Ah, geen wonder dat ik het niet snapquote:Like als je je geboortejaar ziet : 1994 - 1995 - 1996 - 1997 - 1998 - 1999 - 2000.
Ik snap het ook nietquote:Op maandag 29 juli 2013 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ah, geen wonder dat ik het niet snap
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT BE ENORMOUSSSSS
en ik vind em tof
Overigens is ie al wat meer ingezakt en iets beter qua vorm nu![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
JE hebt 'm wel geliked neem ik aan?quote:Op maandag 29 juli 2013 15:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Alles aan dit plaatje![]()
quote:Op maandag 29 juli 2013 15:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Neennnnn wacht!
Nee die tepelhoed was van vriendin; die mocht ik niet houdenNouja vriendins pa zelfs
hoetttttWAT EEN BAZENHOET!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT BE ENORMOUSSSSS
en ik vind em tof
disclaimer
Ik wil 'm niet liken.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Alles aan dit plaatje![]()
quote:Op maandag 29 juli 2013 15:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Neennnnn wacht!
Nee die tepelhoed was van vriendin; die mocht ik niet houdenNouja vriendins pa zelfs
hoetttttJe loopt hier ook serieus mee buiten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT BE ENORMOUSSSSS
en ik vind em tof
of was dit voor de gein
![]()
Zo velen dafuqquote:ben Teddy. Ik ben 7 jaar oud. Ik heb geen ogen en
bloed over mijn hele gezicht. Ik ben dood. Als je niet posten
dit tot ten minste 12 foto's die ik zal naar je huis komen
om middernacht en ik zal onder je bed verstoppen. Als je
slaap, vermoord ik je. Geloof je me niet? Case 1: Patty Buckles kreeg deze keten e-mail. zij
geloofde niet in kettingbrieven. Nou, dwaze Patty. zij
sliep toen haar tv begon flikkeren op en
off. Nu is ze niet meer bij ons. Ha ha Patty, Ha
ha! Je wilt niet te zijn als Patty, denk je? Case 2: George M. Simon haatte ketting e-mails, maar hij
wilde niet die nacht sterven. Hij post het op 4 foto's.
Niet goed genoeg George. Nu, George ligt in een coma.
we weten niet of hij ooit wakker. Ha ha George, Ha
ha! Nu, wil je zijn als George? Case 3: Valarie Tyler kreeg deze keten e-mail. net
andere kettingbrief, of zo dacht ze. Alleen had 7
foto's te plaatsen op. Nou, die avond toen ze
het hebben van een douche zag ze een bloedige figuur in de spiegel.
Ze kreeg de grootste schrik van haar leven. Valarie is getekend
voor het leven. Case 4: Derek Minse was een slim persoon. Hij post-it
tot 12 foto's. Later die dag, vond hij een 100 dollar bill op
de grond. Hij werd gepromoveerd tot hoofd manager bij zijn
baan en zijn vriendin afgesproken om met hem te trouwen. Nu, hij
en zijn vrouw zijn leven gelukkig ooit na. ze hebben
twee prachtige kinderen. Post het tot ten minste 12 foto's of je het gezicht van de
gevolgen. 0 foto's - Je zult sterven vanavond! 1-6 foto's - je
zal worden verwond! 7-11 foto's - u zult de grootste te krijgen
schrik van je leven! 12 en ouder - je veilig bent en zal
hebben geluk! Doe wat Teddy Says!! Haast, moet u deze plaatsen op
12 foto's voor middernacht
Zo aardig ditquote:Op maandag 29 juli 2013 15:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je loopt hier ook serieus mee buiten?of was dit voor de gein
Hoe weet hij dat als hij geen ogen heeft.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
ben Teddy. Ik ben 7 jaar oud. Ik heb geen ogen en
bloed over mijn hele gezicht.
ZEKERRRRRRRquote:
Kutquote:LIKE als je al wakker bent!
quote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat beantwoordt iig de "zijn dit je echte ogen" vraag.
Dubbel kutquote:LIKE als je een hart hebt!
Moet je die tekst van Teddy niet 12 keer plaatsen, dan komt het vanzelfquote:Op maandag 29 juli 2013 15:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders snijdt haar hart eruit
Habbohotelquote:Op maandag 29 juli 2013 15:21 schreef Stormqueen het volgende:
Dit is precies waarom ze de leeftijdsgrens voor Facebook naar 18 moeten bijstellen. De rest gaat maar naar habbohotel.
Het was leuk je gekend te hebbenquote:Op maandag 29 juli 2013 15:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Moet je die tekst van Teddy niet 12 keer plaatsen, dan komt het vanzelf
hyvesquote:Op maandag 29 juli 2013 15:21 schreef Stormqueen het volgende:
Dit is precies waarom ze de leeftijdsgrens voor Facebook naar 18 moeten bijstellen. De rest gaat maar naar habbohotel.
hier heb je wat buikvet als dankquote:Op maandag 29 juli 2013 15:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb nog 2 bonnen om een extragratis flurry te halen omdat ik zo goed gewerkt had
quote:Op maandag 29 juli 2013 15:24 schreef Mss het volgende:
Ik zag van de week in de metro een pittige vrouw die haar Hyves bijwerkte op haar smartphone.
Omfgquote:Op maandag 29 juli 2013 15:24 schreef Mss het volgende:
Ik zag van de week in de metro een pittige vrouw die haar Hyves bijwerkte op haar smartphone.
Had je meegekregen dat mijn Ciate vanmorgen is binnengekomen?quote:Op maandag 29 juli 2013 15:24 schreef Mss het volgende:
Overigens wel klote dat we nú op ons eten aan het letten zijn en ik dus niet die glazen kan sparenquote:
Ermahgerd tof. Hoop dat de mijne vandaag ook komt. Gewoon met postnl?quote:Op maandag 29 juli 2013 15:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Had je meegekregen dat mijn Ciate vanmorgen is binnengekomen?
Neen, Fedex.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:26 schreef Mss het volgende:
[..]
Ermahgerd tof. Hoop dat de mijne vandaag ook komt. Gewoon met postnl?
Is dat die mevrouw die nu ontslagen is?quote:
Nee, en op de site staat hij ook nog steeds op "dispatching"quote:
Ja ik wil ook alle glazen, dan eet ik wel saladesquote:Op maandag 29 juli 2013 15:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Overigens wel klote dat we nú op ons eten aan het letten zijn en ik dus niet die glazen kan sparen
Cif weigert naar de mac te gaan de komende tijd... EN MIJN GLAZEN DAN
De optie: "Neem dan de salade" werd niet gewaardeerd
quote:
Die salades zijn echt goed te eten hoorquote:Op maandag 29 juli 2013 15:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Ik wil ookDamn cif die nu persé wil afvallen en gezond eten
![]()
Ja maar ik krijg cif niet mee voor salades bij de macquote:Op maandag 29 juli 2013 15:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die salades zijn echt goed te eten hoor
Het zijn ook super leuke en stevige glazen, dus ik wil een set voor mijn uitzetquote:Op maandag 29 juli 2013 15:35 schreef Sharana_LV het volgende:
vanochtend hoorde ik ook iemand in de metro "ja ze hebben glazen bij de mac van de week maar weer eens eten ben er al zo lang niet geweest"
die acties werken wel erg goed volgens mij ..
Mja als je cif meeneemt heb je nu 2 dezelfde glazen he, elke week een andere (afhankelijk of ze snel uitverkopen of niet) en op t einde een restpartijquote:Op maandag 29 juli 2013 15:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar ik krijg cif niet mee voor salades bij de mac![]()
Overigens zou ik zelf dan toch weer een big mac menu pakken ofzo hoor.. ken mezelf als ik er eenmaal ben
Mja alsnog ga k niet bij de mac eten voor glazen, maar dat is meer dat ik soberso al bijna nooit bij de mac eet want ben daarna altijd misselijkquote:Op maandag 29 juli 2013 15:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het zijn ook super leuke en stevige glazen, dus ik wil een set voor mijn uitzet
Jup! zijn ook echt fijne glazenquote:Op maandag 29 juli 2013 15:35 schreef Sharana_LV het volgende:
vanochtend hoorde ik ook iemand in de metro "ja ze hebben glazen bij de mac van de week maar weer eens eten ben er al zo lang niet geweest"
die acties werken wel erg goed volgens mij ..
Big mac menu + quarterpounder errmmmmmmmquote:
Ik let er ook niet op, maar 890 kcalsquote:Op maandag 29 juli 2013 15:44 schreef Sharana_LV het volgende:
als ik bij de mac eet dan let ik nooit echt op de kcals
ik neem dan meestal kleine friet en dan of 9 kipnuggets of als k heel erg honger heb 6 kipnuggets en zo'n kipburgerdinges maar dat komt bijna nooit voor, dat is toch niet zo extreem erg?![]()
kan de laatste keer dat k bij de mac was niet herinneren though
Ye das wel erg veel.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik let er ook niet op, maar 890 kcals
IK HOOR JE NIET!quote:Op maandag 29 juli 2013 15:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh sjaan nu de kip 6 2 euro is, kun je beter 2x kip 6 nemen, dan heb je 12 nuggets en ben je 35 cent goedkoper uit dan met een kip 9 :v
quote:Op maandag 29 juli 2013 15:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
IK HOOR JE NIET!
k heb zin in snoepjes
JIJ MAG GEEN SUIKER DOE HET NIET.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
maar k kom straks nog langs de etos en die hebben schepsnoepjes enzo
JAMAAR ZIN INquote:Op maandag 29 juli 2013 15:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JIJ MAG GEEN SUIKER DOE HET NIET.
denk aan het ijstheedebaclequote:Op maandag 29 juli 2013 15:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
maar k kom straks nog langs de etos en die hebben schepsnoepjes enzo
Die heb ik ookquote:Op maandag 29 juli 2013 15:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn zus heeft die blikjes glazen van een paar jaar terug, die waren ook heel tof.
ERMNERMquote:Op maandag 29 juli 2013 15:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
https://webshop.ekoplaza.(...)snoep-zonder-suiker/
Als je hamburgers eet kun je net zo goed naar de mac harharharquote:Op maandag 29 juli 2013 15:52 schreef PriemGirl het volgende:
Wij eten straks of hamburgers met uiiiii omnom offfff pasta met zalm die nog over is van gisteren
En ik heb net lekker een mandarijn gesnoept
OKAY OKAY!quote:Op maandag 29 juli 2013 15:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nou hup bestellen, dan heb je wat in huis dat je mag hebben als je iets lekkers wilt.
NEINZZZquote:Op maandag 29 juli 2013 15:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als je hamburgers eet kun je net zo goed naar de mac harharhar
Naja, doe zoals ik eens per 14 dagen een zodigdag, kun je ze exact alle zes sparenquote:Op maandag 29 juli 2013 15:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Overigens wel klote dat we nú op ons eten aan het letten zijn en ik dus niet die glazen kan sparen
Cif weigert naar de mac te gaan de komende tijd... EN MIJN GLAZEN DAN
De optie: "Neem dan de salade" werd niet gewaardeerd
die zijn lekkerrr!!quote:Op maandag 29 juli 2013 15:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik ga vanavond Turkse Dürüm van Knorrrrrrrrrrr proberen
Laat JIJ je dan dus tegenhouden?quote:Op maandag 29 juli 2013 15:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Ik wil ookDamn cif die nu persé wil afvallen en gezond eten
![]()
Ja onze zondigdag bestaat meestal uit domino's of friet halenquote:Op maandag 29 juli 2013 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Naja, doe zoals ik eens per 14 dagen een zodigdag, kun je ze exact alle zes sparen
Oehhh kan ik wel een keer doenquote:Op maandag 29 juli 2013 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Laat JIJ je dan dus tegenhouden?
Vraag je collega of ie even Mc gaat halen![]()
Die vind ik juist kut, ik he glazen van vijf jaar en die blikjes zijn precies andersquote:Op maandag 29 juli 2013 15:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn zus heeft die blikjes glazen van een paar jaar terug, die waren ook heel tof.
quote:Op maandag 29 juli 2013 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die vind ik juist kut, ik he glazen van vijf jaar en die blikjes zijn precies anders
*edit: nee toch niet ik heb anderequote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
er wordt geopperd dat ik misschien te weinig eet en daardoor niet afval
Ik ging ook googlen welke ik nou hadquote:Op maandag 29 juli 2013 16:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
*edit: nee toch niet ik heb andereIk ging googlen lol
![]()
Whut? Dat valt toch wel mee; toch?quote:Op maandag 29 juli 2013 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op maandag 29 juli 2013 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
ruilen?quote:Op maandag 29 juli 2013 16:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ging ook googlen welke ik nou had
Ik heb 6 2007 glazen, allemaal roze. En dan nog 6 groene blikjes. Heb er wel genoeg eik
Ik ging ook googlen en ik kan mijn macdonalds glazen niet eens vindenquote:Op maandag 29 juli 2013 16:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ging ook googlen welke ik nou had
Ik heb 6 2007 glazen, allemaal roze. En dan nog 6 groene blikjes. Heb er wel genoeg eik
Ten eerste ja, tenminste, ik denk van welquote:
Dat was altijd mijn visiequote:Op maandag 29 juli 2013 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ten eerste ja, tenminste, ik denk van wel
Ten tweede: hoezo val je niet af als je te weinig eet
It works if it worksquote:Op maandag 29 juli 2013 16:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat was altijd mijn visieStop eating ! *3 weken later* Woeiiii gewicht gehaald
Body hoarding all the foodquote:Op maandag 29 juli 2013 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ten eerste ja, tenminste, ik denk van wel
Ten tweede: hoezo val je niet af als je te weinig eet
Jup!quote:
nee maar het is ook geen echte oplossing, en zonder energie ga je dood. Maar het werkt welquote:Op maandag 29 juli 2013 16:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup!
Naja worked* danDat werkte priiiiima zolang ik niet intens ging sporten
Ik heb geen idee hoe dat wetenschappelijk zitquote:Op maandag 29 juli 2013 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar da's wel een hoax. Tenzij je de hele dag op je bed gaat liggen vegeteren.
Maar hoeveel moet je nu nog afvallen dan SQ? Ik dacht eigenlijk dat je al klaar was en nu alleen op gewicht moest blijven.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
nee maar ik eet ongeveer 1500 kcals op een dag, dat is niet bizar weinig toch als je af wil vallen?
Probleem zit 'm bij mij nog steeds vooral in biertjes happen. Dat doe ik te graag. En ook al drink ik maar max 1 keer per week bier, da's kennelijk nog steeds te veel.
Er zit dus maar 1 ding op en hoe zeer ik daar ook van baal, ik heb geen andere keuze
Jupquote:Op maandag 29 juli 2013 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee maar het is ook geen echte oplossing, en zonder energie ga je dood. Maar het werkt wel
Jup.quote:
Laat trouwens nog even weten wat we vrijdagavond in huis moeten halen! Geen probleem als het geen bieravond is maar dan kunnen we wellicht wel wat andere, meer verantwoorde zaken halenquote:Op maandag 29 juli 2013 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jup.
Weet je, ik kan op een goeie avond, met een feestje, makkelijk 4 - 5 liter wegtikken (ja, het is een schande).
Dat plus mijn drang naar chips en chocolade die het opwekt levert al gauw een saldo op dat mijn hele week lijnen teniet doet.
Geniet maar drink met mate is iets dat ik nog steeds niet echt beheers
Als jij 2000 gaat eten kom je aan.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Maar hoeveel moet je nu nog afvallen dan SQ? Ik dacht eigenlijk dat je al klaar was en nu alleen op gewicht moest blijven.
En 1500kcals is wel weinig toch? Ik dacht dat ik er 2000 per dag moest ofzoiets, maar heb t al zo lang niet meer bijgehouden of uberhaupt op gelet dat ik er beetje uit ben
Valt echt heel erg mee hoe weinig dat is, ik heb mijn eten voor vandaag ingevoerd en zit op 1400 nu.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Maar hoeveel moet je nu nog afvallen dan SQ? Ik dacht eigenlijk dat je al klaar was en nu alleen op gewicht moest blijven.
En 1500kcals is wel weinig toch? Ik dacht dat ik er 2000 per dag moest ofzoiets, maar heb t al zo lang niet meer bijgehouden of uberhaupt op gelet dat ik er beetje uit ben
nee hoor, want dan drink ik gewoon waterquote:Op maandag 29 juli 2013 16:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Laat trouwens nog even weten wat we vrijdagavond in huis moeten halen! Geen probleem als het geen bieravond is maar dan kunnen we wellicht wel wat andere, meer verantwoorde zaken halen.
Ik dacht dat ik altijd ergens rond de 1200 zat ofzo als ik alles invoerdequote:Op maandag 29 juli 2013 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als jij 2000 gaat eten kom je aan.
2000 is wat iemand van 75 kilo moet eten om op gewicht te blijven. Het zijn gemiddelden, niet meer en niet minder.
En ik heb een BMI van 31. Ik ben nog laaaaaaang niet klaar, I wish
Ja zeker, je moet je verbranding op gang houden. Dus hopelijk zet dat zwemmen zoden aan de dijkquote:Op maandag 29 juli 2013 16:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe dat wetenschappelijk zit. Ik denk wel dat bijvoorbeeld sporten en de constantheid daarin kan helpen. Dus dat jij nu begonnen bent met zwemmen als aanvulling, dat dat heel goed is voor de afwisseling.
Maar als je alles moet laten is het dan niet gewoon beter om zeg maar het gewicht wat je nu hebt te accepteren want blijkbaar is dit je max en gewoon af en toe je zondigdag te hebben maar verder wel op te blijven letten zodat er niet teveel weer aan komt?quote:Op maandag 29 juli 2013 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
En ik weet ook wel wat ik moet laten om meer af te vallen. Ik vindt het alleen wat jammer dat ik gewoon klaarblijkelijk alles moet gaan laten nu. Dus niet af en toe kan zeggen van schijt aan alles enzo
En de bijbehorende wetenschap dat het levenslang is
nee, daar kies ik niet voor. Maar je hebt gelijk. Sorryquote:Op maandag 29 juli 2013 16:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Maar als je alles moet laten is het dan niet gewoon beter om zeg maar het gewicht wat je nu hebt te accepteren want blijkbaar is dit je max en gewoon af en toe je zondigdag te hebben maar verder wel op te blijven letten zodat er niet teveel weer aan komt?
Ah komop zo vaak mopper jij al helemaal nietquote:Op maandag 29 juli 2013 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
Maar goed, dat zijn eigen keuzes, ik kan ook zeggen: dan maar dik. Dus sorry voor mijn gemopper en ander onderwerp
Mag je wel iets als olijven ofzo?quote:Op maandag 29 juli 2013 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee hoor, want dan drink ik gewoon water
Liever niet. Haal voor mij niets speciaals in huis iig want dan voel ik mij verplicht om het te gaan eten. Ik heb liever dat je gewoon in huis haalt wat je anders ook zou doen, dan kan ik gewoon zelf de keuze maken of ik er wel of niet van pak op dat momentquote:
Nee daar hoef je geen sorry voor te zeggen t is meer een vraag uit intresse... ik bedoel je hebt het vaker over je gewicht dat het er bijna niet af gaat en dat het zo lastig is, maar is het voor je eigen gemoedsrust dan niet fijner om dit idd dan te accepteren, trots te zijn hoeveel er al af is, en dus wel op te blijven letten maar ook te kunnen genietenquote:Op maandag 29 juli 2013 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, daar kies ik niet voor. Maar je hebt gelijk. Sorry
Haha okay babequote:Op maandag 29 juli 2013 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Liever niet. Haal voor mij niets speciaals in huis iig want dan voel ik mij verplicht om het te gaan eten. Ik heb liever dat je gewoon in huis haalt wat je anders ook zou doen, dan kan ik gewoon zelf de keuze maken of ik er wel of niet van pak op dat moment![]()
(en anders vreet bb het wel op dus no worries)
Nee want .... zo moeilijk uit te leggen, ik kan nog niet trots zijn omdat ik weet welke weg ik nog te gaan heb. Ik zie in de spiegel en op een foto alleen maar vet. Hoe vaak een ander ook zegt dat dat niet zo is en alle andere feelgood-praktijken, ze helpen niet en het IS ook gewoon niet zo. Ik heb overgewicht. Ik zal altijd overgewicht blijven houden als ik het probleem niet weet te tackelen en ik zal me ook altijd ongelukkig blijven voelen in mijn lichaam als ik het probleem niet weet te tackelen.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee daar hoef je geen sorry voor te zeggen t is meer een vraag uit intresse... ik bedoel je hebt het vaker over je gewicht dat het er bijna niet af gaat en dat het zo lastig is, maar is het voor je eigen gemoedsrust dan niet fijner om dit idd dan te accepteren, trots te zijn hoeveel er al af is, en dus wel op te blijven letten maar ook te kunnen genieten
en dit is meer een gedachtengang, niet iets wat k zeg dat je moet doen maar gewoon meer van interessant onderwerp om t over te hebben
Okay ik snap het. Maar je zit dus nu nog steeds in overgewicht? En niet in gezond gewicht vakje zeg maar?quote:Op maandag 29 juli 2013 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee want .... zo moeilijk uit te leggen, ik kan nog niet trots zijn omdat ik weet welke weg ik nog te gaan heb. Ik zie in de spiegel en op een foto alleen maar vet. Hoe vaak een ander ook zegt dat dat niet zo is en alle andere feelgood-praktijken, ze helpen niet en het IS ook gewoon niet zo. Ik heb overgewicht. Ik zal altijd overgewicht blijven houden als ik het probleem niet weet te tackelen en ik zal me ook altijd ongelukkig blijven voelen in mijn lichaam als ik het probleem niet weet te tackelen.
Dus, ik begrijp je punt, maar ik weiger te accepteren dat het niet beter wordt dan dit, want ik weet dat het beter KAN dan dit.
Nee joh, daar moet ik nog 17 kilo voor afvallenquote:Op maandag 29 juli 2013 16:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Okay ik snap het. Maar je zit dus nu nog steeds in overgewicht? En niet in gezond gewicht vakje zeg maar?
Dat er ergere dingen zijn betekent het niet dat dit voor jou niet belangrijk is. Kom op zeg, anders mocht geen enkele Nederlander ergens over mopperen (bij wijze van).quote:Op maandag 29 juli 2013 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
En ja, ik weet ook dat er veel ergere dingen zijn om je druk over te makendus ik zeg al, niet de moeite waard
Als het voor jou een issue is die jou dagelijks beinvloed dan mag je je daar best druk om maken hoor. Ik heb mij vorige week zondag ook druk om lopen te maken dat ik mee naar het strand moest, het slaat nergens op maar ik vind het dan zo verschrikkelikjk omdat ik zo extreem wit ben dat ik wel kan janken en t liefst gewoon thuis wil blijven. Ik woon nu 2 jaar aan het strand en dit is de eerste keer dat ik er 2 uurtjes gelegen hebquote:Op maandag 29 juli 2013 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
En ja, ik weet ook dat er veel ergere dingen zijn om je druk over te makendus ik zeg al, niet de moeite waard
hoe voelde je je achteraf? Viel het mee of tegen?quote:Op maandag 29 juli 2013 16:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als het voor jou een issue is die jou dagelijks beinvloed dan mag je je daar best druk om maken hoor. Ik heb mij vorige week zondag ook druk om lopen te maken dat ik mee naar het strand moest, het slaat nergens op maar ik vind het dan zo verschrikkelikjk omdat ik zo extreem wit ben dat ik wel kan janken en t liefst gewoon thuis wil blijven. Ik woon nu 2 jaar aan het strand en dit is de eerste keer dat ik er 2 uurtjes gelegen heb
Gingerquote:Op maandag 29 juli 2013 16:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als het voor jou een issue is die jou dagelijks beinvloed dan mag je je daar best druk om maken hoor. Ik heb mij vorige week zondag ook druk om lopen te maken dat ik mee naar het strand moest, het slaat nergens op maar ik vind het dan zo verschrikkelikjk omdat ik zo extreem wit ben dat ik wel kan janken en t liefst gewoon thuis wil blijven. Ik woon nu 2 jaar aan het strand en dit is de eerste keer dat ik er 2 uurtjes gelegen heb
Oh okay, in mijn hoofd was het allemaal veel minder, ik dacht dat je al in gezond gewicht zat, maar dat was meer omdat je al zoveel kilo's kwijt bent en verder nergens op gebaseerd ofzo ... mijn hoofdquote:Op maandag 29 juli 2013 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee joh, daar moet ik nog 17 kilo voor afvallen
je hebt m'n rugvet zelf over die trouwjurk zien hangen tochquote:Op maandag 29 juli 2013 16:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh okay, in mijn hoofd was het allemaal veel minder, ik dacht dat je al in gezond gewicht zat, maar dat was meer omdat je al zoveel kilo's kwijt bent en verder nergens op gebaseerd ofzo ... mijn hoofd
Mja vervelend dat je dan nog best veel moet en t nu niet echt lekker meewerkt meh.
Nou vriendin lag er dus als dus ik kwam al aan met "jullie hebben mij zeker uitgenodigd zodat jullie een stuk bruiner lijken he" ... dat scheelde al wat dat het iig gezegd is en dat er verder geen grapjes meer over gemaakt hoeven te wordenquote:Op maandag 29 juli 2013 16:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe voelde je je achteraf? Viel het mee of tegen?
Dan heb je er in ieder geval iets mee gewonnen toch? En stoer dat je het wel gewoon gedaan hebtquote:Op maandag 29 juli 2013 16:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nou vriendin lag er dus als dus ik kwam al aan met "jullie hebben mij zeker uitgenodigd zodat jullie een stuk bruiner lijken he" ... dat scheelde al wat dat het iig gezegd is en dat er verder geen grapjes meer over gemaakt hoeven te worden![]()
Ik kan niet zeggen dat ik het echt heel fijn vond, maar ik had niet echt het idee dat er veel mensen naar mij keken. Ik ehb dat dus tijd terug wel gehad, ook mensen die wijzen en een man achter mij die heel hard zei "JOH DIE IS WIT!"dus het viel wel mee. Er lag ook een meisje op de handdoeken naast mij die ook behoorlijk wit was dus dat scheelde ook wel iets
![]()
Dus ligt niet heel relaxed daar, maar de drempel om volgende keer dus weer eventjes te gaan is wel wat lager
Nou dat was echt niet waar ik bij jou toen op gelet heb hoorquote:Op maandag 29 juli 2013 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je hebt m'n rugvet zelf over die trouwjurk zien hangen toch
ik vrees dat ik de hele riedel aan grappige opmerkingen al kan voorspellenquote:Op maandag 29 juli 2013 16:38 schreef Mss het volgende:
Ik ga wel een keer met je mee naar het strand Sjaan, dan kijkt niemand meer naar jou
Ja en dat is dus echt zo maf, kennelijk zag niemand dat. En ik denk bij ELKE foto: ermahgerd die rug / spekarmen / onderkin en dan wil ik mezelf verstoppenquote:Op maandag 29 juli 2013 16:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nou dat was echt niet waar ik bij jou toen op gelet heb hoorik vond je er echt prachtig uitzien in je jurk
![]()
dus nee, dat heb k echt niet gezien
TEVENS ZATEN DIE MEMMEN ALLEEN IN BEELD!
Oh hallon Greenpeacequote:Op maandag 29 juli 2013 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vrees dat ik de hele riedel aan grappige opmerkingen al kan voorspellen
Ja dat is ook lang een onzekerheid bij mij geweest, of eigenlijk nog steeds wel omdat ik nog een klotehuid heb alleen nu is het wel zover dat ik zeg maar alles kan bedekken met makeup dus dan zie je bijna niets meer, dat scheelt wel ..quote:Op maandag 29 juli 2013 16:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ginger. Maar dat is kut ja, als je je niet prettig voelt bij jezelf.
Om het positief te houden, ik begin eindelijk wat minder puisterig te worden. En dan pas merk je hoe zwaar die last kan voelen.
Bijvoorbeeld.quote:
Mja zelfbeeld zuigt echt hard somsquote:Op maandag 29 juli 2013 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja en dat is dus echt zo maf, kennelijk zag niemand dat. En ik denk bij ELKE foto: ermahgerd die rug / spekarmen / onderkin en dan wil ik mezelf verstoppen
Zelfperceptie is een bitch
ik zou soms willen dat ik daar een harde reset mee kon doenquote:Op maandag 29 juli 2013 16:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mja zelfbeeld zuigt echt hard soms
eenschquote:Op maandag 29 juli 2013 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou soms willen dat ik daar een harde reset mee kon doen
Ja, maar toch heb ik steeds meer iets dat ik me daardoor niet wil laten tegenhouden. Als ik pas mag gaan genieten van het leven als ik slank ben kan ik lang wachten.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.
Soberso zijn stranden eng als je maat groter is dan 36 en je nog geen kinderen hebt
WE GAAN GEWOON NAAR T STRAND!quote:Op maandag 29 juli 2013 16:44 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, maar toch heb ik steeds meer iets dat ik me daardoor niet wil laten tegenhouden. Als ik pas mag gaan genieten van het leven als ik slank ben kan ik lang wachten.
ik raap ff mijn moed bij elkaar en dan snel :'')quote:
daar heb je ook absoluut gelijk in! Ik moet ook maar eens wat meer oefenen in omdenken. Straks ben ik 60 en heb ik mijn hele leven laten bepalen door een vetrolquote:Op maandag 29 juli 2013 16:44 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, maar toch heb ik steeds meer iets dat ik me daardoor niet wil laten tegenhouden. Als ik pas mag gaan genieten van het leven als ik slank ben kan ik lang wachten.
Zovelen waarheid ditquote:Op maandag 29 juli 2013 16:44 schreef Mss het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 juli 2013 16:44 schreef Mss het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 juli 2013 16:49 schreef Mss het volgende:
[..]
Ermahgerd en iedereen kan in mijn schaduw zitten
Dit ja, dat was ook mijn motivatie vorige week btw, waarom zou ik niet naar het strand gaan omdat ik te wit ben? Ik heb zelf geen last ervan dat ik wit ben, dus waarom zou ik het niet doen! Maar ti s altijd wel ff een drempel.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar heb je ook absoluut gelijk in! Ik moet ook maar eens wat meer oefenen in omdenken. Straks ben ik 60 en heb ik mijn hele leven laten bepalen door een vetrol![]()
DEAL!quote:
als mijn buza applicatie goed loopt dan kan ik wss ook wel ff ergens vrij nemenquote:Op maandag 29 juli 2013 16:51 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd Sjaan vrijdagmiddag of zondag kan ik!
JA GODVER ZO WORD K NOOIT BRUIN!quote:Op maandag 29 juli 2013 16:49 schreef Mss het volgende:
[..]
Ermahgerd en iedereen kan in mijn schaduw zitten
zet 'm in je sigquote:Op maandag 29 juli 2013 16:52 schreef Sharana_LV het volgende:
imho moeten we die quote van mss ff elke dag in de sc langs laten komen zodat we weer ff op t juiste pad geschopt worden
Ja, ik herken het zelf ook heel erg hoor, maar dit was een beetje de uitkomst van die 'wat als ik slank was' opdracht van een tijd geleden. Ik heb net zo goed het recht om plezier te hebben als ieder ander.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
Maar Mss, bedankt, zet me wel weer even terug op mijn plaats deze uitspraak.![]()
Ik ben nog tm maandag in Amsterdam en heb dus vrijdagmiddag en zondag tijd. Misschien dat ik soberso vrijdagmiddag even ga, ik werk tot 15 uur en ben dan al bij jou in de buurt!quote:Op maandag 29 juli 2013 16:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als mijn buza applicatie goed loopt dan kan ik wss ook wel ff ergens vrij nemen
Ik vind het super!quote:Op maandag 29 juli 2013 16:55 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, ik herken het zelf ook heel erg hoor, maar dit was een beetje de uitkomst van die 'wat als ik slank was' opdracht van een tijd geleden. Ik heb net zo goed het recht om plezier te hebben als ieder ander.
Ik probeer er wel zoveel mogelijk naar te handelen, bijvoorbeeld door wel gewoon naar het strand enzo te gaan.
vervang slank door bruinquote:Op maandag 29 juli 2013 16:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dan denkt iedereen dat ik anorexia heb
Jup dat idd !quote:Op maandag 29 juli 2013 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
Maar Mss, bedankt, zet me wel weer even terug op mijn plaats deze uitspraak.![]()
Over 6 maanden heb je wel watquote:Op maandag 29 juli 2013 17:08 schreef Mss het volgende:
Goeden mail wel van Ciate:
Dear Aidswijf
We are arranging for your order to be sent with Love Letter instead of Espadrilles.
Once your order has been shipped your will receive an email saying your order status has changed and this will include a courier tracking number.
Thanks
Volgens mij is er dus nog niks onderweg
Dan heb je superaids.quote:
Waarom zeg je er dan überhaupt iets overquote:Het was nu even te veel werk om per item te vermelden hoeveel de prijs zou worden én wanneer ze in de winkel liggen, dus houd zeker even de filialen in de gaten en je oren open:)
goed bezigquote:Op maandag 29 juli 2013 17:13 schreef Diconnected het volgende:
Ik ben 2 kg afgevallen in 3 weken awwwwwwyis
Ja doen, want dan ga ik ook mailen als je korting oid krijgtquote:Op maandag 29 juli 2013 17:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lorren, zal ik longchamp mailen over die gaten in mn tas of zeggen ze dan 'dat dit het charme van het product is'?
markeren als spam, dan zie je hem niet meer.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
En kan iemand even 300 berichten op feestboek zetten zodat die foto van IJs verdwijnt?![]()
met vibe ermahgerdquote:Op maandag 29 juli 2013 17:28 schreef Diconnected het volgende:
En vanaf 7 oktober zit ik vast aan deze insulinepomp:
[ afbeelding ]
Roze.
quote:Op maandag 29 juli 2013 17:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
En kan iemand even 300 berichten op feestboek zetten zodat die foto van IJs verdwijnt?![]()
Nou ja, ik vind het apart dat je zo streng op je eten let en dan nog niet afvalt. Lijkt me enorm frustrerend ook.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Er is toch niks mis met sq? Of zie ik dat verkeerd?De een kan beter tegen velen vreten en de ander wordt dik door een zak chips.
Diabaids vibrator?quote:
Naja als je dan opeens bier gaat drinken terwijl je het niet gewend bent dan krijgt je lichaam toch een schok. Volgens mij valt het wel mee hoorquote:Op maandag 29 juli 2013 17:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het apart dat je zo streng op je eten let en dan nog niet afvalt. Lijkt me enorm frustrerend ook.
Tuurlijk kan de een meer eten dan de ander, maar ik vind het persoonlijk wel extreem bij Skjoe
ja dit. Ik word nu eenmaal makkelijk vetquote:Op maandag 29 juli 2013 17:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Er is toch niks mis met sq? Of zie ik dat verkeerd?De een kan beter tegen velen vreten en de ander wordt dik door een zak chips.
Die laatstequote:Op maandag 29 juli 2013 17:56 schreef PriemGirl het volgende:
Zovelen lol
http://www.buzzfeed.com/d(...)a-huge-waste-of-time
ik heb toch ook al verteld waardoor het komtquote:Op maandag 29 juli 2013 17:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het apart dat je zo streng op je eten let en dan nog niet afvalt. Lijkt me enorm frustrerend ook.
Tuurlijk kan de een meer eten dan de ander, maar ik vind het persoonlijk wel extreem bij Skjoe
Ik gebruik elke avond m'n Clarisonic + Marbert Enzym Powder (review op Beautylab) en dat bevalt echt goed!quote:Op maandag 29 juli 2013 16:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja dat is ook lang een onzekerheid bij mij geweest, of eigenlijk nog steeds wel omdat ik nog een klotehuid heb alleen nu is het wel zover dat ik zeg maar alles kan bedekken met makeup dus dan zie je bijna niets meer, dat scheelt wel ..
Zegzegzegzegquote:Op maandag 29 juli 2013 18:05 schreef Mss het volgende:
ERMAHGERD IK ZIT KEIHARD TE LOLLEREN HIER
De Wehkamf soap houdt maar niet op![]()
.
Nou het leek opgelost te zijn toen er uitkwam dat ze het geld naar mijn ouders hadden overgemaakt. Mijn ouders hebben dat geld naar mij overgemaakt, en een maand later geeft wehkamf het ook over gemaaktquote:
ERMAHGERD!!!!quote:Op maandag 29 juli 2013 18:10 schreef Mss het volgende:
[..]
Nou het leek opgelost te zijn toen er uitkwam dat ze het geld naar mijn ouders hadden overgemaakt. Mijn ouders hebben dat geld naar mij overgemaakt, en een maand later geeft wehkamf het ook over gemaakt. Ik had dus toen ¤50 extra gekregen, maar daar niks van gezegd omdat ik het zag als compensatie voor alles telefoonkosten. Daarna heb ik ook weken niks gehoord dus ik dacht dat het afgehandeld was.
Tot mijn ouders een paar weken geleden een brief kregen van ING (de bank van wehkamf) met de mededeling dat er ten onrechte ¤50 was overgemaakt, of ze deze wilden terugstorten anders zou ING hun adresgegevens aan wehkamp doorgeven. Ik weet niet hoe ING aan hun adresgegevens wil komen, maargoed. Zij hebben dat overgemaakt en ik heb mijn ouders die ¤50 teruggegeven.
En nu krijg ik een mail dat wehkamf weer ¤50 naar mij heeft overgemaakt.
Het zou morgen op mijn rekening staan
mijn baas kreeg laatst van Wehkamp een verzendbevestiging van zijn magnetronquote:Op maandag 29 juli 2013 18:26 schreef Mss het volgende:
Dus nu zal ik ook wel weer een brief krijgen, maar ik vraag me af wat ze me willen maken als ik die ¤50 niet terugbetaal.
Ook mooi.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn baas kreeg laatst van Wehkamp een verzendbevestiging van zijn magnetron
.... die al sinds 2007 in zijn keuken staat....
Wehkamf
Blijkbaarquote:Op maandag 29 juli 2013 18:33 schreef Stormqueen het volgende:
kun je tegenwoordig weer gewoon wehkamp schrijven zonder dat er een linkje van wordt gemaakt?
it's not.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:36 schreef Mss het volgende:
Weet iemand HOEveel het kost om één lakje naar de VS op te sturen? CG biedt me een nieuw lakje aan, maar dan moet ik de oude opsturen en ik weet niet in HOEverre dat rendabel is.
Ik denk dat het eerder zo is dat ze niet garanderen dat het die lak precies zo is zoals je verwacht.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:40 schreef Mss het volgende:
We recommend purchasing China Glaze products from authorized retailers. We cannot guarantee that the replacement will be the color you are wanting. Again, neon polishes shifts within time. Please follow the instructions below for our replacement / return policy.
If you need any further assistance, please feel free to contact us again.
Please return the defective / damaged product to American International Industries. Attn: Customer Service department. 2220 Gaspar Avenue, Los Angeles, CA. 90040
You must include your receipt or proof of purchase.
Please include a note with your Name, Address, and phone number along with your return shipping address.
Oh en het is niet eens zeker dat ik dezelfde lak terug krijg.
Phehehehehehequote:Op maandag 29 juli 2013 18:10 schreef Mss het volgende:
[..]
Nou het leek opgelost te zijn toen er uitkwam dat ze het geld naar mijn ouders hadden overgemaakt. Mijn ouders hebben dat geld naar mij overgemaakt, en een maand later geeft wehkamf het ook over gemaakt. Ik had dus toen ¤50 extra gekregen, maar daar niks van gezegd omdat ik het zag als compensatie voor alles telefoonkosten. Daarna heb ik ook weken niks gehoord dus ik dacht dat het afgehandeld was.
Tot mijn ouders een paar weken geleden een brief kregen van ING (de bank van wehkamf) met de mededeling dat er ten onrechte ¤50 was overgemaakt, of ze deze wilden terugstorten anders zou ING hun adresgegevens aan wehkamp doorgeven. Ik weet niet hoe ING aan hun adresgegevens wil komen, maargoed. Zij hebben dat overgemaakt en ik heb mijn ouders die ¤50 teruggegeven.
En nu krijg ik een mail dat wehkamf weer ¤50 naar mij heeft overgemaakt.
Het zou morgen op mijn rekening staan
Ik kan de andere reacties niet bekijken omdat dan die foto loeigroot ernaast komt staanquote:
Ja echt he. I put the aids in faalaidsquote:Op maandag 29 juli 2013 18:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder zo is dat ze niet garanderen dat het die lak precies zo is zoals je verwacht.
Mss, je online falen faalt weer op velen fronten![]()
quote:Op maandag 29 juli 2013 18:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik kan de andere reacties niet bekijken omdat dan die foto loeigroot ernaast komt staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 juli 2013 18:44 schreef Dwyn het volgende:
Ze hebben van de week mijn haar gedaan tijdens een persevent en krijg net de foto toegestuurd. Ik lach als een boer met kiespijn
Maar je haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geelquote:Op maandag 29 juli 2013 20:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Ermahgerd, er zijn nu ook gele Helmers.
P-direct?quote:Op maandag 29 juli 2013 16:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als mijn buza applicatie goed loopt dan kan ik wss ook wel ff ergens vrij nemen
Ik wil er een bijhebben, dat gaat dus echt een gele worden.quote:
Ik zou gewoon een dagje wachten nog.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:17 schreef PriemGirl het volgende:
Ijs debs spees, iemand....ik wil morgenochtend eigenlijk gaan lopen maar ik heb echt heuuuuulllll veel spierpijn van gisteren. Ik bedoel: zelfs wandelen doet veel pijn aan mijn benen
kan ik beter morgen nog een rustdag inlassen?
of kan ik wel mijn les 2 doen en dan gewoon 'rustig' rennen ofzo....
Wat IJs zegt, je hebt extreme belasting gehad, dan kun je beter nog even wachten.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:17 schreef PriemGirl het volgende:
Ijs debs spees, iemand....ik wil morgenochtend eigenlijk gaan lopen maar ik heb echt heuuuuulllll veel spierpijn van gisteren. Ik bedoel: zelfs wandelen doet veel pijn aan mijn benen
kan ik beter morgen nog een rustdag inlassen?
of kan ik wel mijn les 2 doen en dan gewoon 'rustig' rennen ofzo....
+1quote:Op maandag 29 juli 2013 20:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat IJs zegt, je hebt extreme belasting gehad, dan kun je beter nog even wachten.
Awwwwwwwwwwwquote:Op maandag 29 juli 2013 20:23 schreef Incantrix het volgende:
Peach keek me daarstraks aan toen ik naar haar toeliep om haar op te pakken, begon te glunderen en zei 'mammm-mm-mm-ma'![]()
![]()
![]()
Ze zeggen dat ze echt pas gericht woordjes gaan zeggen met 10 maanden ofzo, maar damn wat was dit cute
Ik hou heel erg van OPI Jinx vanwege de kleur, heb 2 van ANNY maar geef eerlijk toe dat ik die allebei pas 1x heb gedragen. Ben nu P2 Confidential aan het lakken en WAT een beauty ♥.quote:
Oeh, die laatste hoop ik binnenkort ook te hebben! Ben benieuwd! Maak je swatches?quote:Op maandag 29 juli 2013 20:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik hou heel erg van OPI Jinx vanwege de kleur, heb 2 van ANNY maar geef eerlijk toe dat ik die allebei pas 1x heb gedragen. Ben nu P2 Confidential aan het lakken en WAT een beauty ♥.
Van OPI Jinx en die ANNY's wel op de blog, die P2 (en een andere) heeft Loqi trouwens ook al geshowed!quote:Op maandag 29 juli 2013 20:27 schreef Incantrix het volgende:
Lief he?
[..]
Oeh, die laatste hoop ik binnenkort ook te hebben! Ben benieuwd! Maak je swatches?
Oehquote:Op maandag 29 juli 2013 20:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Van OPI Jinx en die ANNY's wel op de blog, die P2 (en een andere) heeft Loqi trouwens ook al geshowed!
quote:Je zoekterm 'ppblogfest2013' heeft niets opgeleverd. Probeer eens vakantie, Corgis, schoenen of pasta!
http://www.lovevarnish.com/2013/06/opi-jinx.htmlquote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 20:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
http://www.lovevarnish.com/2013/06/opi-jinx.html
http://www.lovevarnish.com/2013/06/anny-rock-your-nails.html
http://www.lovevarnish.com/2013/06/anny-blue-hypnosis.html
http://www.lovevarnish.co(...)le-confidential.html
http://www.lovevarnish.com/2013/07/p2-seductive.html.
Thanks nog he scheetje!quote:Op maandag 29 juli 2013 20:38 schreef megamandy het volgende:
Ik heb Seductive al op sinds vorige week dinsdag volgens mijen nu eindelijk een beetje tipwear.
Oja en toen ik dus ging kijken bij de DM stonden maar 2 kleuren in het display, dus ik vroegen en toen verwees dat meisje mij naar een andere tafel waar ze altijd vanalles hebben liggen in bakjes.
En daar hadden ze dus ook andere kleuren liggen
Morgen weer mijn nagels opnieuw lakken, denk met Confidential of als ik mij verveel wil ik eens een splatter gaan proberen
awwwwwwwquote:Op maandag 29 juli 2013 20:23 schreef Incantrix het volgende:
Peach keek me daarstraks aan toen ik naar haar toeliep om haar op te pakken, begon te glunderen en zei 'mammm-mm-mm-ma'![]()
![]()
![]()
Ze zeggen dat ze echt pas gericht woordjes gaan zeggen met 10 maanden ofzo, maar damn wat was dit cute
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |