier uit haal om te zoeken naar een tegenstander met lage chem en daar van te winnen?quote:
Huh? Niet eens gelezen. Dat je geen TT verzint.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat ik er geen plezier uit haal om te zoeken naar een tegenstander met lage chem en daar van te winnen?
Wie zegt dat we allemaal wachten op een tegenstander met low chem?quote:Op maandag 29 juli 2013 15:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat ik er geen plezier uit haal om te zoeken naar een tegenstander met lage chem en daar van te winnen?
Liever geen TT dan een kut TT en ik kon er zo snel geen verzinnenquote:Op maandag 29 juli 2013 15:58 schreef Reemi het volgende:
[..]
Huh? Niet eens gelezen. Dat je geen TT verzint.
Jij hebt echt gewoon nog nooit van het woord afwisseling gehoord? De ene keer kom je tegen een goed iemand de andere keer tegen een slecht iemand..quote:Op maandag 29 juli 2013 15:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij zal nu wel duur wordenquote:Op maandag 29 juli 2013 15:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
R.I.P. de man met 3 IF'sIk heb hem nog in mijn club omdat ik hem in 1 van mijn random teams had.
Ik ontdekte single matches vorig jaar pas heel laat. Dan kun je tenminste een leuk potje spelen waarin je spelers kan uittesten etc.
Dat heb je ook in bekersquote:Op maandag 29 juli 2013 15:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Jij hebt echt gewoon nog nooit van het woord afwisseling gehoord? De ene keer kom je tegen een goed iemand de andere keer tegen een slecht iemand..
Met seasons kom je de ene keer tegen een irritante tegenstander. De andere keer tegen een iets meer irritante tegenstander. Is ook afwisseling.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Jij hebt echt gewoon nog nooit van het woord afwisseling gehoord? De ene keer kom je tegen een goed iemand de andere keer tegen een slecht iemand..
http://wefut.nl/squad/3025quote:Op maandag 29 juli 2013 15:59 schreef rolls-reus het volgende:
Iemand een leuk silver 4222 team?heb nog een team nodig om af te wisselen, en heb geen inspiratie meer
Budget is 400kquote:Op maandag 29 juli 2013 16:00 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
http://wefut.nl/squad/3025
Kost geen drol ook en speelt behoorlijk fijn.
quote:Op maandag 29 juli 2013 16:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met seasons kom je de ene keer tegen een irritante tegenstander. De andere keer tegen een iets meer irritante tegenstander. Is ook afwisseling.
true, maar in de fifa 12 tijd leverden single matches meer opquote:
hahah dat is wel relaxt ja, speel je tenminste echt veel handenquote:Op maandag 29 juli 2013 16:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
Poker: Ik heb mijn spelletje wel gevonden: Zoom
Zelf weten.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:01 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Budget is 400kdus iets duurders mag wel..
Tim nog een leuk team in de aanbieding?
Ik weet het nog wel Eventjes tien minuten een arme ziel vernederen met Kandji: 1100 coinsquote:Op maandag 29 juli 2013 16:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]dat is waar
[..]
true, maar in de fifa 12 tijd leverde single matches meer op
[..]
hahah dat is wel relaxt ja, speel je tenminste echt veel handen
precies, en het potje daarna weer een normaal potje. wat wil je nog meerquote:Op maandag 29 juli 2013 16:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik weet het nog wel Eventjes tien minuten een arme ziel vernederen met Kandji: 1100 coins
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |